Τρίτη, 17 Φεβρουαρίου 2015

Επιστολή 1052 Ορθοδόξων πιστών προς τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο: “Έχουμε την τελευταία ελπίδα ότι η σύνεσή σας θα δώσει λύση”

Μας κοινοποιήθηκε η ακόλουθη επιστολή:

Θέμα της ανάρτησης: Επιστολή 1052 πιστών, προς τον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμο, στηρίζουν την αντιοικουμενιστική φωνή του πρωτοπρεσβυτέρου Νικολάου Μανώλη και ζητούν να αποκατασταθεί η εις βάρος του αδικία στην ενορία που υπηρετεί επί 25 έτη, την ενορία του Ιερού Βυζαντινού Ναού Προφήτη Ηλία Θεσσαλονίκης.  
Επειδή πάρα πολλοί φίλοι ζητούν να συμμετέχουν στην προσπάθεια αυτή, ζητούν απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά από τον Παναγιώτατο και επιθυμούν να δηλώσουν την συμπαράστασή τους στον πατέρα Νικόλαο, επιβάλλεται να μας στέλνουν [Επώνυμο, Όνομα, Επάγγελμα, Τηλέφωνο ή email] στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Ιστολογίου Κατάνυξις: istologionkatanixis@gmail.com.  
Κάθε εβδομάδα θα ανανεώνεται το αρχείο των υπογραφών (φυσικά χωρίς το τηλέφωνο ή το email σας, όπως θα παρατηρήσετε και στη λίστα των υπογραφών που ακολουθεί).

Αρ.Πρωτοκόλλου 56/26-1-2015     
Θεσσαλονίκη, 19-1-2015
Παναγιώτατε,
Είμαστε ενορίτες του Ι.Ν. Προφήτη Ηλία στην Άνω Πόλη Θεσσαλονίκης, πνευματικά τέκνα του π. Νικολάου Μανώλη και ακροατές των ομιλιών του.
Δοκιμάσαμε έκπληξη, όταν, στην πρόσφατη ομιλία του της Τετάρτης 14/1/2015, ο ίδιος μας ζήτησε ως πνευματικός να απομακρυνθούμε από αυτόν, διότι εσείς θεωρείτε πως διατρέχουμε πνευματικό κίνδυνο δίπλα του. Μπροστά στον κίνδυνο να ζημιωθεί η πίστη μας και το ορθόδοξο φρόνημά μας, από τη σχέση μας μαζί του, και με δεδομένη την αδυναμία του να κατανοήσει το πρόβλημα που εσείς διακρίνετε, κατέληξε στην ως άνω πρόταση.

Μετά από δική μας επίμονη πίεση αναγκάστηκε να μας εξηγήσει την εκπεφρασμένη άποψή σας, Παναγιώτατε, προς τον ίδιο, ότι δημιουργεί διχαστικό φρόνημα στην ενορία, ότι δεν προσπαθεί να κάνει πιστούς της Εκκλησίας, αλλά αγωνίζεται να αποκτήσει οπαδούς μιας ιδεολογίας απροσδιόριστης έξω από τους κανόνες και την πράξη της Εκκλησίας, και ότι καλλιεργεί φρόνημα που θυμίζει τους φανατικούς οπαδούς του ποδοσφαίρου.

Η πεποίθησή μας όμως είναι πως ο πατέρας Νικόλαος στοχοποιείται από εσάς, Παναγιώτατε, καθαρά και μόνο για τον σαφή αντιοικουμενιστικό του αγώνα, ο οποίος αγώνας προκαλεί τις οικουμενιστικές συνειδήσεις Πατριαρχών και Ιεραρχών. Θεωρούμε ορθόδοξη, μαρτυρική και ομολογιακή τη στάση του.
Κατόπιν τούτων, υιικώς απευθυνόμενοι στην πατρική σας αγάπη, θεωρούμε εντελώς απαραίτητο να μας απαντήσετε στα εξής ερωτήματα:
Γνωρίζουμε ότι ο Παπισμός είναι αίρεση και ο Οικουμενισμός παναίρεση. Σας βρίσκει σύμφωνο αυτή η άποψη, εκπεφρασμένη από Αγίους και Πατέρες της Εκκλησίας μας; Γιατί δεν καταδικάσατε ποτέ δημοσίως τον Οικουμενισμό;
Η ενέργειά σας να οδηγήσετε τον Πατριάρχη των Αρμενίων προς προσκύνηση στο Ιερό Βήμα των Ιερών Ναών Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά και του  Πολιούχου μας Αγίου Δημητρίου, είναι σύμφωνη με τους Ιερούς Κανόνες της Εκκλησίας μας και τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων ή Οικουμενιστική καταδικαστέα ενέργεια;
Με βάση ποιές αποφάσεις και ποιούς Ιερούς κανόνες ο π. Νικόλαος δεν αναλαμβάνει πλέον εφημερία, του απαγορεύτηκαν η πολύωρη προσκομιδή, οι αγρυπνίες,  το κήρυγμα , η χρήση του Ενοριακού Κέντρου και η χρήση του Ναού;

Οι απαγορεύσεις αυτές, που περιλαμβάνουν ακόμη και την απαγόρευση να προβαίνει σε οποιαδήποτε προφορική ή γραπτή ανακοίνωση προς τους ενορίτες, καθιστούν αδύνατη τη διεξαγωγή του πνευματικού, κηρυκτικού και κατηχητικού του έργου, για το οποίο ως νόμιμος εφημέριος έχει διοριστεί με δικό σας έγγραφο. Υπενθυμίζουμε, ότι ο Πρωτοσύγγελος Αρχιμ. π. Στέφανος Τόλιος, τον Σεπτέμβριο του 2014, καθησύχασε ενορίτες, με τη διαβεβαίωση, πως θα έχει τις εφημερίες του κανονικά ο π. Νικόλαος, υπόσχεση που δεν πραγματοποιήθηκε ακόμη.
Πιστεύετε πραγματικά ότι διατρέχουμε πνευματικό κίνδυνο ως ενορίτες, πνευματικά τέκνα και ακροατές των Ομιλιών του πατρός Νικολάου Μανώλη; Αν όντως τον θεωρείτε επικίνδυνο για την πνευματική μας πρόοδο, γιατί δεν σπεύσατε να μας ενημερώσετε και να μας προστατεύσετε, παρά μόνον επιλέγετε εξουθενωτικές πρακτικές προς το πρόσωπό του, μυστικά και παρασκηνιακά;

Όσο για τους χαρακτηρισμούς σας περί οπαδών μιας απροσδιόριστης ιδεολογίας που σας θυμίζει φανατικούς φιλάθλους του ποδοσφαίρου, προσβάλλουν την αξιοπρέπειά μας ως προσώπων και ως γονέων και μας στενοχωρούν βαθύτατα.

Παναγιώτατε,
η ψυχή μας είναι κατώδυνη. Βλέπουμε τον Οικουμενισμό να αλωνίζει στρώνοντας το χαλί στον Αντίχριστο και την ιερά Μητρόπολη Σας να μένει ανενεργή μπροστά στο γεγονός αυτό. Απεναντίας, εμείς, με τη Χάρη του Θεού, μαθητεύουμε για πολλά χρόνια δίπλα στον π. Νικόλαο, ο οποίος και Ορθόδοξος (παρά την αμφισβήτησή σας) και πατερικός και έμπειρος λειτουργός και διακριτικός πνευματικός και άριστος οδηγός της Ορθοδοξίας και της Ορθοπραξίας είναι στους δύσκολους καιρούς που ζούμε.
Έχουμε την τελευταία ελπίδα ότι η σύνεσή σας θα δώσει λύση στήν ακαταστασία που αδικεί τον π. Νικόλαο και ταλανίζει την ενορία μας.
Κατασπαζόμενοι την δεξιάν Σας, τελούμε άπαντες μετά βαθυτάτου σεβασμού.
Εκπροσώπους για την παράδοση ιδιοχείρως της επιστολής αυτής ορίζουμε τους:
  1. Σώρο Ιωάννη
  2. Αντωνίου Δημήτριο  
  3. Παραδείση Ιωάννη
  4. Τσιβγούλη Απόστολο
  5. Τσίτσαρη Γεώργιο
Επισυνάπτουμε (  17  ) σελίδες με τα στοιχεία μας.


153 σχόλια :

  1. Δόξα τω Θεώ κοινοποιείται το αίτημά μας. Μέχρι τώρα δεν εισακουσθήκαμε όσες φορές και να ζητήσαμε μεμονωμένα απαντήσεις στις ερωτήσεις μας. Ίσως μία - μία οι φωνές δεν έχουν δύναμη, αλλά όλες μαζί μπορούν. Δεν ζητούμε τίποτα παραπάνω από τα αυτονόητα και δεν δεχόμαστε ότι κινδυνεύει η πίστη μας από τους λόγους του π. Νικολάου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναρωτιέμαι, ο συνεφημέριος του π. Νικολάου, ως προϊστάμενος, δεν πήρε θέση; Όλα θα ήταν μια χαρά αν έμπαινε μπροστά και καθάριζε την υπόθεση. Γιατί με αυτή του τη στάση, το μόνο που μπορεί να συμπεράνει κανείς είναι ότι ήταν όλα προσυνενοημένα. Και αυτό δεν είναι ούτε χριστιανικό ούτε συμφωνεί με τους αγίους πατέρες. Θυμίζει ψυχρό πόλεμο.

      Διαγραφή
    2. Φυσικά καί ἤταν ὅλα προσυνεννοημένα ἀδερφέ!Ἔτσι γίνεται πάντα σέ τέτοιες περιπτώσεις.Παρακαλῶ καί ἐγῶ μέ τή σειρά μου τούς συντάκτες τής Κατάνυξης νά μοῦ γνωστοποιήσουν πῶς μπορῶ νά ὐπογράψω καί ἐγῶ τό παραπάνω κείμενο!!

      Διαγραφή
    3. κ. Αναστασιάδη, διάβασε τις οδηγίες με τα κόκκινα γράμματα...

      Διαγραφή
    4. Δεν δικαιολογείται σήμερα Επίσκοποι, διάδοχοι του Αγίου Αθανασίου, του Αγίου Φωτίου, του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, να μην αγωνίζονται για τις αιρέσεις όπως αγωνίστηκαν τότε οι Άγιοι Ιεράρχες στην εποχή τους.
      Αυτό περιμένουμε σε αυτή την εποχή από τους Πατριάρχες και τους Επισκόπους μας και όχι να διώκουν παραδοσιακούς-αντιαιρετικούς (το αυτονόητο) ιερείς.

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ και σας στέλνω τα στοιχεία μου και παρακαλώ να μπω κι εγώ σ'αυτόν τον κατάλογο. Όταν επικοινώνησα με την ιερά μητρόπολη, ο π. Στέφανος με καθησύχασε ότι ο π. Νικόλαος θα αναλάβει εφημερία μετά του Σταυρού (14 Σεπτεμβρίου)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ όταν ρώτησα αρχές Σεπτεμβρίου τον άγιο πρωτοσύγγελο για το ίδιο θέμα μου απάντησε ότι είναι ύπόθεση των τριών ιερέων του ναού και θα το διευθετήσουν μεταξύ τους.Μπορεί γι αυτό να λένε μερικοί ότι τεμπελιάζει ο παπα Νικόλας, αν ίσως πήραν αυτή την απάντηση από την μητρόπολη

      Διαγραφή
  3. Είναι πλέον υποχρέωση του Παναγιωτάτου να τοποθετηθεί δημοσίως για το συγκεκριμμένο θέμα!
    Περιμένουμε τις απαντήσεις στα ερωτήματα που τέθηκαν στην επιστολή!
    Γνωρίζοντας τη δράση και τον αγώνα του πατρός Νικολάου είναι πολύ δύσκολο και να φανταστούμε ακόμα τις δηλώσεις του κ. Άνθίμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι δυνατόν να ενοχλεί τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης ο αντιοικουμενιστικός αγώνας ενός ιερέα του; Δίπλα του δεν θα έπρεπε να είναι; Αυτό μας δίδαξαν οι Άγιοι Πατέρες και οι Οικουμενικές Σύνοδοι. Αναμένουμε την απάντησή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτή η κίνηση έπρεπε να είχε γίνει νωρίτερα από τους ενορίτες και τα πνευματικοπαίδια του π.Νικολάου, όταν άρχισαν ανησυχητικά να μειώνονται οι ακολουθίες στο Ναό του Προφήτη Ηλία.Ίσως να μην έφταναν σε αυτήν την εξαφάνιση του συγκεκριμένου ιερέα.Ποτέ δεν είναι αργά όμως να μπει ένα τέλος σε όλο αυτό το παρασκηνιακό παιχνίδι σε βάρος ενός έντιμου ιερέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλος πια στη σιωπή , τέλος στην ανοχ

    ή και στην υπομονή.Υπαρχουν όρια και κάποια στιγμή ο λαός ξεσπά. "Και ο άγιος θέλει τη φοβέρα του", λέει σοφά ο λαός μας.Ο αγώνας είναι φρόνιμος και δίκαιος. Οι πιστοί θέλουμε τον ιερέα μας, τον κατηχητή μας, τον πνευματικό μας.Μας συνδέουν ο σεβασμός και η αγάπη που αναπτύξαμε τόσα χρόνια κοντά στον παπα-Νικόλα . Μήπως ενοχλεί αυτή η σχέση, μήπως είναι αμαρτία για να χαρακτηριζόμαστε ομάδα και οπαδοί; Όχι δεν πε ίθουν κανένα. Ενοχλούνται από τον αντιοικουμενιστικό λόγο του πατρός Νικολάου..Γιατί;Μήπως είναι οικουμενιστές; Ας το δηλώσουν , αλλά τότε θα δηλώσουν ότι είναι κοντρα στον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά, στον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς, στον Αγιο Παΐσιο και όλους τους Πατέρες και Αγίους. Γι αυτό και δεν θα τους ακολουθήσουμε.Ακολουθούμε απλούς ιερείς σαν τον παπα-Νικόλα που ορθοτομούν το λόγο της Αληθείας του Χριστού




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περιμένουμε εναγωνίως να απαντήσει ο Μητροπολίτης μας γιατί η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο.Κρυφτούλι και παρασκηνιακά παιχνίδια δεν παίζουν όσοι είναι καθαροί και ξάστεροι.Φανερώνουν το θέμα και αναζητούν λύσεις. Εδώ μιλάμε για αργό θάνατο, μια τακτική των μυστικών υπηρεσιών. Μήπως να ανησυχούμε περισσότερο για αυτό;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαίρομαι που αφήνετε ανοικτό το θέμα των υπογραφών γιατί μόλις ενημερώθηκα για το πολύ σοβαρό γεγονός και θέλω και εγώ να συμμετάσχω. Αυτός είναι διωγμός της Ορθοδοξίας στο πρόσωπο αυτού του τίμιου ποιμένα και έχουμε χρέος να τον υπερασπιστούμε.Σας στέλνω με mail τα στοιχεία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόνεσε η καρδιά μου μόλις διάβασα αυτήν την επιστολή.Γιατί Σεβασμιότατε τα βάλατε με ένα από τα πιο τίμια και εργατικά παιδιά σας.Που σας ατίμασε και τον διώκετε κατά αυτόν τον τρόπο;;;Τι μεμπτό έχει ο βίος του, ως ποιμένας της ενορίας του.Μήπως οι αγρυπνίες, τα ευχέλαια, οι παρακλήσεις,οι όρθροι και οι εσπερινοί.Οι συνάξεις νέων, και οι ομιλίες του προς όλες τις ηλικίες ή οι πολύωρες εξομολογήσεις που ελευθέρωσαν εκατοντάδες ψυχές από το βάρος της αμαρτίας και από τα χέρια του μισόκαλου διαβόλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τρέμω στην ιδέα ότι όλο αυτό που αναφέρετε στην επιστολή είναι αληθινό. Δεν δέχομαι να το πιστέψω. Μου είναι άκρως αποκρουστικό, ένας Δεσπότης να αποτρέπει τον ιερέα της Μητροπολής του να εκτελεί τα καθήκοντά του.Είμαστε χωρίς αμφιβολία στους έσχατους καιρούς, τότε που το φως θα λέγεται σκοτάδι και το σκοτάδι φως. Ιδού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απάντηση άμεσα και όχι μονολεκτικά, αλλά εμπεριστατωμένα με όλα εκείνα τα στοιχεία που καθιστούν τον π. Νικόλαο επικίνδυνο για το ποίμνιό του. Φτάνει πια η κοροϊδία, ας σοβαρευτούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Που είναι τα στοιχεία που καταδικάζουν τον π. Νικόλαο ως επικίνδυνο για την ενορία του. Να μας τα αποκαλύψετε άμεσα Δέσποτα σας παρακαλούμε γιατί εμείς όλα αυτά τα χρόνια μόνο ανάπαυση στις ψυχές μας βρήκαμε από τον συγκεκριμένο ποιμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανονικά θα πρέπει να πάρει θέση ο συνεφημέριός του και να απαιτήσει να αναλάβει ο π. Νικόλαος τα καθήκοντα που του ανέθεσε ο Μητροπολίτης και που του τα στέρησε πριν καλά καλά ξεκινήσει. Να πάρουν όμως θέση και οι ιερείς της μητροπόλεως αυτής που γνωρίζουν πολύ καλά τί συμβαίνει. Αλλιώς όλοι θα θεωρήσουμε ότι είναι συνυπεύθυνοι. Πού είναι η ομολογιακή πατερική γραμμή της Μητροπόλεως αυτής; Όλοι τεμενάδες στον οικουμενισμό; Ώρα να ξεκαθαρίζουν τα πράγματα.

      Διαγραφή
    2. Μάλλον δεν έχει βιώσει τίποτα... Αν είχε έστω και μια στάλα ζεσταθεί η καρδιά του, αυτά δεν θα τα έκανε. Θα τον είχε τον παπα Νικόλα τιμή του και καμάρι του. Όλοι πασχίζουμε να βιώσουμε τον Χριστό. Όχι θεωρίες μόνο. Στην πράξη τί γίνεται Παναγιώτατε; Είστε με τους Αγίους Πατέρες ή είστε με τον Οικουμενισμό; Κι εσείς π. Φιλούμενε τί θέση έχετε; Γιατί αν δεν είστε με τους Αγίους Πατέρες, τότε εξηγούνται πολλά.

      Διαγραφή
  13. Εκτός από την στάση της μητροπόλεως σε προσωπικό επίπεδο έχει σοβαρότατες ευθύνες και ο προϊστάμενος του Ναού π. Φιλούμενος Κοσμιδάκης. Ως ενορίτης του απευθύνω τις εξής ερωτήσεις.

    Με ποια μητροπολιτική εντολή πάτερ Φιλούμενε δεν επιτρέπεται στον πατέρα Νικόλαο που είναι υπεύθυνος του κηρύγματος, να κηρύττει στο Ναό;
    Με ποια μητροπολιτική εντολή απαγορεύσατε εσείς και το εκκλησιαστικό σας συμβούλιο τον π. Νικόλαο να κάνει την Ομιλίας του εντός του Ναού;
    Με ποια απόφαση καταστρατηγήσατε την μητροπολιτική εντολή και απαγορεύσατε τον π. Νικόλαο να χρησιμοποιεί το πνευματικό κέντρο για τις Ομιλίες του;
    Είναι καλύτερα που καταντήσατε το πνευματικό κέντρο, που έσφυζε από κίνηση και ζωή, να είναι μια απλή αίθουσα δεξιώσεων;

    Μην κρύβεστε πάτερ Φιλούμενε πίσω από δήθεν μητροπιτικές εντολές, δεν μπορείτε να αποποιηθείτε των ευθυνών σας λέγοντας σε όσους σας ρωτούν ότι είναι εντολές της μητρόπολης. Αν ήσασταν γενναίος και παλικάρι, δε θα δεχόσασταν να γίνεται όργανο εκτελεστικό των παράνομων και μυστικών εντολών. Θα έπρεπε να πείτε ΟΧΙ στις υποτιθέμενες εντολές για να μην καταγραφείτε στην ιστορία της ενορίας ως ο δήμιος του πατρός Νικολάου.

    Πάντως συγχαρητήρια στον επίσκοπο. Βρήκε τον κατάλληλο προϊστάμενο για να του κάνει τη δουλειά. Όμως πάτερ Φιλούμενε δεν θα είστε στη μνήμη μας παρά ένας αχυράνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίμα, έχω γνωρίσει τον π. Φιλούμενο και τον θαύμασα για το σθένος του και την διάθεση να εργαστεί σε μια ενορία που έχει παράδοση στους εργατικούς ιερείς. Η οικογένειά μου ζει εδώ από τότε που η Ολυμπιάδος ήταν χωματόδρομος. Η ενορία αυτή είναι του Προφητη Ηλία και κανενός άλλου που θέλει να το παίξει εξουσία. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να διώξει κανέναν. Πώς πέρασε αυτό από τη σκέψη τους; Είναι δυνατόν να μη φοβούνται τον Θεό; Εμείς καμαρώναμε τους Δεσποτάδες μας και τον μακαριστό Παντελεήμονα και τα τελευταία χρόνια τον κ.Άνθιμο, ως παραδοσιακούς. Τελευταία γιατί χάλασε;

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς η φιλοδοξία του πατρός Φιλουμένου, τον κατέστησε τυφλό και αχάριστο μπροστά στον ΑΞΙΟ ΛΕΒΙΤΗ ΙΕΡΕΑ πατέρα Νικόλαο!
      Ελπίζω να έρθει η ώρα που θα καταλάβει ότι κανείς δεν είναι στο απυρόβλητο του Θεού, όσο κι αν εξυπηρετεί συμφέροντα δεσποτάδων και Πατριαρχών ακόμα !

      Διαγραφή
    3. Αυτο που θα βρίσκατε π.Φιλούμενε ,αν ξεπερνούσατε αυτο -Κύριος είδε τί είναι -που σας κρατάει δέσμιο, θα σας άφηνε εκστατικό και άφωνο.Εκεί η χάρις , εκει η παραδεισένια αγάπη του Χριστού , η απόλαυση , η πλησμονή . Εμείς οι " κακεντρεχείς οπαδοί" , οι "προσωπολάτρες " , οι φίλοι του γέροντά μας και αδερφού μας π.Νικολάου, είμαστε έτοιμοι να σας περιβάλλουμε με τέτοια αγάπη , να σας στηρίξουμε σε ο,τι δυσκολία αντιμετωπίζετε,να σας θωρακίσουμε σε ο,τι πόλεμο δέχεστε , να σας ζεστάνουμε την καρδιά.Δε μας χωρίζει τίποτε , όλες οι προοπτικές είναι ανοιχτές ενώπιον του Κυρίου , δεν φοβόμαστε τίποτε , πιστεύουμε και περιμένουμε τα θαύματα του Κυρίου .

      Διαγραφή
  14. Ας ελπίσουμε ότι έστω και την υστάτη στιγμή θα πρυτανεύσει η σύνεση απ τη μεριά της μητροπόλεως Θεσσαλονίκης και αναμένουμε η τελευταία, ενεργούσα με συναίσθηση ευθύνης έναντι του λαού του Θεού αλλά και προς το γενικότερο συμφέρον της τοπικής Εκκλησίας κατατείνουσα, να αφουγκρασθεί την αγωνιώδη κραυγή του ποιμνίου της και να πράξει αναλόγως.
    Ο ομολογητής κληρικός π.Νικόλαος Μανώλης απολαύει της εμπιστοσύνης και της αγάπης μεγάλης μερίδος του πιστού λαού της Θεσσαλονίκης ,και όχι μόνο, που παρίσταται μάρτυς του ουσιαστικού και καρποφόρου ποιμαντικού έργου που έχει αναπτύξει αλλά και της εν γένει αγωνιστικής του παρουσίας και παρρησίας στο στίβο των αντιαιρετικών αγώνων
    . Αλλά και μεις, οι μακρόθεν, ένεκα του τόπου διαμονής και επαγγελματικής δραστηριοποιήσεώς μας,ιστάμενοι , καθιστάμεθα δέκτες της πλούσιας και ποικίλης δραστηριότητας του ειρημένου κληρικού διά μέσου του διαδικτύου και συμμετέχουμε στην αγωνία των πιστών αλλά και στον αγώνα που διεξάγουν διατυπώνοντας ένα αίτημα ηθικό, λογικό, φυσικό και δίκαιο. Ένα αίτημα πνευματικό και ορθόδοξο χριστιανικό.
    Άριστα έπραξαν όσοι διαμαρτύρονται και αιτούνται την αλλαγή στάσεως από την πλευρά της μητροπόλεως απέναντι στον πατέρα Νικόλαο. Η εν λόγω ενέργειά τους αποτελεί έκφραση του πόνου τους αλλά και της αγάπης τους προς την Εκκλησία. Παράλληλα με τις προσευχές τους προέβησαν και στη γραπτή, διαδήλωση της διαμαρτυρίας τους αλλά και στην αγωνιώδη και έμπονη έκκληση προς το μητροπολίτη να μεταβάλλει γραμμή πλεύσεως αίροντας την αδικία. ΑΠΟ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ για να θυμηθούμε και τον αείμνηστο στοχαστή, πιστό χριστιανό, Αλέξανδρο Τσιριντάνη.
    Η δίωξη του συγκεκριμένου ιερέως χαροποιεί τους δαίμονες που καίγονται όταν ακούγεται απερίτμητος ο λόγος του Θεού αλλά και τέρπονται όταν δημιουργούνται έριδες στην Εκκλησία, λυπεί τους αγγέλους, υπονομεύει το σύνδεσμο ποιμένος και ποιμνίου, αποδυναμώνει την ουσιαστική παρουσία της Εκκλησίας στο στίβο των κραταιών πνευματικών αγώνων που προώρισται να διεξαγάγει κατά του πολυειδώς και πολυτρόπως εν τω κόσμω δρώντος, παντοειδούς κακού.
    Ο ρηθείς κληρικός τυγχάνει άξιος τιμής και επαίνου και ουδόλως ψόγου, απαξιώσεως και διωγμού! Μακάρι να διαθέταμε πολλούς κληρικούς του φρονήματος και της παρρησίας του π.Νικολάου!
    Λ.Ν,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ με τον κ.Νάνη. Μακάρι να ήταν περισσότεροι ιερείς μας έτσι. Ο Θεός να τους φωτίσει.

      Διαγραφή
    2. Πόνο και αγάπη για την Εκκλησία! Αυτό!

      Διαγραφή
  15. ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΤΟΥ Ο ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΜΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΕ ΕΙΜΑΤΣΕ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΝΙΚΗΣΑΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΑΝΗΚΕΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΣΑΥΤΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συμφωνώ με τον ανώνυμο των 10.58
    Ποιος είναι ο ρόλος του πατέρα Φιλούμενου; Φτάνει η σιωπή .Τα βασανιστικά ερωτηματικά πρέπει να απαντηθούν και η αλήθεια να λάμψει. Να μας πει ο παπα- Φιλούμενος γιατί στην εκκλησία που είναι προϊστάμενος, δε μιλά ο υπεύθυνος του κηρυκτικού έργου, γιατί κρατά κλειδαμπαρωμένο
    το πνευματικό κέντρο; Μήπως δεν ανήκει στους ενορίτες που με τη συνδρομή τους και τους κόπους τους αποχτήθηκε; Έχει γραπτή εντολή γι'αυτά που κάνειΝα βγει και να μας την ανακοινώνησει για να γνωρίζουμε τι ακριβώς συμβαίνει. Αλλιώς ενοχοποιείται ως συμμέτοχος στην ιδιότυπη δίωξη που υφίσταται ο πατέρας Νικόλαος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά το πνευματικό κέντρο! Πολλοί γνωρίζουμε με πόσο μεράκι και κόπο και προσωπική εργασία και οικονομική συνεισφορά ενοριτών αλλά και του ίδίου του παπα Νικόλα έγινε η ανακαίνηση της αίθουσας σ'έναν πολυμορφικό χώρο για ποικίλου είδους πνευματική ωφέλεια.
      Και ποιον ενορίτη δεν ενοχλεί αυτή απαγόρευση εδώ και εναν και πλέον χρόνο ; Γιατί δε μιλάμε; Έλεος ούτε τουαλέττα δε μπορούμε να πάμε,αφού και γι'αυτό εξυπηρετούσε η ''αίθουσα''

      Διαγραφή
  17. Επιτέλους να ακουστεί και η δική μας φωνή!
    Μέχρι τώρα ακούγαμε,ακούγαμε και δεν λέγαμε και δεν κάναμε τίποτα.
    Με την συμβουλή του πατρός Νικολάου για ήπιους και ευγενικούς τόνους προς όλους.
    Όλο έλεγε ότι βλέπει ο Θεός και ο προφήτης Ηλίας και θα δώσουν την λύση!
    Δεν παει άλλο όμως!
    Περιμένουμε επιτέλους απαντήσεις από τον Σεβασμιότατο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απαντήσεις Σεβασμιότατε!Σε μας και όχι μόνο επιστολές στον πάτερ Νικόλαο.
    Εμείς πρέπει να ξέρουμε για ποιο λόγο γίνονται όλα αυτά.
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Μετά από μερικούς μήνες ξαναπέστο!

      Διαγραφή
    2. Όλοι εσείς οι υπερορθοδοξοι βρίζετε καθημερινά! Αν και αριστερός που ειμαι δεν άκουσα κανεναν σας να λέει, ας πω ένα Κύριε Ελέησον για τον Δεσπότη σας, παρα μόνο τον βρίζετε. Έχετε βρει τον παράδεισο εσείς λογικά. Ο Τσιπρας ειναι η καλύτερη λύση για την πατρίδα.

      Διαγραφή
    3. Τόσα ξέρεις, τόσα λες

      Διαγραφή
    4. 1/34
      Λ.Κ
      Αγαπητε, συγνωμη για την οχληση

      Ο κ Τσιπρας πηγε στο Ορος και ουτε το σταυρο του δεν εκανε αδελφε,
      Αυτον ψηφισατε και ειστε και ορθοδοξος;π


      Διαγραφή
    5. "Λ.Κ
      Αγαπητε, συγνωμη για την οχληση"

      Αγαπητέ π .

      Ο ανώνυμος 1:34 π.μ. δεν είναι ο Λ.Κ που συνομιλείτε στο άλλο νήμα . Ο Λ.Κ. δεν πήρε καθόλου μέρος στο παρόν νήμα πέρα του παρόντος μηνύματος που απευθύνεται σε εσάς . Σταματήστε να βλέπετε παντού στους συνομιλητές σας σε κάθε νήμα τον Λ.Κ.!

      Διαγραφή
  20. Εγω προσωπικα επειδη πονω για την εκκλησια,και εχω εκτιμηση και στον μητροπολιτη Θεσσαλονικης,τον οποιο καποτε ετρεχα να τον παρακολουθησω στην ΕΤ 3 στο κηρυγμα του,πονω περισσοτερο για το οτι υπαρχουν τα διλημματα απο τη στιγμη που οι ανωτερες δυναμεις μας συνθλιβουν και οι ψυχικες δυναμεις ειναι ανυπαρκτες ολου του πληρωματος της εκκλησιας.
    Απο την αλλη και ο κληρικος αυτος απο ο,τι λεγει το ποιμνιο ειναι ιερευς του καθηκοντος ,οπως φρονει η Παραδοσις μας,γιατην οποια νηστευουμε,αγρυπνουμε, προσευχωμεθα κλπ.
    Δεν ειναι νομιζω και εαν μου επιτρεπετε τα ζητηματα της πιστεως ,ζητηματα ευκολα.Η Ομολογιακη οδος ειναι σκληροτραχυλη και πολλες φορες ειναι μονοδρομος.Δεν πιστευω πως ο π.Νικολαος κανει κατι κακο.Εχει μεγαλη αξια να οδηγησει κανεις τον πλησιον του στην αληθεια .Και σιγουρα ,υπακουμε ολοι στον Θεο.Αυτα που παρελαβαμε!Και φυσικα η υπακοη μετατρεπεται σε υπομονη μεσα στην εκκλησια μας,αφου ολα εχουν αχρειωθει συμφωνως με ο,τι εχει σχεση με το σταθερο θεμελιο της Ορθ.Εκκλησιας.Οταν βλεπεις ψυχες που διψουν για την αληθεια,αυτο ειναι το καλυτερο γευμα!
    Δεν πιστευω πως ειναι φανατισμος αυτο.
    Πολλοι ενοριτες στην περιοχη μου με τους οποιους εχω μιλησει,λενε πως ''δεν εχουμε την δυνατοτητα ουτε τους φορους να πληρωσουμε,ποσο δε μαλλον να παρουμε ενα βιβλιο και να κατσουμε να διαβασουμε,γι αυτο ο κυκλος που γινεται στην εκκλησια ειναι για εμας μια σταση...
    Εμεις μεγαλοι ανθρωποι ειμαστε ,που να τα διαβασουμε και να τα καταλαβουμε,αλλοιως ειναι οταν στα λενε.Και να τα διαβασουμε ,υστερα τα ξεναει το μυαλο μας'' ..Καταλαβαινει κανεις ποσο σημαντικη δουλεια ειναι αυτη της διδαχης της αγιοπνευματικης εμπειριας της εκκλησιας μας!
    Νομιζω αυτο θα επρεπε να χαροποιει ολους.Η αγαπη του ποιμνιου δεν μπορει να
    περιφραχτει...
    Διοτι αυτη ερχεται απο μονη της,δεν την επιβαλλεις,ουτε την επιδιωκεις.Η αγαπη ειναι η ωραιοτερη και τελειοτερη αρετη εαν ειναι και εν αληθεια.Ειναι κατι απ τον Θεο νομιζω!
    Η δογματικη διδασκαλια της εκκλησιας και η μεταμορφωση με τον ιδανικο τροπο ζωης!
    Ευχομαι να λυθουν οι παρεξηγησεις αυτες.
    η πιστη και η αγαπη εν αληθεια ,θα επρεπε να μας συνδεει ολους!
    Ολα θα τακτοποιηθουν!π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανεπίτρεπτο και από πλευράς Επισκόπου και από πλευράς συνεφημερίων να μη στηρίζουν αντιοικουμενιστή ιερέα. Αυτό είναι το ζητούμενο στις δύσκολες μέρες που ζούμε: να ομολογούμε Χριστό και να αγωνιζόμαστε για να παραδώσουμε ΑΝΟΘΕΥΤΗ την Πίστη μας στους επόμενους. Πού ακούστηκε να διεκδικούμε τα αυτονόητα! Όλοι οι Άγιοι για αυτή την Πίστη αγίασαν. Εμείς οι νεότεροι τί είμαστε; Πιό έξυπνοι να πάμε αντίθετα στην Πίστη μας; Αφού μόνο στην Ορθοδοξία σώζεται κανείς. Όποιος δεν το δέχεται, είναι σε πλάνη. Τελεία και παύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗ ΤΩΡΑ! Παναγιώτατε αν θελετε να μας γνωρίσετε απο κοντά ,εμας και τα παιδιά μας, μην τακτοποιήσετε το ζήτημα άμεσα . Μαζί με εσας θα μας γνωρίσει και όλη η Ελλάδα , τηλεοπτικά... τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικαιοσύνη ναι. Και μπράβο σε όλους που στηρίζουν τον ομολογητή παπα Νικόλα και συνομολογούν! Τα πνευματικά τέκνα του Αγίου Λουκά Συμφερουπόλεως, στις γραμμές του τραίνου στάθηκαν! Μήπως η σημερινή Ιεραρχία υιοθετεί τακτικές εκείνου του καιρού; Κάτι με τη φίμωση ιστολογίων, κάτι με ψυχρό πόλεμο, άλλα καθεστώτα μας φέρνετε σεβαστοί Πατέρες εν καιρώ Δημοκρατίας.

      Διαγραφή
  23. Ο π. Φιλούμενος σε ποιά κατηγορία ανήκει ρε παιδιά; Οικουμενιστής είναι ; Γιατί απο τότε που έκλεισε( ο ίδιος ο π.Φιλουμενος) το αγιο στοματάκι του π. Νικολάου δεν ακούμε λόγο Ορθόδοξο , βασικά δεν ακούμε κανένα λόγο... πόσο μάλλον Ορθόδοξο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας ξεκουφαίνει η σιώπ την ωρα του κοινωνικου!

      Διαγραφή
  24. Το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι θλίψη για το πόσο χαμηλά μπορεί να φτάσει ο άνθρωπος ο σαρκικός ο οποίος άγεται και φέρεται από τα πάθη του.Ακόμα χειρότερα όταν οι αποφάσεις του έχουν αντίκτυπο σε υφιστάμενα πρόσωπα.Εύχομαι ο καλός Θεός να φωτίσει το συγκεκριμένο Δεσπότη και να μπορέσει να δει την αλήθεια και όχι αυτό το οποίο εμπαθώς ζητάει να δει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Με συγχωρείτε για αυτό τον σχόλιο, αλλά μην ελπίζετε και πολλά από την εικαζόμενη ΄σύνεση΄ του γηραιού μητροπολίτου. Το περισσότερο πιθανόν είναι να υπερισχύσουν το γεροντικό πείσμα και το επισκοπικό πείσμα και λύση να δοθεί από τον επόμενο μητροπολίτη ως συνήθως. Μέχρι τότε να ευχηθούμε καλή υπομονή στον διωκόμενο ιερέα και να εκφράζουμε την συμπαράσταση μας με κάθε τρόπο. Με συγχωρείτε και πάλι για αυτό το σχόλιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτή η επιστολή δείχνει την αγωνία και τον πόνο των αδερφών μας χριστιανών εκεί στην ενορία του Προφήτη Ηλία. Μια αγωνία που μεγαλώνει μέρα με τη μέρα, όταν περιμένουν με πόνο στην καρδιά να δουν και πάλι τον καλό τους ποιμένα, να ιερουργεί και να τους μεταδίδει τα Τίμια Δώρα. Ποιος είστε Δέσποτα, ο Θεός που θα αποφασίζετε χωρίς λόγο και αιτία να απαγορεύετε τον παπά σας να τελεί τα καθήκοντά του ως εφημέριος αυτής της ενορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιός είστε Δέσποτα; Και κυρίως ποιόν υπηρετείτε;

      Διαγραφή
  27. ΑΔΕΡΦΟΙ ΧΑΙΡΕΤΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ.
    ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ, ΙΣΩΣ Ο π. ΣΤΕΦΑΝΟΣ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΘΕΣΕΙΣ. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΠΝΕΕΙ "ΜΟΝΤΕΡΝΟ" ΠΝΕΥΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Ο π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΗΛΩΝΟΥΝ. Ε!!! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ.
    ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ. Χ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι ανεπίτρεπτη η κατάσταση , φαντάζομαι οτι προσπαθούν να εξουθενώσουν και ψυχολογικά και οικονομικά τον π. Μανώλη αφού του στερούν την εφημερία. Πάτερ σθεναρά ! Είμαστε μαζί σας . Η αγάπη πλεονάζει στην Μητρόπολη και τους Μητροπολιτικούς του Θεσσαλονίκης . Η Εκκλησία είμαστε ΕΜΕΙΣ πάτερ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ . Φωνή λαού οργή Θεού. Συγχαρητήρια στην ομάδα της κατάνυξις για την προβολή του θέματος. Είμαστε μαζί σας όπως πάντοτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μήπως πρέπει να κοινοποιηθεί το θέμα και προς τον ΙΣΚΕ ; Τα όργανα του σίγουρα θα θελήσουν να αποκαταστήσουν την παρανομία - ανομία του Παν/του Θεσσαλονίκης . Σκεφτείτε το και ενεργήστε ως ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ , αξίζει τον κόπο , την αδικία δεν την αγαπάει ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ!!!!

      Διαγραφή
    2. Στον παράνομο περιορισμό του π. Νικολάου από τον ναό θα είμαστε δίπλα του. Αλλά στην παράνομη σιωπή και την ανοχή της Εκκλησίας στις αιρέσεις που μάλιστα διαδίδονται από επίσημες φωνές θα είμαστε απέναντι και θα φωνάζουμε μέχρι τέλους! Αυτό είναι το καθήκον μας. Αλλιώς αν ήταν μόνο για αιμοδοσίες και αγαπολογίες, τί τάχα καυχόμαστε που είμαστε Ορθόδοξοι; Το ίδιο δεν κάνουν όλοι οι αιρετικοί για να καλύψουν τις βρωμιές τους; Δήθεν καλοσύνες.

      Διαγραφή
  30. Ουαί !!!Τι απολογία θα δώσει εκεί πάνω στον Κύριό μας Ιησού Χριστό.Διώχνουν οι Δεσποτάδες τους ποιμένες για να βάλουν τους μισθοφόρους;;;Και εδώ για ορκισμένο μισθοφόρο μιλάμε γιατί ποιος εφημέριος, ιερέας του Υψίστου θα έφερνε σε πέρας όλο αυτό το σχέδιο εξολόθρευσης του συνεφημερίου του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Που να' ξερες π.Νικόλα αλλά και να΄ξερες από την αρχή το σχέδιο του π. Φιλουμένου, με την τόση σου αγάπη πάλι θα τον αγκάλιαζες, όπως τότε που τον παρουσίασες σε μας τους ενορίτες σου. Πόσο εγκάρδια, πατρικά αδερφικά πάντως με πολλή αγάπη,έτρεξες να υποδεχτείς και να προσκαλέσεις και εμάς να υποδεχτούμε, να ανοίξουμε την αγκαλιά μας και να βάλουμε μέσα το νέο ιερέα στην ενορία μας.Που να ξέραμε και εμείς ότι ήρθε μόνο με ένα σκοπό. Να εξαφανίσει τον παπα-Νικόλα.Αυτές τις εντολές είχε προφανώς και πως αλλιώς να εξηγήσουμε αυτήν του τη συμπεριφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως μπορούσε απλά να μη τις εκτελέσει. Άρα ήθελε και θέλει να τις εκτελεί. Άρα έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Στον Κύριό μας ας κανονίσει τί θα πει, εκεί που θα είμαστε όλοι μαζί ενώπιόν Του.

      Διαγραφή
    2. Είναι απίστευτο. Είναι απαράδεκτο. Ο παπα Νικόλας κατά γενική ομολογία και πλέον και εκτός Θεσσαλονίκης λόγω του διαδικτύου, είναι ιερεύς από τους λίγους, φιλακόλουθος, παραδοσιακός, που κάνει αντιαιρετικό αγώνα. Και έναν τέτοιο ιερέα προσπαθεί η μητρόπολη να τον εξαφανίσει. Και τί θέλει από εμάς ο Δέσποτας; Να του πούμε συγχαρητήρια; Ο Θεός να τον λυπηθεί. Αυτό έχω να πω.

      Διαγραφή
  32. Εχω την γνώμην ότι, η καλύτερη λύση θα ήταν, να γίνουν στην Ενορία μερικά μαθήματα πραγματικής Ορθοδόξου κατηχήσεως και φρονήματος, και να τα παρακολουθήσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ενορίτες.
    Οχι ότι οι άνθρωποι δεν είναι Ορθόδοξοι, φυσικά είναι , αλλά χρειάζεται να απαλλαγούν από τις ζηλωτικές και οργανωσιακές προκαταλήψεις, και σε αυτόν τον τομέα πρέπει να επικεντρωθούν οι επιμορφωτικές ομιλίες.
    Με αυτόν τον τρόπο θα λυθούν όλες οι παρεξηγήσεις, χωρίς διενέξεις μεταξύ του Μητροπολίτη και των πιστών, και χωρίς να υποστή καμμία επίπτωση ο π. Νικόλαος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς από ποιον πλανήτη μας ήρθατε; Για την πραγματική ορθόδοξη κατήχηση περιόρισαν τον π. Νικόλαο. Λόγω του πραγματικού ορθόδοξου φρονήματος δεν αντιδράσαμε εως τώρα. Όμως η υπομονή μας δεν εκτιμήθηκε. Αντιθέτως βολεύτηκαν, επαναπαύτηκαν. Αλλά ως εδώ. Οφείλει και να απαντήσει στο ποίμνιό του ο Δέσποτας και σαν καλός ποιμένας να δώσει λύση. Τα περί "ζηλωτικών και οργανωσιακών προκαταλήψεων" δεν έχουν σχέση με το θέμα. Και τα λένε όσοι είναι έξω από τον χορό. Εδώ μιλάμε για αδικία που δεν έχει ξαναγίνει. Δεν θα κάτσουμε και με σταυρωμένα τα χέρια!

      Διαγραφή
    2. Τί θα πει χωρίς να υποστή καμμία επίπτωση ο π. Νικόλαος; Τί άλλο να υποστεί δηλαδή, να τον σταυρώσει κιόλας; Να τον εξορίσει; Γιατί κάτι τέτοιες λύσεις έχουν στο τσεπάκι οι οικουμενιστές επίσκοποι. Για πείτε μας κανα ανέκδοτο, να δούμε ως που θα πάει η βαλίτσα.

      Διαγραφή
    3. Αυτή η Ενορία ειδικά, μεταπτυχιακά έχει κάνει στην ορθόδοξη κατήχηση και το ορθόδοξο φρόνημα, αλλά αυτά ακριβώς ενόχλησαν τους μεγάλους: οι πολλές ακολουθίες χωρίς περικοπές, οι πολύωρες αγρυπνίες, οι πατερικοί αντιοικουμενιστικοί λόγοι, και τώρα τελευταία βρήκαν τη λύση, βγάζουν νόμους και κλείνουν στόματα. Αλλά αυτή η τακτική θυμίζει δικτάτορες και τυράννους. Δεν είναι τακτική Αγίων Πατέρων. Δεν συμφωνεί με την Ορθόδοξη Παράδοσή μας. Αυτή είναι η ταπεινή μου άποψη, αυτά βλέπω σχεδόν 20 χρόνια τώρα που εκκλησιάζομαι στον Προφήτη Ηλία και αυτή είναι η αλήθεια. Και την ξέρουν όλοι εκεί στα γραφεία της Ι.Μ.Θ. βλέπουν την αδικία και κάνουν την πάπια. Κρίμα. Πού είναι το ορθόδοξο φρόνημά τους;

      Διαγραφή
    4. Παρεξηγήσεις; Τί ακριβώς εννοείτε; Δεν υπάρχει καμμία παρεξήγηση. Κάθε λέξη της επιστολής είναι όλη η αλήθεια. Απαξίωση, εμπαιγμός, προσβολές, από πλευράς Μητροπόλεως προς -άκουσον!- τους πιστούς μιας ενορίας. Από πότε οι Δεσποτάδες έχουν εξουσία τέτοια; Εμείς σεβόμαστε τους Επισκόπους μας και αυτοί δεν μας δίνουν σημασία; Καμμία παρεξήγησις. Ο παπα Νικόλας διώκεται επειδή είναι αντιοικουμενιστής. Το ξέρουν και οι πέτρες. Ας το μάθουν και όσοι δεν πήραν χαμπάρι. Καιρός είναι. Μπάς και ξεφυτρώσουν και άλλοι φοβισμένοι ιερείς που κλαίει η καρδιά τους για την οικουμενιστική κατρακύλα των Επισκόπων τους και τρέμουν τις επιπτώσεις ενδεχόμενης αντίδρασής τους. Μή φοβάστε! Κι εσάς θα σας στηρίξουμε και όλος ο κόσμος θα το μάθει! Γιατί είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί και δεν προσκυνάμε τον Οικουμενισμό!

      Διαγραφή
    5. Τι θέλει να πει ο ποιητής του σχολίου όταν γράφει για "ζηλωτικές και οργανωσιακές" προκαταλήψεις; Μπορεί λιγάκι να μας το αποσαφηνίσει;

      Διαγραφή
    6. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΚΗΡΥΓΜΑ. ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΤΟΤΕ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΠΥΚΝΩΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ.

      Διαγραφή
    7. Εγώ πάλιν έχω την γνώμην, ότι ίσως θα έπρεπε ΕΣΥ να παρακολουθήσεις μερικά μαθήματα στην ενορία μας, πριν τοποθετηθείς για την κατάσταση, που δημιούργησε η Μητρόπολη σε αυτήν και πριν προσπαθήσεις να παραπλανήσεις τον κόσμο μεταφέροντας το πρόβλημα ύπουλα αλλού!

      Διαγραφή
    8. Κύριε ανώνυμε 7:01μ.μ.
      Μας προσβάλετε απέραντα!
      Προσπαθείτε να δείξετε ότι είμαστε άβουλα όντα χωρίς άποψη, που πάμε στα μαθήματα του Γέροντά μας πατέρα Νικολάου για να ακούσουμε παραμυθάκια!
      Είμαστε Θεολόγοι, εκπαιδευτικοί, γιατροί, οικονομολόγοι, άνθρωποι των γραμμάτων, του πνεύματος και της τέχνης και σας πληροφορούμε ότι έχουμε την κατάσταση να ξεχωρίσουμε σε μια ομιλία κάποιον που έδωσε αίμα για να λάβει πνεύμα, από κάποιο φιλόδοξο αρχιμανδριτάκο που θεωρεί ότι η πνευματική κατάσταση έρχεται ανεβαίνοντας τα σκαλιά της ιεραρχίας στην μητρόπολιν!

      Διαγραφή
    9. Τι λέει ο άνθρωπος; !!!

      Διαγραφή
    10. Ελένη Παπασταματάκη29 Ιανουαρίου 2015 - 10:31 π.μ.

      Μήπως κάνει κάποιο λάθος ο Ανώνυμος 7:01 και αναφέρεται σε άλλο Ναό και άλλη ενορία; Απορώ γιατί για να προτείνει να γίνονται μαθήματα Ορθοδόξου ζωής σίγουρα δε γνωρίζει το πνεύμα αυτής της ενορίας.Εκτός ....και αν είναι η γνωστή καραμέλα που πιπιλίζεται από τον κ. Ανώνυμο, αυτήν της νέας μεταλλαγμένης Ορθοδοξίας με τα σκοτεινά φώτα της Εσπερίας που μας μίλησε ο μεγάλος Φώτης Κόντογλου.Εκείνη τη μοντέρνα, εξελιγμένη, λαμπυρίζουσα, φτιασιδωμένη ορθοδοξία, στολισμένη με τις χρωματιστές κορδέλες της αγαπολογίας.Όχι ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε τέτοια μαθήματα.Εμείς προτιμούμε να βιώνουμε την άλλη Ορθοδοξία,τη γνήσια, αυτήν που μας άφησαν οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας, αυτή που μαρτυρά και χύνει το αίμα της για τις αξίες και για την μόνη Αλήθεια. Τον Κύριό μας Ιησού Χριστό.Όσο για τις επιπτώσεις στον π. Νικόλαο που αναφέρετε, πρώτον φανερώνεστε για την εμπάθειά σας στο προσωπό του, καθώς όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται προτείνει κάτι γιατί έχει ασχοληθεί με αυτό το κάτι,και δεύτερον πάλι προδίδεστε γιατί κλείνετε το λόγο σας με μια απειλή.Πόσο θρασύδειλοι άνθρωποι κρύβονται τελικά πίσω από ανωνυμίες.Φανερωθείτε και τιμήστε τα παντελόνια και τα ράσα σας.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμε που σχολιάζετε χωρίς να έχετε άποψη επί του θέματος και μάλιστα την ημέρα και την ώρα της ομιλίας του π. Νικολάου, δεν κάνατε καλύτερα τον κόπο να παρεβρεθείτε εκεί; Έτσι θα είχατε ξεκάθαρη εικόνα για τους περίπου ορθόδοξους ενορίτες αμφιβόλου πνευματικής ποιότητος και δεν θα τους προσβάλλατε. Εκτός αν είστε κι εσείς του οικουμενισμού οπότε έχει πιάσει πουρί το ορθόδοξο φρόνημά σας και χάθηκε κάτω από τις αδιαπέραστε στρώσεις του. Εύχομαι ο ζήλος του Αγίου Ενδόξου Προφήτου Ηλιού να ανάψει στην καρδιά σας την φλόγα που τώρα ονομάζετε "ζηλωτικές και οργανωσιακές προκαταλήψεις". Α, και εντελώς αδελφικά, μη σας περάσει από το νου η σκέψη να μας στείλετε κάποιον μορφωμένο της μεταπατερικής θεολογίας να μας μάθει τα γράμματα, γιατί θα τον κάνουμε πολύ ορθόδοξο και θα χάσετε έναν της αυλής. Αφήστε που κινδυνεύει να σωθεί κιόλας.

      Διαγραφή
    12. Ότι δεν φτάνει η αλεπού.......

      Διαγραφή
    13. Πάντως εμείς θα προσευχόμαστε και για εσάς. Ο Θεός μόνο μπορεί να σας φωτίσει, να δείτε την αλήθεια και να αλλάξετε γνώμην.

      Διαγραφή
  33. Ποτέ δεν είναι αργά.Και να πω και κάτι ακόμα.Σίγουρα ο Δεσπότης έχει τους συμβούλους του. Δεν γίνεται εκ των πραγμάτων να διαχειρίζεται μόνος τα πάντα όλα στην Μητρόπολη. Οπότε σκέφτομαι απλά, αν το πρόβλημα ξεκινά από κάποιους συμβούλους του, έμπιστούς του που έχουν εμπάθεια προς το πρόσωπο του πατρός Νικολάου είτε γιατί είναι φλογερός υπέρμαχος της Ορθοδοξίας και δεινός πολέμιος του παπισμού, είτε γιατί με αγάπη και φόβο Θεού ακολούθησε αγιορείτικα τυπικά και πολλές και μακρές ακολουθίες...κάτι ίσως ακατόρθωτο από αυτούς, αυτοί λοιπόν με τον κακό τους λογο επηρέασαν αρνητικά το Δεσπότη μας.Ποτέ δεν είναι αργά όμως.Περιμένουμε την αποκατάσταση της αλήθειας.ΑΜΕΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς το στοιχείο αναζητούμε σε όλους τους ιερείς και ποιμένες, αλλά δεν το βρίσκουμε. Να είναι φλογεροί υπέρμαχοι της Ορθοδοξίας. Σαν τους Αγίους Τρεις Ιεράρχες μας, τους οποίους θερμοπαρακαλούμε και απόψε και πάντα, να φωτίσουν όλους τους Ιεράρχες μας και να τους απαλλάξουν από "έμπιστους" που τους βλάπτουν και να δουν την αλήθεια.

      Διαγραφή
  34. Φτάνει πια τόση υπομονή και σιωπή. Ἐὰν ἡμεῖς σιωπήσωμεν, οἱ λίθοι κεκράξονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΕΓΑΚΗΣ28 Ιανουαρίου 2015 - 11:46 μ.μ.

    Η τακτική του παναγιωτάτου Ανθίμου θυμίζει τον άλλο παναγιώτατο Βαρθολομαίο. Η δε διωγμός του πατέρα Νικολάου θυμίζει το διωγμό του μακαριστού Νικολάου Σωτηροπούλου. Οι πρώτοι, ''οι παναγιώτατοι'', μιμητές των αιρετικών Νεστορίου, Βέκου, Μητροφάνους κλπ. ας προσέξουν και ας μετανοήσουν για να μην έχουν παρόμοιο τέλος με τους αμετανοήτους αιρετικούς. Οι δεύτεροι είναι μακάριοι και άξιοι μιμητές των αγίων ομολογητών και ο ένας ήδη ευρίσκεται στη Θριαμβεύουσα Εκκλησία και προγεύεται τη Βασιλεία των ουρανών. 'Οσο για τον πατέρα Νικόλαο ας χαίρεται και ας αγάλλεται ότι ο μισθός αυτού πολύς εν τοις ουρανοίς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και τι θέλεις να πεις ανώνυμε 7,01, ότι τόσα χρόνια τα μαθήματα που γίνονται από τον πατέρα Νικόλαο δεν είναι ορθόδοξα;
    Ας ξεκινήσουμε καταρχήν με την αφεντιά σου:
    Πες μας ο πάπας έχει ιεροσύνη;
    Οι παπικοί είναι εκκλησία;
    Ο οικουμενισμός είναι αίρεση;
    Εμείς αυτά μαθαίνουμε!
    Τα δήθεν και τα καθωσπρέπει μαθήματά σας δεν τα χρειαζόμαστε!
    Τα κάναμε στο σχολείο!
    Χλιαρές θεωρίες περί πίστης κατηχήσεως και ορθοδόξου φρονήματος!
    Στη πράξη φίλε, στη πράξη να σε δω τι έχεις να μας πείς!
    Ποιος μπορεί να σταθεί δίπλα σ'εναν Παπανικόλα δίπλα σ'έναν γέροντα Αγάθωνα και να τολμήσει να μιλήσει για ορθοδοξία;
    Ούτε ζηλωτικοί είμαστε, ούτε οργανωσιακές αντιλήψεις έχουμε, ούτε επιμόρφωση θέλουμε!
    Και φυσικά δεν έχουμε παρεξηγήσει τίποτε!
    Η κατάσταση φωνάζει από μόνη της!
    Και μάζεψε σε παρακαλώ πολύ τις απειλές σου περί επιπτώσεων στον Πατέρα Νικόλαο, γιατί τώρα μιλάει το ποίμνιο!
    Και σε εμάς δεν υπάρχουν επιπτώσεις!
    Σεις οι μητροπολιακοί ρε παιδάκι μου κάνετε μπαμ από μακριά, δεν μπορείτε να κρυφτείτε με τίποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΗΠΩΣ ΩΡΙΜΑΣΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΟΡΕΥΘΟΥΜΕΝ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΜΕ ΠΛΑΚΑΤ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ;

      ΘΕΟΥΣΑ

      Διαγραφή
    2. Μήν σκᾶτε παιδιά μέ τόν "γνωστό ἀνώνυμο". Περιπολεῖ στό διαδίκτυο καί εἰδικά στό ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ καί ἡ "δουλειά" του εἶναι νά νά διαβάλλει τό ἀντιαιρετικό καί ἀντιοικουμενιστό φρόνημα καί τίς ὅποιες ὀρθές φωνές στό ἀναγνωστικό κοινό, ὥστε νά φαίνονται σωστές οἱ ἀντιποιμενικές ἀποφάσεις ΔΙΣ (βλέπε πρόσφατη ἐγκύκλιο) καί Μητροπολιτῶν. Μήν τοῦ ἀπαντᾶτε.

      Διαγραφή
    3. 3.49
      Συμφωνω ...εχω ιδιαν πειραν του φαινομενου...
      Δεν καρποφορει με τιποτε αυτο.
      Επισης να προσθεσω πως οι σχισματικες ομαδες κανουν ο,τι μπορουν να μας αποδειξουν πως υπερμαχοι της πιστεως ειναι μονον αυτοι.

      Διαγραφή
  37. Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά γιατί δεν μιλάμε για ένα χριστιανό που του έγινε κάποια αδικία αλλά για έναν ορθόδοξο εφημέριο ενοριακού Ναού μεγάλης Μητροπόλεως της Ελλάδας. Που θέλω να καταλήξω. Δεν είναι δυνατόν να διενεργούνται όλα αυτά σε βάθος χρόνου,να εξαφανίζεται μέρα με τη μέρα από την ενορία του την οποία τιμά με το ράσο του εδώ και είκοσι χρόνια και παραπάνω, ο εν λόγω ιερέας, και όλα αυτά να γίνονται σε τύπο κρυφτούλι ή μάντεψε ποιος, ο Δεσπότης δίνει εντολές ή όλα διενεργούνται χωρίς να τα γνωρίζει υποκινούμενα από το νέο συνεφημέριο. Σε όλο αυτό το παρασκηνιακό παιχνίδι εμπλέκονται και άλλα πρόσωπα, ίσως υψηλότερα και από τον Δεσπότη, σίγουρα πάντως είναι ενήμερος και ο πρωτοσύγκελος και άλλα πρόσωπα της Μητροπόλεώς μας.Όλοι όμως νίπτουν τας χείρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Που είσαι Άγιε Θεσσαλονίκης Παντελεήμονα, να προστατέψεις το τέκνο σου όπως ήξερες. αληθινός και φιλόστοργος πατήρ να στέκεσαι δίπλα στα παιδιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές του τον καλύπτουν σίγουρα. Και χαίρεται που είναι δικό του παλληκάρι, δική του χειροτονία. Οι ευχές του να στηρίξουν όμως και τον διάδοχό του. Τις έχει ανάγκη και όλων τις προσευχές έχει ανάγκη. Έχει πολλές μέριμνες και δυστυχώς όπως αποδεικνύεται πολλούς εμπαθείς συμβούλους. Εμείς είμαστε εδώ. Πάντα είμασταν εδώ. Και όποτε είχαμε την ευλογία να χοροστατεί στην ενορία μας είμασταν δίπλα του, ακούγαμε με προσοχή τους λόγους του. Θυμάμαι την τελευταία φορά που ήρθε στο πνευματικό μας κέντρο (που τώρα είναι κλειστό), πως ο κόσμος και τα παιδάκια μας σαν μελισσούλες τον περιτριγύριζαν για να πάρουν την ευχή του. Είναι ο Δεσπότης μας, ο Στοργικός Πατέρας μας. Τί άλλο από αγάπη έχει να μας δώσει; Γιατί δεν αφουγκράζεται την καρδιά μας;

      Διαγραφή
    2. Μερικές φορές με κάτι τέτοια, έχω τον λογισμό ότι σκόπιμα περίμεναν όλοι οι κρυφο-οικουμενιστές, πότε θα τους αδειάσουν τη γωνιά οι παλαιοί, παραδοσιακοί, ομολογητές επίσκοποι, για να κάνουν τη δουλειά τους με άνεση. Όλα τα φυντάνια της μεταπατερικής θεολογίας είναι σε περίοδο καρποφορίας. Τους τύφλωσε τόσο η πλάνη τους που δεν αντιλαμβάνονται πλέον τίποτα ορθόδοξο, τίποτα γνήσιο, τίποτα πατερικό. Όλο κοσμικές φιέστες και δήθεν - μήθεν. Λυπάμαι για τον δρόμο που διάλεξαν. Ο Θεός να τους λυπηθεί.

      Διαγραφή
  39. Οποιος και αν υποκίνησε όλο αυτό, ότι και να έγινε μέχρι σήμερα ας σκύψει στην καρδιά του και ας συλλογιστεί... αξίζει αυτήν την ταλαιπωρία να περνά ένας πατήρ και διάκονος για τους αδερφούς του χριστιανούς, αλλά και μια ολόκληρη ενορία να βιώνει αυτόν τον πόλεμο, γιατί ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον. Θα έρθει η ώρα που όλα θα φανερωθούν, και αν δεν φανερωθούν τώρα πάντως κάθε πονηρή σκέψη και πράξη πονηρή είναι καταγεγραμμένη στα βιβλία του Θεού μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Άξια πνευματικά τέκνα, ενός άξιου ιερέως. Κι εγώ μαζί σας. Είστε τυχεροί που είστε κοντά του. Εμείς εδώ στα ξένα τί να πούμε που περιμένουμε από το διαδίκτυο να ακούσουμε ορθόδοξη κατήχηση. Μακάρι ο Θεός να φωτίσει τον Επίσκοπό σας και να δώσει λύση. Τέτοιες φωνές να ακούγονται. Τις έχουμε ανάγκη. Μας πνίγει ο Οικουμενισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Γειά σου παπα Νικόλα λεβεντιά. Κράτα γερά. Άργησαν τα παιδιά σου αλλά δεν πειράζει. Αυτή είναι επιστολή έξω από τα δόντια. Συμφωνούμε και προσυπογράφουμε. Και αν χρειαστεί και έξω από τη Μητρόπολη να μαζευτούμε, να μας το ανακοινώσετε από πριν για να προλάβουμε να έρθουμε Θεσσαλονίκη. Όσο περισσότεροι, τόσο καλύτερα. Καλά αυτά που γράφει η επιστολή για σύνεση, αλλά χλωμό το βλέπω. Ας κοιτάξουν καλύτερα οι αρχιερείς μας να διορθώσουν τα παραστρατήματά τους με τους καρδινάλιους και τους μονοφυσίτες που συναναστρέφονται και μετά έχει ο Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καιρός ήταν.Προσευχή, προσευχή όμως κάποια φορά χρειάζεται και η πράξη γιατί μερικοί ως φαίνεται την υπομονή και ανοχή την εκμεταλλεύονται προς το χειρότερο και μηδέν ωφελούνται. Για να σταθεί τώρα ο καθένας προ των ευθυνών του.Να μας εξηγήσει ο π. Φιλούμενος γιατί ενώ με άδεια της Μητροπόλεως έχει οριστεί ο π. Νικόλαος υπεύθυνος του κηρυκτικού έργου της ενορίας, έχουμε να τον ακούσουμε σε κηρυγμα από πέρυσι και αυτό πως γίνεται κάθε φορά να έχει ο π. Φιλούμενος καλεσμένους ιερείς ή ιεροκήρυκες ή δεν ξέρω ποιους άλλους. Τα πάντα μόνο να μην ακουστεί το κύρηγμα του π. Νικολάου;;;;Απαντήσεις τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φοβάται ο Γιάννης το θεριό ή το θεριό το Γιάννη;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Συμφωνώ απόλυτα με την επιστολή την υπογράφω και φυσικά θα ήθελα να πω στον Μητροπολίτη μας ότι μας λύπησε βαθύτατα η όλη του στάση απέναντι στον παπά της ενορίας μας, που εσύ Σεβασμιώτατε ήρθες αργότερα όμως αυτός ο εργάτης δούλευε άοκνα στον αμπελώνα του Κυρίου τόσα χρόνια. Ήρθες λοιπόν εσύ και σπεύδεις να τον εξαφανίσεις;Χωρίς λόγο και αιτία; Μα ποιος λόγος να υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δεν περιμένω ένας επίσκοπος να απαντήσει σε μία επιστολή που του στέλνουν μέλη μιας ενορίας που ποιμαίνει.

    Δεν έχουμε δημοκρατία άλλωστε, αλλά δεσποτοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Δεσπότης μας έχει εμπειρία. Αρκεί να τα ζυγίσει όλα μόνος του, χωρίς τους συμβούλους του που του κάνουν τόσο κακό.

      Διαγραφή
    2. Αυτό ξαναπές το. Χειρότεροι από τους πολιτικούς γίνονται κάποιοι Δεσποτάδες για να μην πω πολλοί.

      Διαγραφή
    3. Δυστυχώς μας αποδεικνύει πως έχασε τον δρόμο του, αντί να εύχεται κυνηγά με κοσμικό τρόπο το ίδιο το παιδί του, που στο τέλος και να με θυμηθείτε η προσευχή και η αγάπη του παπα Νικόλα θα βάλουν τον Ανθιμο στον Παράδεισο

      Διαγραφή
  46. ελατε στο μοναχο να δειτε τι γινετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο Μόναχο ξέρουμε τί γίνεται. Αυτό που προτείνει ένας αδελφός πιο πάνω "μαθήματα πραγματικής Ορθοδόξου κατηχήσεως" ε; Από οικουμενιστές δυστυχώς...

      Διαγραφή
  47. Ολα καλα και αγια τα παραπανω σχολια εαν ομως ο Παναγιωτατος εχει "ανωθεν'' την εντολη να

    ''παραδωσει'' τον παπανικολα ή την πατεριτσα του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ ίσως κρύβεται μια αλήθεια μεγάλη.Θα υποκύψει στις απειλές και θα προδώσει αυτά για τα οποία ετάχθη ή θα αντισταθεί και θα κηρύξει Ιησού τον Εσταυρωμένο προστατεύοντας τα παιδιά του (τους ιερείς του) που αγωνίζονται για την αλήθεια.Και τότε μέγας θα είναι ο Δεσπότης μας στη μνήμη του ποιμνίου του.

      Διαγραφή
    2. Εύχομαι να τον φωτίσει ο Θεός και να μη γίνει άλλος Πόντιος Πιλάτος.
      Άλλωστε εμείς τί κάνουμε; Ποιό ποίμνιο δεν θα έφερνε τα πάνω κάτω για να υπερασπιστεί τον Επίσκοπό του; Είμαστε πιστός λαός του Θεού, προβατάκια Του αλλά γινόμαστε λιοντάρια όπου χρειαστεί. Ας μπει ο Δεσπότης μας μπροστά, να ομολογεί Χριστό, να υπερασπίζεται την Ορθοδοξία και να δεις τί έχει να γίνει. Τον Άγιο Δημήτριο θα έχει δίπλα του και τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά. Ποιόν και τί να φοβηθεί μετά;

      Διαγραφή
  48. Τον παπά μας πίσω στην ενορία μας. Να συνεχίσει να κάνει αυτό που έχουν ανάγκη οι ψυχές μας.Αυτό που έκανε όλα αυτά τα χρόνια. Όρθρους και εσπερινούς και αγρυπνίες και παρακλήσεις.Πόση ωφέλεια βλέπαμε και εμείς με το να αναπαύεται η ψυχούλα μας αλλά και οι οικογένειές μας.Ποιος λέγεται πατέρας και δίνει πέτρα αντί για ψωμί και φίδι αντί για ψάρι στο παιδί του.Σεβασμιότατε στερείτε την τροφή στα παιδιά σας.Θα δώσετε λόγο για αυτό στον Δεσπότη Χριστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να μην το γράψω! Οι ακολουθίες τώρα θυμίζουν τη διαφήμιση ''ψεκάστε -σκουπίστε - τελειώσατε'' Κι αγρυπνίες μόνο μία το χρόνο ,29 Νοεμβρίου, και πολυδιαφημισμένη

      Διαγραφή
    2. Αδελφέ, έχεις απόλυτο δίκιο!
      Είχαμε μάθει τις πολύωρες ακολουθίες στον ναό μας, και εδώ και ένα χρόνο τρέχουμε να προλάβουμε!
      7.30 ευλογητός και όρθρος και 8.30 δι ευχών της Θείας Λειτουργίας!
      Είδατε ότι και ο Π.Φιλούμενος κάνει Θαύματα!

      Διαγραφή
  49. Δεν είναι μόνο οι φωνές των εν ζωή ενοριτών που ζητάνε να αποκατασταθεί η αδικία εις βάρος του σεβαστού τους πατέρα, είναι και οι φωνές των κεκοιμημένων ενοριτών που βοάνε γιατί κάποιος εμπαθής εδώ κάτω στη γη τους στέρησε την ελπίδα της προσκομιδής, την ελπίδα της σωτηρίας των ψυχών τους.Θεέ μου μαλάκωσε αυτήν την σκληρή και εμπαθή καρδιά ώστε ανενόχλητος ο π. Νικόλας να μνημονεύει τους κεκοιμημένους μας.Αμήν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Οι υπογραφές δεν είναι μόνο αυτές αλλά τόσες και άλλες τόσες, όμως δεν τις βλέπουμε γιατί είναι οι υπογραφές ενοριτών που έχουν φύγει από αυτή τη ζωή και που ζητάνε με αγωνία να επιστρέψει ο παπάς που τους λειτουργούσε και τους μνημόνευε ώρες και ώρες μέσα στη νύχτα μη λογαριάζοντας κόπο και πόνο.Είναι εκεί και η υπογραφή της κυρά Δέσποινας, της κυρα Χρυσούλας, του μπαρμπα -Γιάννη, του κυρίου Γιώργου που βοήθαγε στο ψαλτήρι και όλων εκείνων των αδερφών μας χριστιανών που αγάπησαν τον παπά τους, τον παπα Νικόλα, όσο ήταν στη ζωή και τον αγάπησαν ακόμα περισσότερο γιατί παρά τα χρόνια που πέρασαν, έβλεπαν με αμείωτη αγάπη και περισσή στοργή, εκείνη ακριβώς την ώρα που αγκαλιάζει ο ουρανός τη γη,που η στιγμή γίνεται αιωνιότητα, την ώρα της προσκομιδής, ο παπά-Νικόλας, ο πατήρ της ενορίας τους, να τους βγάζει μερίδα στο Άγιο Θυσιαστήριο.Δεν είμαστε μόνο εμείς, είναι και όλες αυτές οι ψυχές που περιμένουν να αποκατασταθεί η τάξη στην ενορία του Προφήτη Ηλία.Γένοιτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Παναγιωτατε γνωριζω προσωπικα οτι εχετε πολυ αγαπη θελω και απαιτω να δειξετε την αγαπη σας στον πνευματικο μας π Νικολαο να ακουσετε εμας τα πνευματικα παιδια του.Νααφησετε καλο ονομα στην μητροποληκαι να μας χαροποιησετε αυτα μενουν Ευαγγελια Ζαλακωστα μητερα4 αγοριων με γνωριζετε και σας ευχαριστω για ολα θα σας ειμαι ευγνωμων και για το αιτημα αυτο την ευχη σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Δέσποτα, άσε τον παπά σου να κάνει αυτό που πρέπει. Μην ακούς τους φιλοοικουμενιστές. Και εσύ σεβαστέ συνεφημέριε του π. Νικολάου, που ξέρεις με ποιον έχεις να κάνεις, μη χάνεις αυτή την ευκαιρία. Άντε και να σας δούμε όλους μαζί στην επόμενη 12ωρη αγιορείτικη αγρυπνία, να κατέβουν οι άγγελοι μέσα στον Προφήτη Ηλία, να γίνει χαρά στον ουρανό και στη γη και να το μάθουν μέχρι τα πέρατα της οικουμένης, ότι η Θεσσαλονίκη έχει Ιεράρχη ομολογητή και δεν προσκυνά τον οικουμενισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εδώ παπάς, εκεί παπάς, που είναι ο παπάς, που είναι ο παπας...
    Εκεί καταντήσαμε, να ψάχνουμε τον παπά μας στην ενορία μας.
    Γεια σου παπα Νικόλα λεβέντη!!!
    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Και συ παπα Φιλούμενε, γιέ της λεβεντογέννας Κρήτης, θυμίσου πως τον τόπο αυτόν που ήρθες, το γλίτωσαν από τους Βουλγάρους οι λεβέντες οι παππούδες σου, οι Κρήτες Μακεδονομάχοι.
    ΅Εγραφε ο ηρωας Δεσπότης Γερμανός Καραβαγγέλης στον Πρωθυπουργό Ζαϊμη το 1902, στις αρχες του αγώνα, "«...Στεῖλε μου πενῆντα παλικάρια, πενῆντα Κρητικοὺς νὰ τοὺς ἐνώσῳ μὲ τοὺς δικούς μου... Ὁ ἐρχομὸς τῶν παλικαριῶν ἀπὸ κάτω θὰ δώσῃ κουράγιο στοὺς δικούς μου, θὰ εμποδίσῃ τὴν ἀποσκίρτησή τους καὶ θὰ φοβίσῃ τοὺς Βουλγάρους..."
    Τόση ήταν η φήμη για την παλικαριά και την φιλοπατρία των παππούδων σου που πίστευε ο Γερμανός ότι με πενήντα θα έσωζε την Μακεδονία μας. Αντίς για 50 ήρθαν και πολέμησαν στα χώματα που τώρα πατάς 3000 λεοντάρια της Κρήτης. Πόσοι άραγε θα άφησαν την στερνή πνοή τους στα χωριά της Κοζάνης από που κατάγεται ο συνεφημέριός σου πατήρ Νικόλας. Να ένας λόγος να σε τιμήσει ακόμα περισσότερο απ' όσο πολύ σε τιμά και σε σέβεται
    Τέτοιον σε θέλουμε και τώρα, πάτερ. Λεβέντη.
    Τότες σφάζαν οι κομιτατζήδες τις δασκάλες και τους παππαδες για να βουλγαρίσουν τα χωριά μας και να μπουν στην Εξαρχία.
    Τώρα φιμώνουν οι νέοι κομιτατζήδες της πίστης, οι οικουμενιστές, τα στόματα ορθοδόξων ιερέων και θεολόγων, για να μαγαρίσουν την πίστη του λαού.
    Και τότε και τώρα ο λαός της Μακεδονίας δεν προσκυνάει. Τότες βουλγάριζε σε ένα χωριό 50 οικογένειες και οι 5 που μέναν πιστές στον ελληνισμό το έσωσαν. Σήμερα οικουμενίζει μια μητρόπολη, μια χώρα, και πέντε τρελοπαπάδες και λίγοι πιστοί την κρατάνε ορθόδοξη.

    Και αν αυτές είναι παλιές ιστορίες, τότε να μιμηθείς τον άγιό σου Νεομάρτυρα Φιλούμενο που μαρτύρησε εκεί στους Αγίους τόπους φυλάγοντας τα όσια και τα ιερά της πίστης και του γένους μας.

    ¨Ο, τι και αν έγινε, ξεγίνεται. Και ό, τι και αν χάλασε φτιάχνεται. Κι αν κάπου σου φταίξαμε εμείς ανθρωπίνως οι απλοί, το εκκλησίασμα, να πέσουμε στα πόδια σου να μας συγχωρέσεις. Ο παπά Νικόλας ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΦΤΑΙΞΕ σε τίποτα. Αυτό που ανέχεσαι και αυτό που επιτρέπεις να γίνεται, δεν τιμά την λεβέντικη καταγωγή σου.
    Βάλε πάτερ μου μπροστά την καλή την κρητικία την τρέλα και μην ακούς αυτούς που σε χρησιμοποιούν. Μην κάνεις την ορτινάτσα κανενός, ό,τι τίτλο και να έχει, σκέψου ελεύθερα και έτσι θα ομολογήσεις ποιός έχει δίκιο και ποιός άδικο, και θα έρθεις με το δίκιο και δεν θα μείνεις με το άδικο.
    Με αγάπη
    ένας ενορίτης σου.
    Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου παλικάρι μου!

      Διαγραφή
    2. Σχόλιο αγάπης, μας συγκίνησε το περίσσευμα της καρδίας σου

      Διαγραφή
  55. Προσυπογράφουμε φυσικά την επιστολή και ενώνουμε την φωνή μας με τους 1052 ενορίτες του Προφήτη Ηλία. Όταν διώκονται ιερείς γνωστοί για τον Οικουμενιστικό τους αγώνα, δεν μπορούμε να μένουμε απαθείς.
    http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/01/1052.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. "37 ...τὸν ἐρχόμενον πρός με οὐ μὴ ἐκβάλω ἔξω·" (ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ, 37)
    Είναι όμως της μόδας σήμερα επίσκοποι και πάσης βαθμίδος κληρικοί να διώχνουν, αντικανονικά, και κυρίως αντιχριστιανικά, κάτι που δεν παρελάβαμε ούτε από τον Κύριο, ούτε από τους Αγίους Αποστόλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Παρά την διαφορετική στάση, στον κατά του Οικουμενισμού άγώνα, έχοντας κι εγώ κατ' ελάχιστον διωχθεί από τον επίσκοπο της περιφερείας μου, συμπαραστέκομαι στον ἀγώνα του π. Νικολάου, και εύχομαι ο Κύριος να τον δυναμώνει και τον φωτίζει, ώστε να εφαρμόζει με θείο ζήλο και συνέπεια, όσα οι Αγιοι Πατέρες μας διδάσκουν, ἀγνοώντας την τιμωρία από ένα ψευδεπίσκοπο. Αυτό είναι και η τιμή του, και το καύχημά του. Ίσως ο Θεός άκουσε την επιθυμία που παλαιότερα εξέφρασε, ότι επιθυμεί τον αφορισμό του Σωτηρόπουλου. Ίσως είναι η αρχή ενός δρόμου, κι ο Κύριος θα καθοδηγήσει τα επόμενα βήματά του. Εύχομαι και προσεύχομαι γι' αυτό.
    Παναγιώτης Σ., εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι σωστό να αποκαλεί ο κ. Παναγιώτης, έναν Επίσκοπο της Εκκλησίας του Χριστού, "ψευδεπίσκοπο".
      Επιβαρύνει την ψυχή του.

      Διαγραφή
    2. Αλλά όλα τα άλλα είναι σωστά

      Διαγραφή
  58. Ο μητροπολίτης εδώ και τώρα να δεχτεί τα πνευματικά παιδιά του π. Νικολαου Μανώλη και να μας δώσει εξηγήσεις. Γιατί μας έχει χαρακτηρίσει οπαδούς; Γιατί μας θεωρεί ως τέτοιους; Γιατί διώκει τον πνευματικό μας πατέρα; Αν έχει οποιοδήποτε πρόβλημα πρέπει να μας δεχτεί και να μας το θέσει προσωπικά. Αλλιώς, θα πιστέψουμε ότι θέλει να τον διώξει για άλλους λόγους άδικα και προσχηματικά. Πού είναι η δικαιοσύνη του; Θέλει να έχει τον π. Νικόλαο ιερέα στην μητρόπολή του και εμάς μέρος του ποιμνίου του; Αν ναι, πρέπει να μας δει πρόσωπο με πρόσωπο και να μας παράσχει εξηγήσεις. Αλλιώς, αυτός μας αποκόπτει από ποίμνιό του και μάλιστα χωρίς αιτιολογία. Δεν θα έχει τη δικαιολογία να λέει ότι δήθεν είμαστε "οπαδοί" άλλων θεωριών (αλήθεια ποιων; δεν καταλαβαίνω...) και ότι εμείς δεν τον θέλουμε. Εμείς τον θέλουμε κι αυτός μας διώχνει. Εδώ και τώρα πρόσωπο με πρόσωπο εξηγήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αγαπητοι μου φιλοι συγνωμη.Εδω και πολυ καιρο με ταλανιζει ενα θεμα υγειας που αφορα πολυ αγαπημενο μου προσωπο. Δεν πηρα ειδηση τι γινεται στην ενορια του πατερα Νικολαου. και επειδη ειμαι απο αλλο νομο οσες φορες θελησα να τον δω η να τον ακουσω δεν μπορεσα γιατι ο χρονος μου στην θεσσαλονικη ειναι περιορισμενος επισης και ο χρονος που θα διεθετα να τον δω και να ακουσω μεσω του διαδυκτιου συγκεκριμενα της κατανυξις Σημερα το βραδυ ομως θελοντας να τον ακουσω να ηρεμησω και να παρω λιγο κουραγιο ειδα κατι που με εβγαλε εξω απο την πραγματικοτητα μου.Ο πατηρ Νικολαος ειχει θεμα την Μητροπολη του που τον εμεσως πλην σαφως λεει τι αν καταλαβα καλα οτι παει να δημιουργηση ομαδα οπαδων.Και καποια πνευματικα του παιδια απεστειλαν επιστολη μεσω κατανυξις για να να σταθουν στο πλευρο του. Γιαυτο δεν μπορω λοιπον να τον βρω και να τον δω ιδου ο λογος.Καταρχην υπογραφω και εγω μαζι τους οχι ομως ως πνευματοπαιδι του αλλα ως αδελφη του.συχωρεστε με αδελφοι μου γιατι απο τα δακρυα και απο την ταραχη να μην γραφω σωστα.Τι ομαδα ειναι αυτη?Αθλητικη κομματικη αιρετικη τραπεζικη ΟΧΙ.Αλλα? μαζευει τα πνευματοπαιδια του και τους μιλα να ζουν με νουθεσια κυριου με λογια ευαγγελιου.Και ειναι λογος αυτος να του στερησουν τον χωρο της ενοριας του?Εδω ταιριαζει η λεξη ΕΛΕΟΣ.Σεβασμιοτατε στην αγαπη σας παρακαλω αφηστε αυτον τον παπα να ειναι οπως ειναι γιατι μιλα στην καρδια του ανθρωπου Ειναι αντιοικουμενιστης ναι να ειναι χιλιες φορες αυτο δεν λενε και οι μεγαλοι γεροντες της εκκλησιας οπως ο πατροΚοσμας τον παπα να καταραστε απο αυτον θα επελθουν πολλα δεινα στην οικουμενη και ο αγιος πλεον Παισιος? και κατι ακομα Σεβασμιοτατε στα Ιεροσολυμα δεν δυναται σε κανεναν το υπερλαμπρο τιμιο φως μονο στους ορθοδοξους πατριαρχες ποτε στους ΑΡΜΕΝΙΟΥΣ κλπ.ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΝΙΚΟΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.ειναι ισως απο τις λιγες ενοριες που πανε νεα παιδια να εκκλησιαστουν και ζηλεψε ο διαβολος.αυτα και οι 1052 υπογραφες μαζι με ολη την οικογενεια μου ειναι 1079 με ολη μου την αδελφικη αγαπη στον παπαΝικολα και σε ολους σας ΕΥΘΥΜΙΑ Ι ΚΕΛΕΣΙΔΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεός συγχωρέσει!

      Διαγραφή
    2. Μπραβο Ευθυμια!
      Οπαδισμος με τιποτα..
      Αδυνατω να δω κατι αλλο.
      Οπαδισμος;
      Ποθεν βγαινει αυτο;
      Το κυριον ονομα του Θεου μας ειναι η Αγαπη
      Η αγαπη πρεπει να ειναι πιστη για να ειναι τετελειωμενη μας λεγει ο αγιος Κοσμας ο Αιτωλος....π

      Διαγραφή
  60. Αν ήταν κανένας ομοφυλόφιλος δεν θα δικαζόταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δέν είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης κάι δέν γνωρίζω πρόσωπα καί πράγματα παρά μόνο από τό ιστολόγιό σας καί ό,τι πληροφορούμαι για την αντιοικουμενιστική δραστηριότητα του π. Νικολάου Μανώλη Όμως η περίπτωση έχει πολλές αναλογίες μέ την πρό πολλών ετών δίωξη του μακαριστού π. Αθανασίου Μυτιληναίου από τον Ιγνάτιο Λαρίσσης Δέν γνωρίζω επίσης τον προϊστάμενο π. Φιλούμενο αλλά παίζεται τό ίδιο σενάριο Κάποιοι ιερείς ελαφρά τη καρδια τοποθετούνται προϊστάμενοι με ανειλημμένη υποχρέωση νά φέρουν εις πέρας αυτή την ατιμία την δίωξη δηλαδή αγίων κληρικών Όταν αργότερα ο προϊστάμενος που εδίωξε τον π. Αθανάσιο δέχτηκε την σκληρή δοκιμασία του απορφανισμού των εγγόνων του δέν του πέρασε άραγε από το μυαλό μήπως ήταν η τιμωρία του Θεού γιά εκεινη την αδικία πρός τον άγιο του Θεού καί αποτέλεσμα της δικαίας αγανακτήσεως που προκάλεσε στό λαό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος είναι καταδικασμένος νά περιέλθει στόν έσχατο εξευτελισμό όταν θά δεχθεί την οργή του λαού η οποία δέν ξέρουμε τί μορφή θα πάρει εννοείται μέσα στά πλαίσια της νομιμότητος καί αυτό είναι πολύ ανόητο εκ μέρους του τώρα σέ μία προχωρημένη ηλικία νά πέσει σέ ένα βάραθρο ανυποληψίας καί αυτοαπαξίωσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. .Εγω θα σας γραψω μια ιστορια περα για περα αληθινη.Ηταν ενα φτωχο χωριο με προσφυγες κατοικους φερμενους απο τονΠοντο εκει λοιπον στειλαν εναν δασκαλακο φτωχο ορφανο αλλα πολυ μορφωμενο,τελειοφοιτο της παιδαγωγικης και παραλληλα της σχολης ευελπιδων.Εκει λοιπον ξεκινησε να διδασκει στα παιδια του δημοτικου τα πρωτα τους γραμματα.Στο χωριο δεν ειχαν ιερεα και συζητωντας το προβλημα με τον δασκαλο αυτος ο αγαθος και υπεροχος ανθρωπος του θεου ειπε Εγω θα χειροτονειθω αν θελετε αλλα πρεπει να παντρευτω πρωτα ετσι και εγινε. Πηρε για συζυγο μια πανεμορφη σεμνη νοικοκυρα και μορφωμενη κοπελα.Ξενοι και οι δυο στο χωριο οπως και οι χωριανοι τους.Ο παπας πρωι απογευμα στο σχολειο τοτε τα παιδια πηγαιναν και απογευμα σχολειο.Αλλα και ο εσπερινος εσπερινος και οι λειτουργειες λειτουργειες και καθε γιορτη γιορτη.Και καθε μερα σχολειο.Στα παιδια διδασκε περαν της καθιερωμενης παιδαγωγικης κηπουρικη ανθοκομεια γεωπονικη στο μαθημα της φυσικης τους μαθαινε πως να κανουν σαπουνι στο μαθημα της γεωγραφιας να ζωγραφιζουν καθε νομο με τα συνορα του τις λιμνες και τα ποταμια του.Το μαθημα των θρησκευτικων ηταν για τα παιδια πηγη μεληρυτου σοφιας.Αγαπη ελεγε για τον συνανθρωπο πιστη απεριοστη για το θεο τηρηση μεγαλη στους ιερους κανονες.Και παραλληλα με τα παιδια του χωριου και τα δικα του.3κοριτσια και ενα αγορι.Ξεχασα να πω πως στο χωριο υπηρχαν και παιδια που ειχαν γονεις μεταναστες σε αυτα τα παιδια εδεινε πιο πολυ αγαπη και αφιερωνε πιο πολυ ωρα μιλωντας και ανιχνευοντας τα μην τυχον και πεσουν θυματα οποιασδηποτε καταστασης.Τον καιρο εκεινο το ξυλο με την βεργα ηταν συνηθες φαινομενο. Οσοι ετρωγαν απο καμμια πραγματικα το ηθελε ο οργανισμουλης τους.Οπως ειπαμε τα παιδια του πηγαιναν μαζι με τα αλλα στο σχολειο το αγορι του ζωηρο σαν αγορι που ηταν.Τις περισσοτερες φορες την πληρωνε για να μην λενε πως ο γιος του παπαδασκαλου εχει ευνοια ΤΟ ΚΑΗΜΕΝΟ.Αυτο το παιδι λοιπον ηταν τοσο χαρισματικο που λες και ο θεος ειχε ριξει επανω του κατι.Αριστος μαθητης αριστος μουσικος ξεχασα να πω πως ο παπας ειχε και γνωσεις βυζαντινης μουσικης που εβαζε οταν εκανε κατηχητηκο να μαθαινουν τα παιδια ετσι λοιπον το αγορακι εψελνε και μελωδικα ζωγραφιζε κιολας παντα ομως στην παρεα του ελεγε πραγματα που ηταν για μεγαλους μιλουσε για τους γιαχωβαδες για τους αιρετικους για ανθρωπους που εχουν φυγει απο τον δρομο του θεου και παντα ελεγε θεος σχωρεστους.Μια μερα ενα κοριτακι 3 χρονια μεγαλυτερο του τον ειδε ανησυχο τι εχεις του λεει ηρθαν λεει γιαχωβαδες στο χωριο και σκεφτομαι να τους ξεφουσκοσω τα λαστιχα και το εκανε, μιαν αλλη μερα παλι λεει στο κοριτσακι πηγαινε σπιτι σου και φερε αλατι τι θα το κανεις τον ρωτα θα δεις λεει ο μικρος πηγε πισω απο τοσχολειο και εβαλε τσουκνιδες στην φουχτα του εριξε αλατι για δει οταν θα ερθη ο καιρος της φτωχιας αν θα μπορουμε να τις φαμε τριβοντας τες.Μια αλλη φορα ρωτα στο κοριτσακι Ξερεις που ειναι η χωρα οικουμενη? οχι βρε που να ξερω αλλα γιατι ρωτας? να ηρθε ενας ζητιανος και μου ειπε πως θα καταστραφει αυτη η χωρα αν θα συμμαχισουμε μαζι της.Μια φορα παλι λεει στο κοριτσακι οταν κανεις μπανιο να κανεις γρηγορα γιατι ο φυλακας αγγελος δεν μπορει να περιμενει με τις φτερουγες κλειστες πολυ ωρα ξερεις οτι ο καθενας εχει εναν φυλακα αγγελο ξεχωριστα?Μια φορα το κοριτσακι τον ρωτησε τι θα γινεις οταν μεγαλωσεις και απαντηση δασκαλος για μεγαλους και αγιογραφος. Δασκαλος για να ερχονται οι μεγαλοι στο δικο μου σχολειο και να μην πηγαινουν στα καφενεια και αγιογραφος να ζωγραφιζω εκκλησιες.Και τα χρονια περασαν και τα παιδια χαθηκαν μεταξυ τους αλλα σπουδασαν αλλα παντρευτηκαν αλλα εχασαν την ζωη τους Αλλα η αγαπη για τον παπαδασκαλο τους ανεξιτηλη στην καρδια το κοριτσακι παντρευτηκε πηρε εναν γνωστο επειχηρειματια στην πολη του εκανε οικογενεια στα προτυπα που διδαχτηκε απο τον παπα τηςΤο θεοπνευστο αγορακι εγινε αυτο που προορισε ο θεος.Δασκαλος για μεγαλους και αγιογραφος γιατι ετσι ηθελε ο θεος και εγινε και τον εστειλε σε σχολειο τοσο ιερο και τοσο παλιο ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑΟΣ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ λεγεται ο παπας για μενα ειναι δασκαλος για μεγαλους ειναι ο παπα Νικολας καληνυχτα σας. Ε.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αν οι οικουμενιστές είναι το δεξιό χέρι του διαβόλου, οι αντιοικουμενιστές είναι το αριστερό.

    Οι όντως Ορθόδοξοι δεν έχουν να κάνουν ούτε με τους μεν ούτε με τους δε. Είναι του Χριστού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χλιαροί μήπως;

      Διαγραφή
    2. Του καναπέ μήπως;

      Διαγραφή
    3. Δεν αφήνεις τις νέες θεωρίες κύριε βολεψάκια του εικοστού αιώνα και σκέψου ότι προσβάλλεις κάθε Άγιο που αγωνίστηκε εναντίον των αιρέσεων ανά τους αιώνες!
      Εναντίον των αιρέσεων παλεύουμε εναντίον της παναίρεσης είμαστε αριστερό χέρι του διαβόλου;
      Να πας στον πνευματικό σου να τα πεις αυτά και αν τα δεχτεί, να του δώσεις συγχαρητήρια που σε οδηγεί στην απώλεια

      Διαγραφή
    4. "Αν οι οικουμενιστές είναι το δεξιό χέρι του διαβόλου, οι αντιοικουμενιστές είναι το αριστερό.

      Οι όντως Ορθόδοξοι δεν έχουν να κάνουν ούτε με τους μεν ούτε με τους δε. Είναι του Χριστού..."

      Ο Χριστός, ξέχασες να μας πεις, πως θά βάλει εξ αριστερών Του τα γίδια και εκ δεξιών Του τα πρόβατα.
      Καθώς βλέπεις, έχει δεξιά κι αριστερά.

      Πάντως εσύ, δεν ξέρουμε από χέρια και πλευρές, αλλά με ουρά διαβόλου να χώνεις ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΧΕΣΗ.

      Διαγραφή
  65. Εχει γινει της μοδας οικουμενισται Πατριαρχαι και Αρχιερεις να καταδικαζουν αντιοικουμενιστας θεολογους και ιερεις, προφασιζομενοι προφασεις εν αμαρτιες,μονο και μονο επειδη δεν σκυβουν κεφαλη στην παναιρεσι του οικουμενισμου και κρουουν τον κωδωνα κινδυνου απο την παναιρεσι του οικουμενισμου,αποκαλυιπτοντας στο ποιμνιο τις εν κρυπτω και φανερω γενομενες προδοσιες της πιστεως για τα αργυρια του Ιουδα,λαμβανοντας εκατομυρια ευρω απο τους αιρετικους,προφασιζομενοι την αγαπη,απο αγαπη προς τους ετεροδοξους και αλλοδοξους θελουν να κανουν την ενωσι ,οδηγοντας με την παναιρεσι σε απωλεια εκατομυρια ψυχες απο υπερβολικη αγαπη για το χρημα και τη δοξα καταπατωντας οικουμενικες συνοδους και το Ευαγγελιο εξισωνοντας το με το κορανιο και μη σεβομενοι τον νομο του Θεου και τον ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟ.Αυτοι οι ιδιοι δεν κανουν υπακοη στις αποφασεις οικουμενικων συνοδων και στο Θεο κηρυτοντας αλλοτρια,αλλα απαιτουν υπακοη απο το ορθοδοξους κληρικους και λαικους.Σεβασμιωτατε Πατερ Ανθιμε ΔΕΙ ΠΕΙΘΑΡΧΕΙΝ ΘΕΩ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣ,ΟΙΣ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΣΩΤΗΡΙΑ.
    ΑΝ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΑΙ ΞΑΝΑ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΛΑΙΚΟΣ Η ΚΛΗΡΙΚΟΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΩΠΟΥΛΟΣ,ΘΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΤΗΝ ΤΡΙΣΑΘΛΕΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΠΟΜΝΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΛΟΣ ,ΟΤΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΤΑΙΟΥΣΙ ,ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΓΙΚΑ ΟΛΙΣΘΗΜΑΤΑ ,ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΙ ΣΕ ΤΑΞΙ ,ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΣΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΤΑΞΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΘΕΟ,ΠΡΟΣΚΑΛΩΝΤΑΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΝΑ ΕΥΛΟΓΟΥΝ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΩΝΤΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΑΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΕ ΓΙΑ ΤΝ ΠΙΣΤΙ.ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΑΔΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ Π.ΝΙΚΟΛΑΟΥ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΖΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ........ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΥΠΟΜΟΝΗ, ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ. Λ.Τ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε αδερφέ!Γνωρίζουμε και τα δικά σας!

      Διαγραφή
  67. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ Η΄ΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ;. ΑΥΤΟΝ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κατα την περιοδο της γερμανικης κατοχης , ενας αγιος ηγουμενος , ειχε την συνηθεια μερικες φορες τον χρονο να εξερχετε απο την τυρβη των ατελειωτων προβληματων και να απομονωνετε , χωρις να παιρνει τροφη μαζι του παρα μονο βιβλια , 5-6 μερες για προσευχη , στο ερημικο εξωκληση του προφητου Ηλια.Οι βαρβαροι Γερμανοι ναζιστες κατακτητες εξ αιτιας της στρατηγικης τοποθεσιας ,περασαν απο εκει και βεβηλωσαν τον ιερο τοπο.Δεν σεβασθηκαν ουτε την αγια Τραπεζα.Τοτε ο αγιος αυτος ανθρωπος, με την παρρησια που ειχε (οπως ο αγιος π Ιακωβος Τσαλικης στην Ευβοια στον αγιο Δαυιβ . Οταν τον παρακαλουσε για κατι μερικες φορες τον αποκαλουσε γερο)εγραψε γραμμα στον προφητη Ηλια . ''Αγιε π. Ηλια πως επιτρεπεις στους βαρβαρους κατακτητες να βεβηλωνουν ετσι τον ναο σου και δεν τους τιμωρεις?''Και αφησε το γραμμα πανω στην αγια Τραπεζα .Σε λιγες μερες ηρθε η απαντηση,Εκεινο το χρονικο διαστημα ηταν που παθαν οι Γερμανοι την πανωλεθρια πανω στην Ρωσια και αναγκασθηκαν να οπισθοχωρησουν.Εμεις βεβαια δεν εχουμε την παρρησια των αγιων αυτων ανθρωπων .Αλλα παρακαλουμε με φοβο τον αυστηρο αγιο προφητη Ηλια αν ειναι θελημα Θεου να αποκαταστηση οπως πριν , στον ιερο ναο του, τον ευλαβη του υπηρετη π Νικολαο. Ωστε με ακαμπτο φρονημα να συνεχισει να διακονει , με την εξομολογηση , τις ιερες ακολουθιες , και με τις ανοθευτες ορθοδοξες ομιλιες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός μετα της Θεοτόκου και Πάντων των Αγίων Του, ο Δίκαιος Κριτής, Ο επιβλέπων επί την γην και ποιών αυτήν τρέμειν, θα τα τακτοποιήσει όλα. Κι εμάς τους ανάξιους, να μας κάνει δυνατούς στην πίστη. Ο αγώνας τώρα αρχίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Δε ζω στη Θεσ/νικη και δε γνωριζω τον π Νικολαο. Αν οντως ειναι οπως περιγραφεται, ισως γινει ο νεος Αγιος Νεκταριος.. Ο Θεος ξερει... Πατερ Νικολαε, κρατα γερα την πιστη και μη φοβασαι..για να ερθει η Ανασταση, προηγειται η Σταυρωση... Την ευχη σου!
    Γιαννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟΝ Π. ΝΙΚΟΛΑΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΥΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ λυπάμαι αν εσύ που έγραψες αυτό το σχόλιο φοράς ράσα, ακόμη περισσότερο αν έχεις και κάποιο ιερατικό............αξίωμα

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστή η ευχή σου. Επίσης ο Κύριος να τον φωτίση να μην παρασυρθή από την ομάδα των αποτειχισμένων του κ. Τσολογιάννη.

      Διαγραφή
    3. Γιατί ο κ.Βαρθολομαίος δεν ασχολείται να εξαλείψει το σχίσμα των παλαιοημερολογιτών ,αφού πανε και στην απώλεια , όντες βαφτισμένοι και ασχολείται πιο πολύ με τους παπικούς;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  72. ΤΡΙΑΤΑΤΙΚΟΣ

    4 Φεβ. 2015 9:14 μ.μ.
    Αν δεν είσαι ούτε αριστερόχειρας ούτε δεξιόχειρας μήπως είσαι αυτόχειρας;;;
    Στην εποχή της εικονομαχίας που θα έβαζες τον εαυτό σου,
    στους εικονομάχους ή στους εικονόφιλους;;;
    Και τώρα έχουμε κάτι παραπάνω από εικονομαχία.
    Οι Άγιοι αντιοικουμενιστές αριστερό χέρι του διαβόλου ;;;;
    Κύριε ελέησον.
    Η βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος δεν συγχωρείται.
    Να ενεργεί το Άγιο Πνεύμα και εσύ να λες ότι ο σατανάς το κάνει.
    Θού Κύριε φυλακήν τω στόματί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ΤΡΙΑΤΙΚΟΣ

      Το Πνεύμα το Άγιο δεν ενεργεί διχόνοια στο πλήρωμα της Εκκλησίας...

      Διαγραφή
    2. ΤΡΙΑΤΑΤΙΚΟΣ 11 - 02
      Να έχεις υπ' όψιν σου ότι υπάρχει και πειρασμός εκ δεξιών, που προσβάλλει τους καλούς Χριστιανούς, και τους πείθει ότι αυτοί είναι αυθεντικοί Ορθόδοξοι, και οι άλλοι ελλειματικοί ......

      Διαγραφή
    3. ΤΡΙΑΤΑΤΙΚΟΣ

      10 Φεβ. 2015 11:34;

      Και βέβαια υπάρχουν οι εκ δεξιών πειρασμοί που είναι και οι πλέον δυσδιάκριτοι.

      Στην προκειμένη περίπτωση βλέπουμε έναν παπά Νικόλα να έχει βγεί μπροστά,
      να εκθέτει τον εαυτό του σε μύριους κινδύνους, να ποθεί το μαρτύριο,
      να είναι έτοιμος να επιστρέψει ακόμη και την ιερωσύνη του, αμόλυντη φυσικά.

      Αλλοίμονο αν ήταν μια εγωιστική ιδιορρυθμία.

      Και αν προς στιγμήν ο πειρασμός του ψιθυρίσει ότι είσαι μόνος εσύ,
      θα ακούσει κάτι ανάλογο που και ο Προφήτης Ηλίας άκουσε.
      Υπάρχουν και τόσοι άλλοι που δεν έκκλιναν γόνυ στον Οικουμενισμό.
      Και αυτή θα είναι η αλήθεια.

      Μετά την μεταπολίτευση περίσσεψαν οι αντιχουντικοί.

      Υπάρχουν αντιοικουμενιστές που σφίγγουν το χέρι του π. Νικόλα χωρίς να μιλούν.
      Και αυτό πριν από την "μεταπολίτευση".
      Δεν έχουν όλοι το ίδιο κουράγιο. Οι ιδιοσυγκρασίες ποικίλουν.
      Τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος είναι διάφορα.

      Στο κάδρο του αντιοικουμενιστικού αγώνα εκτός των άλλων βλέπουμε
      τον γέροντά του, τον γέροντα του δικού του γέροντα,
      και η αλυσίδα ακέραια συνεχίζεται στην Θριαμβεύουσα παράταξη της Εκκλησίας.
      Χωρίς σπασμένους κρίκους και παρακλάδια.
      Αυτήν την ταπεινή πεποίθηση έχουμε.

      Σεβόμαστε αυτούς που λένε την αλήθεια για τον Οικουμενισμό
      και με πιο σκληρές λέξεις κάποιοι,
      αλλά ο αγώνας τους δεν παίρνει την μορφή που παίρνει ο αγώνας του παπά Νικόλα.
      Μας αφήνουν με μια πικρή απορία όσοι αποφεύγουν ακόμη και να μιλήσουν.
      Το θεωρούν ανυπακοή στην Εκκλησία.

      Χιλιοαπαντημένο και αυτό.


      Διαγραφή
    4. ΤΡΙΑΤΑΤΙΚΟΣ

      10 Φεβ. 2015 7:57 μ.μ.

      Το αντίθετο της ομόνοιας είναι η διχόνοια.
      Ενδιάμεση κατάσταση δεν βλέπω.

      Ο Χριστός είπε στους μαθητές "μη και υμείς θέλετε υπάγειν;"
      Ειναι μήπως διχαστικός ο λόγος αυτός;;;

      Ενώ υπόσχεται την ειρήνη "ειρήνην την εμήν δίδωμι υμίν"
      λέει συγχρόνως πως ήρθε να φέρει φωτιά και χωρισμό.

      Προτιμούμε τον πόλεμο από την "ειρήνη" των Οικουμενιστών
      που μας χωρίζει από το Θεό.

      Στην αίρεση αντιστεκόμαστε.
      Για τους αιρετικούς λυπούμαστε.
      Τ
      τ

      Διαγραφή
  73. Απ: 10-02-15 9:48
    ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟΤΕΙΧΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ , ΤΑ ΑΚΡΑ ΓΟΗΤΕΥΟΥΝ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ,ΤΟ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Καλά οι αυλοκόλακες και γυμνοσάλιακες που περιφέρονται εντός του Μεγάρου , δεν ξέρουν το φωνή Λαού οργή Θεού; Ως πότε θα κρύβονται; Μήπως να μας βρίσκουν μπροστά τους σε κάθε δημόσια εμφάνιση; Αφού ψάχνουν για οπαδούς ας τους δώσουμε αυτό που ψάχνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το σκέφτομαι αυτό.Αλλιώς δεν μπορούμε να δούμε τον Παναγιώτατο να μας δώσει καμιά απάντηση

      Διαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται αυτόματα.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com