Παρασκευή, 6 Φεβρουαρίου 2015

ΣΟΚ! ξεκινάει η πρώτη επίσημη δίωξη αντιοικουμενιστή κληρικού στην πρόσφατη εκκλησιαστική μας ιστορία ;


Ενώ παραμένει επιδεικτικά αναπάντητη η επιστολή που απέστειλαν 1052 πιστοί στον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης.   

Η πληροφορία μας μεταφέρθηκε από πολύ αξιόπιστη πηγή εντός του Μητροπολιτικού μεγάρου, πως ξεκίνησε η δίωξη κατά του πατρός Νικολάου Μανώλη, εφημερίου του Ι.Βυζ.Ν. Προφήτη Ηλία Θεσσαλονίκης, με τελικό σκοπό την καθαίρεσή του. Στη μαχητική ομιλία του πατρός Νικολάου την Τετάρτη 4/2/2015 στις 7μμ θα είμαστε όλοι παρόντες και θα απαιτήσουμε να επιβεβαιώσει τις θλιβερές εξελίξεις.

Ο πατήρ Νικόλαος κλήθηκε εσπευσμένα να απολογηθεί ενώπιον του Παναγιωτάτου. Αυτός χωρίς να κρατήσει τα προσχήματα, έσπευσε να συμπεριλάβει στο κατηγορητήριο τη φωτογραφική απόφαση της Δ.Ι.Σ. για την ελευθερία του λόγου στο διαδίκτυο.

Βρισκόμαστε ένα βήμα προ του Επισκοπικού Δικαστηρίου, την Παρασκευή  6-2-15 και ώρα 13:00 στο Επισκοπικό Μέγαρο, ο πατήρ Νικόλαος απολογείται αντιμετωπίζοντας για πρώτη φορά συγκεκριμένες κατηγορίες που είναι οι εξής:

Α. Φατρίαν,
Β. Εξύβρισιν και συκοφαντίαν,
Γ. Απείθειαν και καταφρόνησιν της προϊσταμένης εκκλησιαστικής αρχής,
Δ. Σκανδαλισμόν των πιστών.

Οι ενορίτες, τα πνευματικά τέκνα, οι ακροατές των ομιλιών στο διαδίκτυο και η Κατάνυξη, αντιδρούμε στην προσπάθεια που γίνεται να δικαστεί και να καταδικαστεί ο πατέρας Νικόλαος Μανώλης εν κρυπτώ, με ταχύτατες διαδικασίες, και με "κατάλληλες" κατηγορίες.
  • Καμία δίωξη δεν είναι νόμιμη, χωρίς διεξαγωγή ανάκρισης από ακέραιο ιερέα της μητρόπολής μας, που να έχει φόβο Θεού.
  • Καμία ανάκριση δεν είναι πλήρης αν δεν κληθούμε να καταθέσουμε ως μάρτυρες όλοι εμείς, ενορίτες του Προφήτη Ηλία, πνευματικά τέκνα και φίλοι του πατρός Νικολάου. 
  • Κάθε ιερέας της Ιεράς μας Μητροπόλης πρέπει να ενημερωθεί για την υπόθεση, γιατί οφείλει να πάρει θέση. Όσοι μένουν πιστοί στην Ορθοδοξία να ξέρουν ότι έρχεται η σειρά τους.
Υποστηρίζουμε και είμαστε σε θέση να αποδείξουμε με ατράνταχτα στοιχεία, πως ο πατήρ Νικόλαος βρίσκεται εν δικαίω, πολεμούμενος για την Ορθόδοξη μαρτυρία του, η δε Μητρόπολη Θεσσαλονίκης διώκει ένα από τα καλύτερα τέκνα της.

Την Παρασκευή 6η Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 13:00 μμ, στο Επισκοπικό Μέγαρο στη Βογατσικού 7, είναι το ραντεβού με την πρώτη δίωξη ορθοδόξου κληρικού επειδή είναι αντιοικουμενιστής, στην πρόσφατη εκκλησιαστική μας ιστορία. 

Όπως είναι φυσικό πέφτουν στο τραπέζι προτάσεις διαμαρτυρίας που τις εξετάζουμε σοβαρά, όπως συμβολική κατάληψη του Επισκοπείου, πορεία διαμαρτυρίας την ώρα της απολογίας, η πρόσκληση τηλεοπτικών σταθμών που θα καλύψουν το γεγονός και άλλες πιο ακραίες ή πιο μετριοπαθείς. Θα ενημερωθείτε όλοι εγκαίρως. 

Δεσμευόμαστε πως μόλις έχουμε στα χέρια μας έγγραφα που να επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες μας, θα προβούμε σε λεπτομερή δημοσίευση για την απόκρυψη της αλήθειας που επιχειρείται.  

Είμαστε βέβαιοι πως αν τελικά όντως ξεκινήσει η επίσιμη δίωξη του πατρός Νικολάου την Παρασκεύη, εντός της αιθούσης του Επισκοπείου θα λάμψει η αλήθεια. Η κατηγορούσα και δικάζουσα τον πατέρα Νικόλαο εκκλησιαστική αρχή, ο Παναγιώτατος Επίσκοπός μας κ.κ. Άνθιμος, θα ομολογήσει την αθωότητα του ιερέα της ενορίας μας. 

Αλλιώς θα αποδειχθεί πως σε αυτή την υπόθεση ο κατήγορος και δικαστής, είναι ο πραγματικός κατηγορούμενος.

168 σχόλια :

  1. Όμως, μετά από τόσες δοκιμασίες, πιστεύω πως η αλήθεια θα λάμψει γιατί η αρετή δεν κρύβεται !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια θα λάμψει. Το θέλημα του Θεού θα γίνει. Εμείς να είμαστε κοντά στον πατέρα Νικόλαο όπως μπορούμε. Με φυσική παρουσία ή νοερά χρειάζεται τη στήριξή μας. Και την έχει. Είμαστε όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ενωμένοι. Για την Αγάπη του Χριστού και τη ζωή μας δίνουμε. Λυπούμαστε για τους οικουμενιστές. Ο Θεός να τους χαρίσει μετάνοια πριν είναι αργά.

      Διαγραφή
  2. Και πώς να απολογηθεί κανείς για τα αυτονόητα, επειδή κηρύττει την αλήθεια, επειδή έχει το θάρρος της γνώμης του, και για τόσες ακόμη αρετές που διαθέτει ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ντου από παντού! Εδώ και τόσες χιλιάδες χρόνια, με παοκτσήδες στα νοσοκομεία!!!! Πάμε παόκια! ΑΜΠΑΛΑΕΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προτείνω συμβολική κατάληψη του Επισκοπείου και κάλεσμα των τοπικών δημοσιογράφων και καναλιών. Όλες οι σχετιζόμενες ιστοσελίδες σας στηρίζουν, μίλησα με πολλούς διαχειριστές. Κανόνισαν να έλθουν και με λεωφορεία αν το ζητήσετε πολλοί χριστιανοί αντιοικουμενιστές που περιμένουν πως και πως από άλλες κοντινές μητροπόλεις. Φυσικά πολλοί ενορίτες θέλουν, έχουν εκφράσει από καιρό τη διάθεσή τους αλλά ο παπα Νικόλας με την αρνητική στάση του για ενέργειες ανέκοψε το ρεύμα. Τώρα όμως ποιος τον ακούει, αλλωστε ξέφυγε πια το πράγμα, το παρατράβηξε η μητρόπολη θεωρώντας πως θα καθίσουμε με σταυρωμένα χέρια. Ίσως να πείσθηκε από τα λόγια μερικών ότι μόνο καμιά 50νταριά είμαστε... Πάνε για πόλεμο και δεν μέτρησαν τον αντίπαλο, τι να πεις, τέτοιο μένος που τους θολώνει τα μυαλά. Το θέμα είναι πως δεν έχουν παρει χαμπάρι με τι έχουν να κάνουν.... Θα το καταλάβουν μόνο αν το τραβέει η όρεξή τους... ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να ερθουν τα λεωφορεια αν το ζητήσετε. Να ερθουν ετσι κι αλλιως. Τι περιμενουν; Προσκληση; Δεν τους αφορα δηλ εαν δεν προσκληθουν;

      Να ερθετε, οσοι μπορεσετε και, εαν δεν μπορειτε, να μπορεσετε...

      Ευχεσθε

      Διαγραφή
  5. Δηλώνουμε την απόλυτη συμπαράσταση μας προς τον πάτερ Νικόλαο .Ελπίζουμε στην θεία φώτιση του σεβαστού Μητροπολίτη Θεσαλονίκης Ανθιμου..ενθυμούμενοι την Ομιλία του Αγίου Ιωαάννου Χρυσοστόμου λεχθείσας εν τω Ιερώ Ναω της Αγίας Αναστασίας .Κωνσταντινούπολης .παραθέτουμε ένα μικρό απόσπασμα :
    αʹ. Βραχὺς μὲν τῶν παρόντων ὁ σύλλογος, μέγας δὲ ὁ πόθος· διόπερ οὐδὲ ὁ σύλλογος βραχύς. Οὐ γὰρ πλήθη σωμάτων ἐπιζητοῦμεν, ἀλλὰ γνώμην παρεσκευασμένην, διάνοιαν ἐπτερωμένην, ἀκροατὴν ὑψηλότερον γινόμενον τῶν βιωτικῶν ἁπάντων· κἂν εἷς ὁ τοιοῦτος ᾖ, ἱκανὸς ἐπαρκέσαι τῷ λέγοντι·……
    τῶν ἀγνωμόνων, κἂν ἐπλήγη τοῖς ἐλέγχοις, κἂν ἀπεπήδησε, κἂν εἰς ὀργὴν διηγέρθη καὶ ἀγανάκτησιν· αὕτη δὲ μετὰ τὴν κατηγορίαν μᾶλλον οἰκειοῦται τῷ διδασκάλῳ, καὶ περὶ μειζόνων αὐτὸν ἐρωτᾷ θεωρημάτων· εἶπε γὰρ, ὅτι Θεωρῶ, ὅτι προφήτης εἶ σύ· καὶ ἀπὸ τῆς γνώσεως τῶν οἰκείων κακῶν αὐτὸν μαθοῦσα θαυμάζει μειζόνως καὶ πυνθάνεται. Ταῦτα ψυχῆς ἦν βουλομένης φιλοσοφεῖν. Οὐδὲ γὰρ ἐρωτᾷ τι περὶ βιωτικοῦ πράγματος, οὐδὲ ὑπὲρ χρημάτων, οὐδὲ ὑπὲρ ὑγείας σώματος, οὐδὲ ὑπὲρ πενίας ἀπαλλαγῆς, καίτοι ἐσχάτῃ συζῶσα πτωχείᾳ, ἀλλὰ περὶ τῶν νόμων τῶν ἱερῶν, καὶ περὶ πολιτείας προγόνων, καὶ λατρείας πατέρων, λέγουσα· Οἱ πατέρες ἡμῶν ἐν τῷ ὄρει τούτῳ προσεκύνησαν, καὶ πῶς ὑμεῖς λέγετε ὅτι ἐν Ἱεροσολύμοις ἐστὶν ὁ τόπος ἔνθα χρὴ προσκυνεῖν;
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
    Απόσπασμα Ομιλίας λεχθεῖσας ἐν τῷ ναῷ τῆς ἁγίας Ἀναστασίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. που τις βρηκατε τις κατηγοριες σκεφτηκατε πολυ να τις συγκεκριμενοποιησετε .λυπαμαι πολυ θα μας εχετε απεναντι Ευαγγελια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίστευτο! Γιατί δεν αντιδράει ο Επίσκοπος Θεσσαλονίκης έτσι άμεσα για τις αιρέσεις που έχει γεμίσει ο τόπος; Γιατί δεν είπε κουβέντα που ο Πατριάρχης έφερε τον πάπα στο Φανάρι και του έψαλλαν πολυχρόνιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα είμαστε εκεί και να μας πείτε τί πρέπει να κάνουμε για να καταθέσουμε ως μάρτυρες. Αυτά είναι ανήκουστα. Ή να αποκαταστήσει αμέσως ο Παναγιώτατος τα πράγματα ή δεν μας τα λέει καθόλου καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ντροπή ντροπή ντροπή...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εάν εφαρμοζόντουσαν οι ιεροί κανόνες στην περίπτωση του μητροπολίτη Άνθιμου Ρούσσα τι θα έπρεπε να γίνει; Τι ποινή επιβάλλεται για όσους μετατίθενται απ τη μητρόπολή τους σε άλλη; Ή γι αυτούς που γίνονται μητροπολίτες ενώ δεν έχει χηρέψει κανονικά ο θρόνος τους και ζει ο προκάτοχός τους; Ή γι αυτούς που μπάζουν αιρετικούς στο ιερό βήμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κρίμα!Σεβασμιότατε να ξέρετε ότι κάνετε ένα τεράστιο λάθος!
    Η πληροφόρηση που έχετε είναι ψευδείς.
    Και αντι να απολογηθούν αυτοί που σας πληροφορούν λάθος καλείτε σε απολογία τον πατέρα Νικόλαο!Αλλά ο Θεός βλέπει και η αλήθεια θα λάμψει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα είμαστε όλοι εκεί και όπου αλλού χρειαστεί!
    Ξέρουμε όλοι τον λόγο για τον όποιον διώκεται ο πάτερ Νικόλαος!
    Και δεν έχουν το θάρρος να το παραδεχθούν!
    Θα είμαστε όλοι εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξερουμε ολοι οτι ολες οι κατηγοριες ειναι ψεμματα!Ουτε μια αληθεια!Ουτε μια!
    Και αυτο γιατι οι πραγματικοι λογοι ειναι ο αντιοικουμενιστικος λογος τους πατερα Νικολαου.
    Μαλλον καποιους ενοχλει ο λογος του και βρισκουν αφελεις δικαιολογιες για να του κλεισουν το στομα.
    Νομιζουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Από τον βίο του Αγίου Αθανασίου του Μεγάλου:
    "Μα είναι και ο σατανάς, ο φθονερός κακούργος, που τώρα με την ήττα του αγρίεψε ακόμη πιο πολύ. Βρυχάται πιο δυνατά και απαίσια, επιτίθεται με μεγαλύτερο πάθος και ορμή κατά του Αθανασίου που είναι ο πρωταίτιος της ήττας και της καταισχύνης του. Που επεκράτησε η Ορθοδοξία και όχι ο Άρειος.
    Και αρχίζουν οι συκοφαντίες για τον Αθανάσιο. Προσέ­ξατε παρακαλώ, και αληθινά θα φρίξετε για τη μανία και για τα ψεύδη του σατανά και των οπαδών του αιρετικών.
    Είπαμε ότι ο Ευσέβιος Νικομήδειας ήτανε φίλος του Αρείου και εχθρός του Αθανασίου. Ακόμη φίλος του αυτοκράτορα. Ετοίμασαν λοιπόν τις κατηγορίες τους κατά του Αθανασίου.
    Τον κατηγόρησαν ότι «ανάξια και παράνομα», κατέλαβε το θρόνο του Πατριάρχη, ότι δήθεν φορολογεί τους κληρικούς, ότι είναι εχθρός του βασιλέως, ότι είναι φιλοχρήματος και ά­δικος. (Αρχιμ. Χαρ. Βασιλόπουλου, Βίοι Αγίων, ο Μέγας Αθα­νάσιος, Αθήναι 1988, σελ. 22).
    Βρήκανε όργανα για να μεταφέρουν και να διαδόσουν τις κατηγορίες από την Αλεξάνδρεια. Μάλιστα τους τις δώσανε γραπτές."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην αναφέρετε αγίους σκανδαλίζεται ο άγιος πρωτοσύγγελος π.Στέφανος

      Διαγραφή
  15. ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ2 Φεβρουαρίου 2015 - 7:36 μ.μ.

    Ο Παναγιότατος Θεσσαλονίκης έχει παρασυρθεί σε οδούς ολέθρου ανοίγοντας τους ασκούς του Αιόλου που θα σκανδαλίζουν το ίδιο του το ποίμνιο. Αντί να ασχοληθεί με άλλα «θέματα» της μητρόπολης του που πραγματικά σκανδαλίζουν, (γνωρίζει πολύ καλά τι εννοούμε), έχει επιδοθεί στο κυνήγι ενός καθόλα άξιου ιερέα με πολύ πλούσιο ποιμαντικό έργο που το μόνο του αμάρτημα είναι ότι μάχεται ως όφειλε τον οικουμενισμό, την χειρότερη σύγχρονη αίρεση.

    Το θέμα είναι πολύ σοβαρό και αναμένουμε να επικρατήσουν συνετότερες φωνές μέσα στην μητρόπολη Θεσσαλονίκης. Παράλληλα αναμένουμε να πάρουν ανοιχτά θέση και όλοι οι ιερείς, ιερομόναχοι και μοναχοί που βρίσκονται στο ίδιο αντιοικουμενιστικό μετερίζι με τον παπά Νικόλα Μανώλη.

    Επιφυλασσόμενα για περεταίρω ενέργειες αναλόγως της έκβασης της υπόθεσης.

    ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
    Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν είναι δυνατόν....
    Δημήτρης Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και το αγαπάτε αλλήλους πού πάει;
    Η συγχώρηση πού πάει;
    Η αλληλεγγύη πού πάει;
    Και πάνω από ολά η ειληκρήνεια πού πάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά που λες είναι για τους γνήσιους εργάτες του Ευαγγελίου οχι για τους

      Διαγραφή
  18. ΑΥΤΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΓΑΠΗ;
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ.
    ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Π.ΝΙΚΟΛΑΟ.
    Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΡΕΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ.
    ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΝΑ..Γ.ΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καμία δίωξη δεν είναι νόμιμη, χωρίς διεξαγωγή ανάκρισης από ακέραιο ιερέα της μητρόπολής μας, που να έχει φόβο Θεού.

    Καμία ανάκριση δεν είναι πλήρης αν δεν κληθούμε να καταθέσουμε ως μάρτυρες όλοι εμείς, ενορίτες του Προφήτη Ηλία, πνευματικά τέκνα και φίλοι του πατρός Νικολάου.

    Κάθε ιερέας της Ιεράς μας Μητροπόλης πρέπει να ενημερωθεί για την υπόθεση, γιατί οφείλει να πάρει θέση. Όσοι μένουν πιστοί στην Ορθοδοξία να ξέρουν ότι έρχεται η σειρά τους.

    Επιτέλους! Όλα τα έχουν ισοπεδώσει; Πού είναι ο φόβος Θεού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο κάτω κάτω εμάς κατηγορεί ο Άνθιμος. Δεν μας λέει οπαδούς; Ε, τότε πρέπει να μας ακούσει. Αλλιώς τι ανακρίσεις και τι δικαιοσύνες! Πρέπει να ξέρει ο ίδιος πρώτα πρώτα ότι είναι άδικος!

      Διαγραφή
  21. ΤΙ ειναι ολα αυτα που ακουμε;
    Περιμεναμε καλυτερη μεταχειρηση.
    Ω θεε μου τι θα βιωσουμε..!π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΔΗΛΩΜΕΝΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠ ΑΥΤΟΥΣ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΕ ΠΙΣΤΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΙΔΙΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΝΩ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΦΟΡΙΖΟΝΤΕ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕ ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΟΛΑΚΙΕΣ ΕΥΓΕΝΙΕΣ ΕΝΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΝΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ .ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΜΕ ΤΟ 'ΦΡΑΓΓΕΛΙΟ' ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΣΕ ΑΥΣΤΗΡΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕ ΠΟΡΕΙΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΕΒΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ Η ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΟΥΝΙΤΩΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ . ΑΜΑ ΟΜΩΣ ΕΝΟΧΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΣΤΟ ΙΕΡΕΑ ΙΔΕΟΛΟΓΟ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΕΚΕΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕΔΡΑΣ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ .ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΚΑΤΑΚΥΡΙΕΥΟΥΣΙΝ ΚΑΤΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΣΙΝ ΑΥΤΩΝ . ΟΥΧ ΟΥΤΩΣ ΕΣΤΕ ΕΝ ΥΜΙΝ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ. ΑΛΛΑ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΥΜΩΝ ΕΣΤΩ ΕΣΧΑΤΟΣ.ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΦΑΤΡΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΤΟΥ Η ΝΑ ΕΞΥΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥ ΑΡΧΗ Η ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΛΗΘΕΣΤΑΤΟ ΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ. Ο ΠΑΤΗΡ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΝΤΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΣΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΖΩΗ.ΔΕΝ ΕΧΟΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑΝ ΛΕΥΙΤΗ ΑΞΙΟ ΙΕΡΕΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΛΕΨΕ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΡΑΣΟ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΚΟΠΙΑΖΕΙ ΣΥΜΠΑΣΧΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΟΛΑΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πόσοι κανόνες καταπατήθηκαν για να είναι ο κ.Άνθιμος επίσκοπος Θεσσαλονίκης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο οικουμενισμος ξεσκεπαζει το σκοτεινο προσωπο του εβγαλε τη μασκα της αγαπης και δειχνει το ανελεητο μισος του εναντιον παντος, με ορθοδοξο και πατερικο φρονημα,εναντιον παντος ατιοικουμενιστη.Σκληροι και ανελεειτοι οι υψηλα ισταμενοι οικουμενισται.Αρχισανε με τον αδικο αφορισμου του ανιδιοτελους κορυφαιου ορθοδοξου ιεροκηρικος θεολογου και φιλολογου Νικολαου Σωτηροπουλου,τον οποιο αφου τον αφορισαν αδικως πολεμισαν και μετα θανατο με λυσα και μανια.
    Τορα στρεψανε τα πυρα και τα βελη τους εναντιον του αντιοικουμενιστη ,μαχητη υπερ της ορθοδοξιου πιστεως Πατρος Νικολαου Μανωλη.Πρεπει να σφαγιασουνε ολους τους αντιοικουμενιστας κληρικους και λαικους για να εκπληρωσουνε το μειαρο σχεδιο της παναιρεσεως του οικουμενισμου.Ας αναλογιστουν ομως οτι ο πιστος λαος θα αποστρεψει το προσωπο του ,απο τους οικουμενιστας,στη συνειδηδι του οποιου εχουν πεσει πολυ χαμηλα.Και οπως τοτε στην ψευδοενωσι Φεραρας Φλωρεντιας ελαμψε η ορθοδοξια ,ετσι και τορα με την ψευδοενωσι του οικουμενισμου θα λαμψει παλι η ορθοδοξια ,διοτι αυτη ειναι η εκκλησια του Χριστου και ολες οι σκοτεινες δυναμεις να πεσουν επανω της ,αυτη θα νικησει,διοτι ο νυμφιος της Χριστος εξηλθε νικων και ινα νικησει και να θεσει τους εχθρους Του υποποδιο των ποδων Του. .ΑΥΤΩ Η ΔΟΞΑ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΑΜΗΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παρακάμπτοντας το, επιεικέστατα, φαιδρό, εμπαθές και γέμον αδικίας κατηγορητήριο που εκθέτει στα όμματα της κοινής γνώμης το συντάκτη του θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς ότι τυγχάνει απόλυτη ανάγκη να επιληφθεί του όλου ζητήματος ο ΙΣΚΕ. Ένας ιερέας διώκεται από την προισταμένη του αρχή και επ ουδενί είναι νοητό ο σύνδεσμος των κληρικών να αντιπαρέλθει τη σοβαρή αυτή υπόθεση.
    Επίσης και τα ορθόδοξα χριστιανικά ιστολόγια καλούνται να υπερασπιστούν το διωκόμενο εκλεκτό κληρικό στηλιτεύοντας, κατά χρέος, το διωγμό του. Δεν πρόκειται για παρωνυχίδα αλλά για μείζον πνευματικό ζήτημα.
    Λ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς. Μόλις ξεκίνησε ο διωγμός εναντίον όσων υπερασπίζονται την Ορθοδοξία. Δόξα τω Θεώ είμαστε μαζί τους και όχι με τους διώκτες τους. Μέχρι τέλους.

      Διαγραφή
    2. Πολύ σωστή η παρατήρηση για τα ιστολόγια! Περιμένουμε από τα ιστολόγια ΑΚΤΙΝΕΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ κ.ά. να συστρατευθούν στον αγώνα μας! Προς τιμήν της ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ, ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ, ΚΑΙΟΜΕΝΗΣ ΒΑΤΟΥ, ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΥ κ.ά. που πήραν σωστή θέση!

      Διαγραφή
    3. Το Ρωμαίικο οδοιπορικό έκανε ανάρτηση για την αποφυλάκιση του Αχριδών Ιωάννη και δεν έγραψε ακόμη για το ότι κλήθηκε σε απολογία ο παπα-Νικόλας!

      Διαγραφή
    4. "Πολύ σωστή η παρατήρηση για τα ιστολόγια! Περιμένουμε από τα ιστολόγια ΑΚΤΙΝΕΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ κ.ά. να συστρατευθούν στον αγώνα μας!"

      Θα περιμένετε...Όπως βλέπετε, έφτασε η υπόθεση στο παρά πέντε, αύριο είναι "η μεγάλη μέρα" και τα ορθόδοξα ιστολόγια ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Μακάρι να έλθουν αύριο στο πλευρό του διωκόμενου πατρός και να στείλουν ενισχύσεις. Θα χαρώ πολύ. Επίσης δικαιολογώ πως πιιθανόν να μην θέλουν να συμμετέχουν σε μία υπόθεση που δεν γνωρίζουν προσωπικά (σχέση π.Μανώλη - Μητροπολίτη, τι έγινε, τι ειπώθηκε ακριβώς κ.λ.π.), φοβούμενοι τον καλόν φόβο μήπως αδικήσουν κάποια πλευρά.
      Όμως, αυτό που σίγουρα γνωρίζουν, είναι ο αντιαιρετικός αγώνας του π. Νικολάου. Σ' αυτό θα μπορούσαν να συνδράμουν ως ορθόδοξοι, τόσο για τα ορθά του φρονήματα τα οποία πρεσβεύουν και τα ίδια τα ιστολόγια, όσο και για τον δημόσιο λόγο ανθρωπίνης παρηγορίας και υποστήριξης σε διωκόμενο χριστιανό και ιερέα. Κατά τ' άλλα: "ίνα ωσιν εν".

      Θα βλέπουμε εκπλήξεις από δω και πέρα. Και απο κληρικούς και από λαϊκους.

      Διαγραφή
  26. Εύχομαι ο Θεός να φωτίσει αυτον η αυτους που συκοφαντησαν τον πατερ νικολαο.. Την αίρεση εχουμε καθηκον κ χρέος να την φωτιζουμε με την αλήθεια της ορθοδοξίας!!! Φαρισαίων τερτίπια αν κανουμε χαθηκαμε!!!! Ελπίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΙΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ "ΧΑΡΗ" ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΝ Π. ΝΙΚΟΛΑ. Η΄ ΠΩς ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΗΘΙΚΑ ΑΝΕΠΙΛΗΠΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΠΙΛΩΝΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ, ΩΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΟΙ; ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙ ΞΑΝΑ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΡΙΠΛΑ. Η ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΦΗΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΤΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Την Παρασκευή θα είμαστε επί ποδός, εκεί στη Μητρόπολη από αγάπη για τον πατέρα μας Νικόλαο Μανώλη, να του εκφράσουμε τη συμπαράστασή μας με όποιο τρόπο συναποφασίσουμε τα πνευματικά του παιδιά.Θα διατρανώσουμε στους Αρχιερείς ότι πλανώνται πλάνην οικτράν, αν νομίζουν ότι θα φρενάρουν με τη δίωξη του πατέρα Νικόλα το αντιοικουμενιστικό κίνημα. Τώρα είναι που θα πάρει φωτιά.... ο αγώνας. Προκαλούν και η αδικία , η σκληροκαρδία και η υποκρισια τους σκανδαλίζει και τους πιο καλοπροαίρετους.
    Άραγε παίρνει είδηση ο Παναγιώτατος το τι γίνεται; Αμφιβάλλω, αν ο ίδιος παρακολουθεί το διαδίκτυο. Μάλλον στηρίζεται στην πληροφόρηση τρίτων.
    Μήπως αυτοί αποτελούν την όντως "φατρίαν" και εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια; ;;;;
    Τον πατέρα Νικόλα πάντος δεν πρόκειται να τον βλάψουν , είναι στη συνείδηση μας καταξιωμένος γιατί κοντά του όσοι είμαστε έχουμε βίωμα. Ό, τι και να πράξουν τον εαυτό τους θα αδικήσουν. Είναι θλιβερό για ποιμένες του Χριστού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αλεξανδρος Γαλανοπουλος Βερολινο Γερμανιας2 Φεβρουαρίου 2015 - 11:08 μ.μ.

    ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΟΛΑΕ ΜΑΝΩΛΗ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

    ΔΕΝ ΜΠΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝΕ, ΠΟΙΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΕΣΥ ΟΜΟΛΟΓΕΙΣ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΣΙΩΠΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΩΚΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΠΑΛΙ ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ.

    ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ; ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΕΟ;ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΦΗΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΧΑΤΗΡΙΑ;

    ΟΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΟΙ ΕΔΩ ΠΑΝΩ;

    ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΑΝ ΤΟΛΜΟΥΝ!

    ΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΧΤΥΠΗΜΑ;

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΕΙΠΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΧΤΥΠΑΝΕ... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΡΟΠΟΙ...ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ ΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΑ...

    ΘΑ ΤΟΥ ΦΕΡΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΟΠΛΑ!

    Θ ΑΝΑΘΕΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΙΨΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΑ ΜΑΣ ΧΑΡΙΖΕΙ!

    Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ, Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΙΡΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ!

    ΠΑΠΑ ΝΙΚΟΛΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ. ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!

    ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΟΥ

    Αλεξανδρος Γαλανοπουλος
    Βερολινο Γερμανιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έλεεινή καί τρισάθλια ἠ δίωξη τοῦ π.Νικόλαου.Σᾶς προκαλῶ ὅσοι εἴστε δίπλα του νά προβείτε στίς ἐνέργειες πού ἀπειλείτε ὅτι θά κάνετε!Καλέστε τά κανάλια,νά μάθει ὅλη ἠ Ἐλλάδα πόσο "λαοπρόβλητος" εἴναι ὁ Παναγ(ρ)ιώτατος.Π.Νικόλαε εἴμαστε μαζί σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εγώ λέω αντί να πάτε σαν καλοί χριστιανοί στη Μητροπολη και να κάνετε φασαρία, να κλειστείτε στα δωμάτια σας κ να κάνετε κομποσκοίνι σαν πιστοί χριστιανοί! Τι λέτε; Δεν είναι ωραιότερο; Δεν θα χαρεί ο Χριστός με αυτήν την κίνηση; Δεν θα είναι γαλήνιες οι ψυχές σας εκείνη την ωρα; Τι διδάσκουν οι νηπτικοί πατέρες; Ότι ισχυρότερο όπλο του χριστιανού είναι η προσευχή με το κομποσκοίνι. Άντε όλοι να σας δω να κάνετε προσευχή. Μην γίνεστε σαν τα γήπεδα. Χριστιανοί ορθόδοξοι είμαστε. Σκεφθείτε λιγο τους αιχμάλωτους χριστιανούς στη Συρία κ σε αλλα κράτη. Προσευχη. Αυτό μόνο! Ευχαριστω. Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω παλι θυμηθηκα πως στην ψευδοσυνοδο στο Δρυ οπου ζητουσαν να κατηγορησουν τον Ι.Χρυσοστομο,εκεινος ειχε 40 επισκοπους με το μερος τους...
      Επισης ,οταν ο Θεοφιλος ζητησε να απελαθει απο την πολη ο Αγιος,
      Ο λαος ξεσηκωθηκε με διαμαρτυριες υπερ του Χρυσοστομου προς τον Βασιλια κ εναντιον του Θεοφιλου.
      Αυτο μονο ...ευχαριστω κ καλη σαρακοστη!π

      Διαγραφή
    2. Όταν κινδύνευε η Ορθοδοξία ακόμη και οι στυλίτες κατέβαιναν στο άγιο πεζοδρόμιο για να διαμαρτυρηθούν όπως μας διδάσκει η εκκλησιαστική Ιστορία. Η άποψή σου είναι μονομερής 1:07!

      Διαγραφή
    3. αγαπητε αδελφε 1:07 π.μ.

      το σχισμα του 1054, δεν εγινε με την μια. Ηταν απο το 650 μ.Χ. περιπου και οι ευγενικες αλλαγες σε τρομερα θεματα της ορθοδοξης πιστης των δυτικων ορθοδοξων ειχαν ξεκινησει πο τοτε οπως και πιο παλια με την καθε αιρεση.

      Εσυ τι λες, δεν ειχαν προσευχη εκεινες τις αποχες οι παμπολλοι οι Αγιοι και πραγμαικοι πιστοι; Οχι οπως σημερα που ειμαστε μονο στο μπλα μπλα αναγνωσης προσευχηταριων.

      Αμφιβαλλεις οτι η ομολογια με το στομα ειναι μεγιστη προσευχη; Των γηπεδων ειναι οι οικουμενιστες. Και πιο βρωμικοι και τρισαθλιοι, γιατι η ευγενεια τους ειναι του φιδιου του κηπου της εδεμ. Σατανικη δηλαδη. Να κλειστουμε αδελφε μου στα δωματια μας, και να κοιμηθουμε τον υπνο του δικαιου, νομιζοντας οτι εχουμε δυναμη μυστικης προσευχης;

      Μπορουμε και προσευχομαστε εμεις οπως ο Αγιος Μαξιμος ο ομολογητης η οι τρεις Ιεραρχες, η ο Οσιος Πορφυριος και Οσιος Παισιος για παραδειγμα; Εμεις εχουμε το στομα μας και γινομαστε στοχοι. Δεν αφηνουμε εναν Πατερα Νικολαο Μανωλη, να βγαλει μονος του το φιδι απο την τρυπα!

      Εμεις αγαπητε μου, οι βεβαιωτατα αμαρτωλοι, αλλα οχι δειλοι, θελουμε κληρικους αντρες του Θεου, και οχι τους φλωρους και τους ομοφυλοφιλους με τους οποιους που μας εχουν γεμισει την εκκλησια μας. Δεν καταδικαζουμε κανεναν, λεμε τα πραγματα οπως ειναι.

      Θελουμε και απαιτουμε να βρουμε αξιους ρασοφορους που θυσιαζονται για μας, αυτοι ειναι το παραδειγμα μας. Δεν ειμαστε ενος ηλιθιου κατηχητικου των οικουμενιστων προδοτων και δειλων αρχιστρατηγων που καθονται στον καναπε με το κομποσχοινι της κοκα κολα και βαζουν αλλους να χυνουν το αιμα τους.

      Δεν τα λεω με μισος αυτα αλλα με πολυ αγαπη. Δεν θα κλεισω ομως κι εγω το στομα μου, αλλα θα ομολογησω με ανοιχτο το στομα ΚΥΡΙΟΝ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΗΜΩΝ! ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ΜΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

      Ο Θεος μας, μας εδωσε την ελευθερια, εσυ σκεφτεσαι οπως θελεις, δημοκρατια εχουμε, κι εμεις οπως θελουμε επισης.

      Μας καταδικαζεις αγαπητε κυριε και αδελφε μας; Επειδη αγαπαμε τον ΚΥΡΙΟ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ με ανοικτο το στομα, για να ξυπνησουμε κι εμας, και τ αδελφια μας, για να μην ακολουθησουν την διδασκαλια των μοντερνων πιστων και μεταπατερικων θεολογων ΤΩΝ ΒΟΛΕΜΕΝΩΝ ΚΑΡΑΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΡΑΔΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ!

      Γι ανα μην πεσουμε στην πιπιλα τους της δηθεν κατακρισης. Αυτοι μας κατακρινουν! Μας διωχνουν απο τον ΙΕΡΟ ΝΑΟ. ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ! Εμεις ομως δεν τους εκδικουμεθα. Παρ ολη την δικαιη οργη μας ΕΝ ΔΙΚΑΙΑ ΚΡΙΣΗ. Ειμαστε και μορφωμενοι, αλλα και αγραμματοι αμαρτωλοι, πιστοι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΟΜΩΣ. Θυμωνουμε αλλα δεν κανουμε κακο. Προσπαθουμε δηλαδη με την αγαπη που θελει ο ΧΡΙΣΤΟΣ, να μην ψευτοταπεινολογουμε και να το παιζουμε ευλαβεις. Ψαχνουμε σε ολη την οικουμενη να βρουμε οπως ελεγε και ο Αγιος γερων Παισιος, καλους πνευματικους. Αξιους. Και ευλαβεις αδελφους που στηριζουν τον αγωνα για να ταπεινωθουμε και να ομολογησουμε.

      Κι επειδη ειμαστε πολυ αμαρτωλοι στην εποχη μας, το μονο που μας εχει μεινει ειναι η ομολογια.

      Οι οικουμενιστες δεν χρειαζονται ευγενεια. Χρειαζονται πνευματικες σφαλιαρες. Με ανοιχτο το στομα. Γιατι και αυτοι δεν κλεινουν το στοματακι τους και κανουν πλυση εγκεφαλου, με τα ανεγκεφαλα κυρηγματα και δηθεν πνευματικες ομιλιες, που ειναι μεστες προδοσιας ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.

      Τουλαχιστον μηπως ξυπνησει κανενας αποκοιμισμενος, πλανεμενος αδελφος μας, για να υποφερουμε κι εμεις λιγο απο τους εκδικητικους προδοτες της πιστεως φιλαιρετικους και προβατοσχημους λυκους που εχουν κατακλεισει την εκκλησια, το σπιτι μας και το σπιτι του ΠΑΠΑ ΝΙΚΟΛΑ ΜΑΝΩΛΗ.

      Συγχωρηστε με, αλλα ειμαι κι εγω ελευθερος, ΚΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ! Σ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ.

      και εις αλλα με υγεια

      Φιλιππος

      Διαγραφή
    4. Αυτό γίνεται εδώ και πολύ καιρό! Δε θέλουμε να δείξουμε έμπάθεια στον Δεσπότη-Διώκτη άλλά τη συμπαράστασή μας στον καλό μας ποιμένα π.Νικόλαο. Είμαστε μαζί του , συμφωνούμε μαζί του.Άλλωστε έχουμε χαρακτηρισθεί οπαδοί γηπέδων!

      Διαγραφή
    5. κομποσκοίνι κάνουμε όλες τις μέρες και τις νύχτες.... αλλά την Παρασκετή θα πάρουμε τα κομποσκοίνια μας να πάμε μια βόλτα στη Μητρόπολη.... θα μας δείτε δε μας σταματάτε έτσι....

      Διαγραφή
    6. Στον κλειστειτε στα δωματια σας.Εσυ αν ησουν στα χρονια του μεγαλου Αντωνιου που αφησε για λιγο την ερημο και πηγε στον κοσμο για να στηριξη τους ορθοδοξους και να απαλειψουν την αιρεση του Αρειου εσυ θα του ελεγες ΡΕ ΑΝΤΕ ΤΡΑΒΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΟΥ ΣΤΑ ΚΟΜΠΟΣΧΟΙΝΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ ΦΑΝΑΤΙΚΕ ΦΟΝΤΑΜΕΝΤΑΛΙΣΤΗ.

      Διαγραφή
    7. Ναί είναι ωραιότερο καί υποκριτικότερο καί βολικότερο γι' αυτούς για νά κάνουν ήσυχα την δουλειά τους καί κάποιοι άλλοι νά προφασίζονται την προσευχή όπως ο Ιουδας προφασίστηκε τήν φιλανθρωπία Ο χριστιανός δέν ασχολείται μόνο μέ την μεταφυσική αλλά ό,τι καί νά κάνει άν είναι κατά Θεόν είναι προσευχή Καί ο άγιος Γρηγόριος ο θεολόγος εξεφρασε το παράπονο οτι κανείς δέν σηκώθηκε νά τον υποστηρίξει παρ' όλο που αυτό που επιθυμούσε πιο πολύ από οτιδηποτε ήταν η ησυχία Ο π. Παΐσιος ο ίδιος άφησε την ησυχία καί την προσευχή γιά νά συμμετάσχει σέ διαμαρτυρία για ασέβεια Τά μομποσχοίνια λοιπόν νά τα χρησιμοποιέιτε για νά κάνετε προσευχή καί όχι για νά επιδεικνύετε ευσέβεια γιατί η επίδειξη είναι υποκρισία Αντί νά ενθαρυνθούν οι Θεσσαλονικείς νά πάρουν μία δυναμική στάση καί νά στείλουν ένα μήνυμα στόν σεβ. Άνθιμο για τον εξευτελισμό που τόν περιμένει τους επιδεικνύετε τά μομποσχοίνια;

      Διαγραφή
    8. Αυτή την ωρα που θά κάνουν κομποσχοινι όπως τους υποδεικνύετε μήπως θά πρέπει νά σταθουν καί σέ στάση γιόγκα ; Γιατί ο ινδουϊστής είναι αυτός που όταν δεί στην παραλία κάποιον νά πνίγεται , αμέριμνος θά συνεχίσει την αυτοσυγκέντρωση κάι όχι ο χριστιανός !

      Διαγραφή
    9. "Στου κουφού (υπερήφανου) την πόρτα όσο θέλεις βρόντα"

      Καλή Σαρακοστή ...

      Διαγραφή
    10. Πολύ σωστά τα γράφεις. Όντως το ισχυρότερο όπλο του πιστού είναι η προσευχή.
      Δεν μου λες όμως, όταν μπαίνει ένα σκουπίδι στο μάτι σου, τι κάνεις; προσευχή για να βγει; ή προσπαθείς να το βγάλεις;
      Όταν χαλάει το αυτοκίνητό σου, κάνεις προσευχή για να επισκευαστεί; Ή ψάχνεις μάστορα να το επισκευάσει;

      Ο Θεός μας έδωσε γλώσσα, μυαλό, χέρια και πόδια. Δεν είναι παράσιτα όλα αυτά, ούτε περιττά.
      Τα χρησιμοποιούμε και αυτά, όπως χρησιμοποιούμε και την προσευχή.
      Γνωρίζω ότι τελευταία χρόνια βόλεψε πολλούς να καλλιεργούμε χριστιανούς "φυτά". Που ότι και να γίνεται, ότι και να βλέπουν θα κλείνονται στο δωμάτιο τους αυτοθαυμαζόμενοι που ως "καλοί" χριστιανοί προσεύχονται.
      Όμως όταν ο καλός ποιμένας έχασε το πρόβατο, πήγε να το βρει, όταν ο Σαμαρίτης είδε τον πληγωμένο, έσπευσε να τον βοηθήσει. Δεν κλειδώθηκαν και οι δυο στο δωμάτιό τους.

      Φυσικά θα κάνουμε και προσευχή, θερμή προσευχή αλλά θα κάνουμε και ΑΓΩΝΑ. Αρκετά αφήσαμε εγωιστές, υπερφίαλοι, υπερόπτες, κίναιδοι να λυμαίνονται την εκκλησία μας.

      Διαγραφή
    11. Συμφωνώ απόλυτα με τον ανώνυμο 1:07 π.μ.

      Προσευχή και πάλι προσευχή . Αν με την προσευχή δεν λυθεί το πρόβλημα , τότε ούτε με την φασαρία δεν θα λυθεί . Το Κύριε Ελέησον θα σώσει και όχι η μνησικακία του κόσμου που θα μαζευτεί εκεί να κάνει φασαρία .

      Λ.Κ

      Διαγραφή
    12. Προς 12.36
      Ηθελα να σε ρωτησω
      Λαλει η ευσεβεια βλασφημιας;;;π

      Διαγραφή
    13. Αγαπητοί κύριοι διαχειριστές του ιστολογίου, μη δίνετε βήμα έκφρασης στον γνωστό κατ επάγγελμα διαφωνούντα! Δεν πρόκειται για λογοκρισία αλλά για στοιχειώδη προστασία της αληθινής έννοιας του διαλόγου! Αν θέλει αυτός ο κύριος να εκτονωθεί ας πάει αλλού! Νισάφι πια!

      Διαγραφή
    14. Εσύ που μας το παιζεις και νηπτικός, αν σε ενοχλούμε γιατί είμαστε δήθεν φανατικοί, γιατί δεν μας κάνεις εσύ κομποσχοίνι να μας "φωτίσει" ο Θεός; Αλλά έχετε αρχίσει τις διώξεις; Για κόφτε την ανάκριση και αρχίστε το κομποσχοίνι να δείτε πώς θα ηρεμήσει η ψυχή σας εκεί κατω στη μητρόπολη!

      Διαγραφή
    15. Δεν υπάρχουν "επαγγελματίες διαφωνούντες" , αλλά δύο είδη διαφορετικών απόψεων .
      Το ένα είδος έχει να κάνει με την άποψη εκείνη που πιστεύουν κάποιοι πως θα πρέπει να διαμαρτύρονται , λαλώντας ανθρώπινα λόγια με μνησικακία , διότι δεν είναι άγιοι , ούτε φερόμενοι υπό πνεύματος .
      Και η άλλη άποψη εκείνων που θεωρούν και πιστεύουν πως μόνο με την προσευχή , το Κύριε Ελέησον πρέπει κανείς να συμβάλει προκειμένου να διορθώσει τα ανεπιθύμητα γεγονότα .

      Για την πρώτη περίπτωση να αναφέρω μόνο ότι χαρακτηρίζεται από ανθρώπους υψηλού φρονήματος που θεωρούν πως μόνο εκείνοι αναφέρουν την Αλήθεια χωρίς ασφαλώς να έχουν φόβο Θεού μέσα τους . Διαφορετικά θα απέφευγαν την κατάκριση και θα λειτουργούσαν με διάκριση .

      Όσον αφορά το να μην δίνουν βήμα οι διαχειριστές όπως μας αναφέρετε , στις απόψεις εκείνες που προωθούν την προσευχή έναντι της κατάκρισης , μαζί με την ενδεχόμενη μη παροχή βήματος τέτοιων απόψεων , διαγράφουν αυτόματα και το Κύριε Ελέησον .
      Τέτοιου είδους συμβουλές διακοπής τέτοιων απόψεων , εκφράζουν εκείνοι που στρέφονται εναντίον της συμβολής της προσευχής , και κατ' επέκταση εναντίον της επικοινωνίας του ανθρώπου με Τον Κύριο . Μιας και η προσευχή είναι το μέσο επικοινωνίας των ανθρώπων με Τον Θεό .

      Διαγραφή
    16. Εκείνοι οι απλοί και τιποτένιοι που πέταξαν στην θάλασσα τους προδότες της Φερράρας ,οι θεματοφύλακες της πίστης,οι συνεργοί του αγίου Μάρκου του Ευγενικού,εκείνοι θα μας κρίνουν.

      Διαγραφή
    17. ΄'Λαλωντας ανθρωπινα λογια''Χρειαζεσαι η γιατρο η διαβασμα.

      Διαγραφή
    18. Σαν δε ντρέπεσαι Λ.Κ. που με περισσή ανευθυνότητα μιλάς για "μνησικακία του κόσμου που θα μαζευτεί εκεί να κάνει φασαρία"! Εσύ έχεις ψυχόμετρο και διέγνωσες ότι είναι μνησίκακοι όσοι διαμαρτύρονται;

      Διαγραφή
    19. "΄'Λαλωντας ανθρωπινα λογια''Χρειαζεσαι η γιατρο η διαβασμα."

      Αν δεν λαλούν ανθρώπινα λόγια , τότε λαλούν "υπό" πνεύματος φερόμενοι και κατ΄ επέκταση η Εκκλησία μας "πρέπει" να τους αγιοκατατάξει . Σε τι χρώμα θέλετε το Συναξάριο ;

      Διαγραφή
    20. Προς τον αρχικό σχολιαστή, τον Λ.Κ. και τον ανώνυμο 3:45 (που μπορεί να είναι και το ίδιο πρόσωπο):

      Τι μας λες ρε συ; Σαν πολύ άγιος έχεις γίνει, μας πήρε το άκτιστο φως που σε περιβάλλει στο μάτι και τυφλωθήκαμε! Είμαι σίγουρη πως δεν έχεις ιδέα τι είναι πραγματικά κομποσχοίνι και προσευχή. Απόλυτα σίγουρη. Φαίνεται απο τον τρόπο που μιλάς, δεν έχεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ ιδέα.

      Σε αντίθεση με τον παπα Νικόλα που είναι κατεξοχήν άνθρωπος της βιωματικής προσευχής. Γι' αυτό πολλοί έχουν σκάσει από τη ζήλια τους (ως ένα από τα βαθύτερα αίτια της διώξεως αυτής, πέραν όλων των άλλων).

      Διαγραφή
    21. Με χαροποιεί το γεγονός , ότι η προσευχή κερδίζει έδαφος έναντι της κατακρίσεως , μιας και η άποψη προώθησης της προσευχής , ασπάζεται και είναι αποδεχτή και από άλλους συνομιλητές .!

      Αναρωτιέμαι δε , εάν ποτέ σε αντιοικουμενιστικό ιστολόγιο , είτε στο Ιστολόγιο Κατάνυξη , είτε στην Καιόμενη Βάτο , θα πρόβαλαν σε αρθρογραφία τους την συμπεριφορά των γονέων του Οσίου Μάρτυρος Μείρακος . Συμπεριφορά που ευαρέστησε Τον Κύριο και που δείχνει σαφώς , το πως πρέπει να πορεύεται ο λαϊκός σήμερα .?

      Διαγραφή
    22. Αναρωτιέμαι δε , εάν ποτέ σε αντιοικουμενιστικό ιστολόγιο , είτε στο Ιστολόγιο Κατάνυξη , είτε στην Καιόμενη Βάτο , θα πρόβαλαν σε αρθρογραφία τους την συμπεριφορά των γονέων του Οσίου Μάρτυρος Μείρακος . Συμπεριφορά που ευαρέστησε Τον Κύριο και που δείχνει σαφώς , το πως πρέπει να πορεύεται ο λαϊκός σήμερα .?

      Πάλι μέ ἐμᾶς ἔχεις πρόβλημα; Ἄν μᾶς διάβαζες, θά ἔβλεπες κατ' ἐξοχήν ἑκατοντάδες ἄρθρα περί προσευχῆς καί νουθεσίες Ἁγίων περί αὐτῆς. Ἀλλά ὅπως πάντα μιλᾶς αὐθαίρετα καί ἔχεις ἐργασία (ὄχι νηπτική) νά σπέρνεις διχόνοιες στούς ὀρθοτομοῦντες χριστιανούς καί μέ πρόσχημα τήν προσευχή νά κάνεις πλάτες στούς οἰκουμενιστές καί ἐπιβούλους δημίους τῶν ἀντιοικουμενιστών ὄπως εἶναι ὀ π. Νικόλαος Μανώλης.

      Ἡ προσευχή ὁδηγεῖ στήν ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ καί στήν ΑΓΑΠΗ καί ἔμπρακτη συμπαράσταση (λόγῳ καί ἔργῳ) καί μάλιστα διωκόμενου ἀδίκως συνανθρώπου μας καί ἱερέα. Ἡ δική σου ἡ προσευχή ὅπως τήν προβάλλεις, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙΣ ΤΑ ΣΤΟΜΑΤΑ, εἶναι μονόπλευρη. Ψάξτο.

      Διαγραφή
    23. (συνέχεια)
      ...μᾶλλον λάθος ἔκφραση: οὔτε κἄν μονόπλευρη προσευχή δέν εἶναι αὐτό πού μᾶς προβάλλεις.

      Ἡ προσευχή πού δέν ὁδηγεῖ στήν ΟΜΟΛΟΛΟΓΙΑ τῆς ΟΡΘΟΥΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΤΑ ΤΟ: "ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΑΣΙ" καί στήν ἔμπρακτη ἀγάπη στόν ἀδελφό, δέν εἶναι προσευχή, εἶναι πλάνη ἤ (στήν περίπτωσή σου καλύτερα): "προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις".

      Ἐπαναλβάνουμε ὅτι πάντοτε σπέρνεις διχόνοια ὅποτε ἐμφανίζεσαι μέ τίς ἐπιθέσεις σου. Αὐτό δέν εἶναι ἀποτέλεσμα τῆς προσευχῆς πού μᾶς διδάσκεις, ἀλλά ἀπόδειξις φρονημάτων (περί οἰκουμενισμοῦ, γιατί σ' αὐτές τίς περιπτώσεις παρατηροῦμε ὄτι μᾶς πολεμᾶς ἰδιαιτέρως) θολῶν καί ὕποπτων!

      Διαγραφή
    24. Κι ἐπειδή στό ἄρθρο "Ἄγ(ρ)ιο φίμωτρο (συνέχεια σχολίων)" μᾶς εἶχες κάνει τόν παντογνώστη ὅτι ὁ Ἐπίσκοπος Σεραφείμ εἶναι ὑπέρ τῆς ἐγκυκλίου-φίμωσης τῶν Ἱστολογίων πού κάνουν ἀντιαιρετικό ἀγῶνα (καί βιάστηκες νά χαρεῖς ὄτι δικαιώνονται οἱ κυνηγοί τῶν ἀντιοικουμενιστῶν καί θά καρατομηθοῦν κάποιοι ἔτσι εὔκολα χωρίς νά ὑπολογίζεις τόν Θεόν), κάνε μιά βόλτα νά διαβάσεις τό κατεβατό πού ἀνακοίνωσε ἡ Μητρόπολη Πειραιῶς ἤ μπές στό σάιτ μας νά τό μελετήσεις καλά!
      Κι ἄλλη φορά-ὅπως σοῦ γράψαμε καί σέ ἐκεῖνο τό ἄρθρο-στό ἐπαναλαμβάνουμε κι ἐδῶ:
      μήν βιάζεσαι καί μήν μιλᾶς ἀντί ἄλλων καί μάλιστα τοῦ Ἐπισκόπου Σεραφείμ, ἀλλά νά ἐκπροσωπεῖς μόνο τόν ἑαυτό σου καί τά "ἄλλ' ἀντ' ἄλλων" τά δικά σου.

      Διαβάσε κι ἐδῶ (γιά νά μήν μπαίνεις σέ κόπο καί ψάχνεις):

      http://kaiomenivatos.blogspot.gr/2015/02/blog-post_6.html

      Διαγραφή
    25. Προς Καιόμενη βάτο

      Μιας και αναφέρατε στην ανακοίνωση από την μητρόπολη Πειραιώς επί της εγκυκλίου της Δ.Ι.Σ. θα διαπιστώνατε ότι και εκείνοι δεν γνωρίζουν την προαίρεση της συγκεκριμένης εγκυκλίου .

      Το αναφέρουν άλλωστε παρακάτω :

      "Φοβούμεθα, ότι επιχειρείται φίμωση του αντιαιρετικού λόγουκαι ότι η φίμωση αυτή στοχεύει σε συγκεκριμένους αποδέκτες. "

      Άλλο να φοβάται κανείς και να κάνει υποθετικά σενάρια , και άλλο να είναι σίγουρος και να εκφράζει ευθέως την άποψη του στο εάν είναι σωστή ή λάθος . Όταν διαπιστώσουν σε βάθος το νόημα της αποφάσεως , τότε θα βρίσκονται σε θέση να την εκτιμήσουν καλύτερα .

      Υ.Γ. Ως επίσκοπος ο Σεραφείμ , για εμένα είναι λόγιος . Αυτό όμως δεν τον κάνει και αλάνθαστο .!

      Διαγραφή
    26. Τό πνεῦμα ἀντιλογίας σου δέν ἔχει ὅρια.

      Καί ἡ ἀποκοπή ἑνός μεμονωμένου ρηθέντος πού ἔκανες καθώς καί ἡ ἑρμηνεία σου, ὅπως πάντα αὐθαίρετη.

      Τό κείμενο ΕΥΘΕΩΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ (μόνον οἱ αἱρετικοί ἔχουν συμφέρον νά μήν τούς ἐνοχλεῖ κανείς, ὁπότε ψάξου κι ἐσύ καί οἱ "φίλοι" σου γιατί φοβᾶστε) ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ (εἰδικά θεολογικῶς) ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ.

      Ὁ Θεός νά σέ φωτίσει. Μόνον οἱ παναιρετικοί οἰκουμενιστές καί οἱ αἱρετικοί ἔχουν τέτοιο πνεῦμα ἀντιλογίας καί σκότους. Μᾶς γράφεις καί κριτική γιά τόν Ἐπίσκοπο Σεραφείμ ἐσύ ὁ ἀλάνθαστος πού μέχρι πρότινος στά ἄρθρο τοῦ Κατάνυξις περί φίμωσης, τόν ἐκθείαζες καί τόν εἶχες σημαῖα ὅτι ἐνέκρινε τήν ἐγκύκλιο κι ὅτι δέν μιλᾶ. Πάει περίπατο τό "ἐπιχείρημά σου" καί ἡ "ἐπιχείρηση σου (ἤ σας)". Ὁ διάβολος βαπτίζει τό ἄσπρο μαὐρο καί μετά τό μαῦρο ἄσπρο, γιά νά διαβάλλει τήν συνείδηση τοῦ κόσμου.
      Ψάξτο.

      Διαγραφή
    27. "Φοβούμεθα, ότι επιχειρείται φίμωση του αντιαιρετικού λόγουκαι ότι η φίμωση αυτή στοχεύει σε συγκεκριμένους αποδέκτες. "

      Ἑλληνικά δέν διαβάζεις; Σέ αὐτό τό κομμάτι πού ἀνεμίζεις ὡς καινούργια σημαῖα σου, ἡ Μητρόπολη Πειραιῶς λέει ἀποκαλύπτει ξεκάθαρα τίς προθέσεις τῆς ἐγκυκλίου νά φιμώσει τόν ἀντιαιρετικό λόγο καί παραδέχεται καί ἡ ἴδια δημόσια ὅτι ὑπάρχει ΣΤΟΧΟΣ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ (δηλαδή τά ἀντιαιρετικά), ὄχι ὅτι σφάλλουν πού πολεμοῦν τήν αἵρεση. Αὐτό μάλιστα (τήν ἐπιχείρηση πάταξης τοῦ ἀντιαιρετικοῦ ἀγῶνος ἰστολογίων) τήν ἀποκηρύσσει ΞΕΚΑΘΑΡΑ στήν ἀνακοίνωσή της ἡ Μητρόπολη Πειραιῶς. Ἀρκεῖ νά φορέσεις τά γυαλιά σου. Φορᾶς, ἔτσι δέν εἶναι;...

      Σκότος καί ἕρεβος. Ἀποροῦμε πῶς σέ ἀνέχονται οἱ διαχειριστές τοῦ Κατάνυξις καί σοῦ δίνουν λόγο. Εἶσαι ἐπικίνδυνος γιά τήν δημόσια πνευματική καί δογματική ὑγεία τοῦ τόπου.
      Πήγαινε νά προσευχηθεῖς ἐσύ γιά ὅλους μας, ἀφοῦ τόσο μᾶς "γαλουχεῖς" στήν προσευχή καί ἄφησέ μας ἥσυχους. Θά συνεχίσουμε ἀκάθεκτοι, τζάμπα ἀργολογεῖς μέ τόσα σχόλια κι ἔτσι αὐτοαναιρεῖσαι στήν πράξη περί τῶν ὑποδειξεών σου γιά προσευχή κι ἄσε ἐμᾶς νά συνδυάζουμε μέ τήν προσευχή καί τόν ἀντιοικουμενιστικό ἀγῶνα πού τόσο σοῦ πατάει τόν κάλλο τῆς συνείδησής σου. Περαστικά.

      Διαγραφή
    28. "Άλλο να φοβάται κανείς και να κάνει υποθετικά σενάρια , και άλλο να είναι σίγουρος και να εκφράζει ευθέως την άποψη του στο εάν είναι σωστή ή λάθος . Όταν διαπιστώσουν σε βάθος το νόημα της αποφάσεως , τότε θα βρίσκονται σε θέση να την εκτιμήσουν καλύτερα" .

      Ναί, περιμένει ὀ Ἐπίσκοπος Σεραφείμ, ἐσένα πού καταλαβαίνεις τά πάντα σέ βάθος νά τοῦ μάθεις κι αὐτοῦ νά ἑρμηνεύει ἐγκυκλίους (πού εἶναι καί Θεολόγος καί Νομικός) καί νά κάνει ὀρθότερες ἐκτιμήσεις.
      Κατά τ' ἄλλα μᾶς διδάσκεις πῶς νά μήν μιλᾶμε σέ πράγματα πού ἅπτονται τῶν Ἐπισκόπων...
      Καί συκοφαντεῖς ἱστολόγια καί σχολιαστές γιά ὐπερηφάνεια.

      Τί νά πεῖ κανείς;...Ἕρεβος. Αὐτό μόνο.

      Διαγραφή
    29. ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΑΝΩΝΥΜΕ 7/2 9:26, ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΟΒΟ ΘΕΟΥ.
      ΚΡΙΝΕΙΣ, ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙΣ, ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ "ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ" ΚΑΙ "ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ" ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ. ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΘΑ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΑΛΛΙΩΣ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ, ΕΙΣΑΙ ΚΕΝΟΣ ΚΑΘΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΙΡΑΚΟΣ ΟΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ. ΤΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!!! ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ: 1. Η ΔΗΘΕΝ ΑΓΑΠΗ, 2. Η ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ, 3. Η ΔΗΘΕΝ ΕΝΟΤΗΤΑ. ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ.
      ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΜΠΑΙΖΕΤΑΙ, ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΞΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ. ΣΤΑΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΟΞΕΥΕΙΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΙΜΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΜΕ.
      Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΣΑΦΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ. ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ. Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΣΥΝΕΧΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ. ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ.
      Χ.Α.

      Διαγραφή
  32. φαίνεται ότι ο παναγιώτατος έχει πάρει την απόφασή του

    και νομίζω ότι ο πάτερ νικόλαος ό,τι και να απολογηθεί δεν θα του αλλάξει γνώμη

    άρα ο πειραιάς είναι κοντά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σωστοί οι λογαριασμοί αλλά χωρίς τον ξενοδόχο
      και ξενοδόχος είναι ο πιστός λαός
      αυτός διασφάλιζες πάντα την ορθοδοξία. Αυτός έκρινε ακόμη και Οικουμενικές συνόδους ως μη έγκυρες.

      Διαγραφή
    2. Είσια λάθος κοινωνιολόγε!Όλες οι κατηγορίες είναι ανυπόστατες και για γέλια.

      Διαγραφή
    3. Μπα,οχι Σδν...δε νομιζω!
      Ο κοινωνιολογος ηταν απο τους πρωτους αναγνωστες της ''κατανυξis''....pin


      Διαγραφή
  33. «Οι θέλοντες ευσεβώς ζην εν Χριστώ Ιησού διωχθήσονται» (Τιμ. 3, 12).

    «Μακάριος ανήρ, ος υπομένει πειρασμόν· ότι δόκιμος γενόμενος λήψεται τον στέφανον της ζωής» (Ιακ. 1, 12)

    «Εν τω κόσμω θλίψιν έξετε· αλλά θαρσείτε, εγώ νενίκηκα τον κόσμον» (Ιω. 16, 33)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κρίμα που κατέληξαν έτσι τα πράγματα . Εύχομαι να ελεήσει Ο Κύριος και τις δύο πλευρές και κυρίως εκείνη την πλευρά που στερείται διάκρισης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπητοί πατέρες της μητροπόλεως, μην παρασύρετε τον γηραιό μητροπολίτη σας. Αναλογισθείτε ότι ευρίσκεται προ της εξόδου του και σεβασθείτε τον.Το κανονικό αδίκημα της φατρίας σημαίνει ότι ένας κληρικός μεθοδεύει και οργανώνει με συγκριμένο και αποδείξιμο τρόπο 'ἐπανάσταση' εναντίον του επισκόπου του. Το να εκφέρει κανείς γνώμη δημόσια, εάν έχει γίνει, για αποδεδειγμένες αντικανονικές πράξεις ενός επισκόπου, δεν έχει καμία σχέση με το αδίκημα της φατρίας, είναι άσχετα μεταξύ τους ζητήματα Θα προτιμούσατε να γίνει καταγγελία στην ιερά σύνοδο για τις παραβάσεις των κανόνων που διέπραξε ο μητροπολίτης σας, υποδεχόμενος τον Αρμένιο πατριάρχη; Υπάρχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό. Παρακαλώ σεβασθείτε τον γηραιό μητροπολίτη και μην τον παρασύρετε σε πράξεις όπως οι άδικες δίκες. Οι κανόνες όταν χρησιμοποιούνται ως κανόνια εκδικούνται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Παναγιώτατε,
    εὐχώμαστε νά προαστατεύσετε τόν π. Νικόλαο ὁ ὁποῖος πάνω ἀπό 20 χρόνια ἔχει ἀποδείξει ἀπέναντι στόν Θεό καί στό ποίμνιό του, ἀλλά καί στούς φίλους καί ἀκροατές του τό ΟΡΘΟΔΟΞΟ ἔργο του καί τό ΟΡΘΟΔΟΞΟ φρόνημά του. Δέν ἄλλαξε ξαφνικά μετά ἀπό τόσα χρόνια. Ἔμεινε καί παραμένει πιστός στήν Ἀλήθεια τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ.
    Μετά ἀπό τόσα χρόνια ὀρθόδοξης πορείας, λοιπόν, οἱ κατηγορίεςπού παρατίθενται ἄνωθεν εἶναι ὄχι μόνο ἀνυπόστατες, ἀλλά τό λιγότερο ἀστεῖες.

    Παναγιώτατε,
    ὀ πραγματικός ἐχθρός εἶναι Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΟΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ καί ἴσως προσωπικοί ἐπίβουλοι τοῦ πατρός Νικολάου, πού πιθανόν νά ἔχουν ἐνδώσει στά προαναφερθέντα, ἤ ἐνεργοῦν ἀπό προσωπική ἀνθρώπινη ἐμπάθεια καί ἀδυναμία!

    Ἐκλιπαροῦμε, νά ἀποκηρύξετε τά προαναφερθέντα καί νά καλέσετε πρός ἀπολογίαν ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΜΠΝΕΟΝΤΑΙ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ στό πλήρωμα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, καί ταυτόχρονα νά ἐπιβραβεύσετε καί νά προστατεύσετε τούς ὀρθοτομοῦντας Ἱερεῖς, ὅπως ὁ π. Νικόλαος Μανώλης, καί τά λαϊκά πρόβατά σας.

    Μετά τιμῆς καί σεβασμοῦ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπάρχουν, δυστυχώς, στις μέρες μας κάποιοι, φιλήδονοι, φιλόσαρκοι και χρηματολάτρες κληρικοί. Αντί να ασχοληθούν με αυτούς κάποιοι επίσκοποι και να επιβάλλουν τις ποινές που προβλέπουν οι ιεροί κανόνες αυτοί επιφυλάσσουν διώξεις και τιμωρίες σε παραδοσιακούς κληρικούς με αδαμάντινο ήθος. ΝΤΡΟΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. εγω πιστευω ότι με την σταση του ο Γέροντας θα γινει παραδειγμα για ολους, φιλους κ εχθρούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κατηγορείται λέει για...

    Α. Φατρίαν,
    Β. Εξύβρισιν και συκοφαντίαν,
    Γ. Απείθειαν και καταφρόνησιν της προϊσταμένης εκκλησιαστικής αρχής,
    Δ. Σκανδαλισμόν των πιστών.

    Εύκολα αυτά μπορεί να τα δει κάποιος στις ομιλίες του. Αυτοί που δεν τα βλέπουν είναι εκείνοι που του μοιάζουν - τους ενώνουν τα πάθη τους, τουτέστιν η υπερηφάνεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον τους ενωνουν τα παθη τους.Θαυμαζουμε την μεγαλη ταπεινοφροσυνη στα λογια σου την διακριση . ιστασαι υπερανω ολων και με τον βιγλατορα νουν που διαθετεις κρινεις τα πραγματα χωρις μικροτητες και εμπαθεια χωρις μεροληψια Σου ευχομαστε ο Κυριος να σε ελεηση και να βρεις λιγο κολλυριο της αποκαλυψεως για να ανοιξουν τα ματια του νου σου.

      Διαγραφή
    2. Παιδιά είναι βαλτός. Μην του απαντάτε και οι διαχειριστές μην ανεβάζετε πια σχόλιά του. Σε κάθε ἀντιοικουμενιστικό και αντιαιρετικό άρθρο και σε συγκεκριμένα ιστολόγια και σχολιαστές κάνει οργανωμένο (άνωθεν;...και δεν εννοω τον Θεό) πόλεμο. Θέλει να διχάσει και να διαβάλλει το αναγνωστικό κοινό και να αποπροσανατολίσει από τον κοινό σκοπό διαφύλαξης και ομολογίας της Ορθοδοξίας. ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ για να δείτε την υποκρισία!!!...

      Διαγραφή
    3. Ο 12 36 3/2
      ΠΡΟΣΟΧΗ
      ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΥΡΟΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΙΣΤΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΝΤΑΣ.
      ΠΡΟΣΟΧΗ.

      Διαγραφή
    4. 1:10 καλή μετάνοια και ο Θεός να σου δώσει το φως σου γιατί δεν βλέπεις. Ζήτω η Ορθοδοξία.

      Διαγραφή
  40. Οι διαχείριση αυτού του ιστολογίου δεν ανεβάζει όλα τα σχόλια ώστε να προκύψει ένας υγιής διάλογος.
    Αυτό είναι σημείο ότι φοβάται την Αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλοι φοβούνται την αλήθεια. Ο νοών νοείτω.

      Διαγραφή
    2. Μάλλον θα πρόκειται για κακόβουλα σχόλια οπότε άριστα πράττει η διαχείρηση!

      Διαγραφή
  41. Όπως έχει αποδείξει η ιστορία δυστυχώς όσοι έφτασαν σ' αυτό το σημείο του επισκοπικού δικαστηρίου ελάχιστοι την γλύτωσαν όσο καλοί και αν είναι ας ρίξει λίγο νερό στο κρασί του ο πάτερ γιατί ειναι μόνος δεν ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να τον υπεράσπιση κανείς ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ υπάρχει αλληλεγγύη μεταξύ τους
    θα την φάει την καμπάνα όσο και να φωνάζει ολαός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιμήνα Ευαγγελία3 Φεβρουαρίου 2015 - 5:34 μ.μ.

      ποιος Άγιος έρριξε νερό στο κρασί του ;Τι θέλεις να πεις να ζητήσει συγγνώμη για κατι που δεν έκανε; Οι κατηγορίες είναι ψευδείς ούτως ή άλλως. Και δεν είναι μόνος ,έχει πάνω από όλα μαζί του τον ΔΕΣΠΟΤΗ ΧΡΙΣΤΟ. Αυτόν υπηρετεί 25 και πάνω χρόνια

      Διαγραφή
    2. Και καλό θα του κάνει η "καμπάνα" , θα του ταπεινώσει το υπερήφανο φρόνημα.

      Απο το ένα άκρο η οικουμενιστές και το άλλο άκρο οι "σωτήρες" της Ορθοδοξίας τύπου π. Νικολάου Μανώλη.

      Η Ορθοδοξία προσφέρει σωτηρία, δεν έχει ανάγκη από σωτήρες!

      Διαγραφή
    3. Προς τον ανώνυμο 5:35. Από ότι φαίνεται μας διαβάζετε κατά γράμμα εδώ στην Κατάνυξη. Καλό είναι αυτό. Δείχνει ότι μας υπολογίζετε. Όσο για το θέμα υπερηφάνεια - ταπείνωση, άστο, δεν το κατέχεις. Ειλικρινά. Δεν το κατέχεις καθόλου.

      Διαγραφή
    4. 5:35
      Ενα
      Ενα παθος μετετρεψε τον αποστολο[Ιουδα] σε προδοτη... ...η αγαπη για τα χρηματα.
      Θυμησου !
      Ενα παθος ειναι ικανο να μας χωρισει απο Τον Θεο...
      Ειδες;
      Οι φυλαργυροι Εβραιοι;
      Επειδη δεν μπορουσαν να ενταχθουν στο κ η ρ υ γ μ α της σ τ α υ ρ ω σ η ς των π α θ ω ν ...
      Γι αυτο εσταυρωσαν τον Χ ρ ι σ τ ο [που ηταν απαθης]...
      Αυτο μελετησα και στο δινω με μεγαλη αγαπη ως μαθητρια Του Χριστου και εγω διοτι μελεταω και κατανοω τα προσφερω και εγω με τη πτωχη μου γνωση.

      Ποσα αλλα παθη ειναι ικανα να μας κανουν να προδωσουμε Τον Χριστο
      Ο Χριστος σωζει και οχι ο οικουμενισμος..
      Αλλα και εμεις οταν τον προδωσουμε ειναι αδυνατον να μας σωσει.π

      Διαγραφή
    5. Στον το αλλο ακρο οι σωτηρες.Αμα καθεσαι και βλεπεις τα κακως κειμενα και δεν μιλας ολοι αγιο θα σε λενε αμα ομως πονας για την εκκλησια και ανησυχεις μηπως και ο λυχνος της δικιας μας εκλλησιας σβησει και χαθουμε οπως και οι χαμενες εκκλησιες της αποκαλυφεως της Εφεσου της Λαοδικειας τοτε το να σωπαινεις ειναι αδιαφορια .Βεβαια αμα κανεις ονειρα για να ανεβεις ιεραρχικα τοτε πρεπει να προσεχεις τα λογια σου να μην θιξεις τους ισχυρους να μιλας διπλωματικα ηξεις αφιξεις..Ετσι λεγαν και στην εκκλησια της Εφεσου της Λαοδικειας ΄΄ η εκκλησια δεν εχει αναγκη απο σωτηρες΄' γι αυτο σημερα δεν υπαρχουν γιατι υπηρχαν και υπαρχουν οι εμμετικοι χλιαροι χριστιανοι και εξ αιτιας τους ψυγησεται οι αγαπη των πολλων.

      Διαγραφή
    6. Το ερώτημα είναι πολύ απλό. ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ να την φάει "την καμπάνα" (την οποία θεωρείς δεδομένο ότι πρέπει να "την φάει";
      Για να ικανοποιηθεί το βίτσιο ενός δεσπότη ή -κυρίως- του περιβάλλοντός του;

      Ή για να ικανοποιηθεί η απαίτηση που έρχεται άνωθεν -και όλοι ξέρουμε από που προέκυψαν αυτές οι διώξεις (ο υπέργηρος Άνθιμος που είναι κλειδψμένος στο γραφείο του σιγά να μην ασχολείται με το ποιος ιερέας κάνει αντιΟικουμενιστικό λόγο.

      Άρα ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ να τιμωρηθεί ο παπά Νικόλας. Επειδή μιλάει αγνά, απλά, αυθεντικά, από την καρδιά του και γι αυτό τον αγαπάνε οι ενορίτες του -για τους οποίους θυσιάζεται νυχθημερόν;
      Για ΠΟΙΟ λογο;

      Όσο για τον 5:35μμ, που γράφει "θα τους ταπεινώσει το φρόνημα", προφανώς, όταν ένας χαστουκίζει το παιδί σου, του ταπεινώνει το φρόνημα. Εσύ το αφήνεις έτσι; ή αναζητάς το δίκιο σου.

      Ο παπά Νικόλας σιώπησε πολλές φορές. Έκανε τεράστια υπομονή. Τον έπαυσαν από Προϊστάμενο και αντί να κατηγορεί τον δεσπότη, τον επαινούσε γιατί ως υπεύθυνος του πνευματικού έργου θα αφοσιωνόταν ακόμη καλύτερα στην αποστολή του. Που να ήξερε όμως τι του ετοίμαζαν..

      Μέχρι και στο δημοσίευμα που έγινε πριν 3 μήνες από 2 ιστολόγια (τελεβάντος και παιδαγωγός, http://opaidagogos.blogspot.gr/2014/11/blog-post_5.html και http://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2014/11/blog-post_3.html )
      και μιλούσαν για διώξεις, έσπευσε ο ίδιος με σχόλιο του σε αυτά, μία ακόμη φορά να καλύψει τον μητροπολίτη του.

      Αλλά όπως βλέπεις όσο πιο πολύ συγχωρείς, τόσο μερικοί αποθρασσύνονται.
      Δεν πειράζει, ακόμη κι αν σιωπήσει ο παπά Νικόλας, ο λαός απαιτεί την θέση του μέσα στην εκκλησία. Αρκετούς "αρχιμανδρίτες" και πολλές "ιδιοτροπίες" τους ανεχθήκαμε. Παρακολουθούμε Θεία λειτουργία και είναι σαν να μιλάνε ομοφυλόφιλοι σε πρωινάδικα στην τηλεόραση. ΑΡΚΕΤΑ.

      Διαγραφή
    7. @5,38
      ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ


      Διαγραφή
  42. Σεβασμιώτατος...Παναγιώτατος...Κουραφέξαλα! Χάσανε οι λέξεις το νόημα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Συμφωνώ με τον Ανώνυμο 3 Φεβρουαρίου 1 - 07

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ κατσε και προσευχήσου στο κελί σου ,εμείς θα προσευχηθούμε έξω από τη μητρόπολη

      Διαγραφή
  44. ΤΡΙΑΤΑΤΙΚΟΣ

    Ο Χριστός ξανασταυρώνεται. Και δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά διότι
    "Ιησούς Χριστός χθες και σήμερον ο αυτός και εις τους αιώνας."
    "Ει εμέ εδίωξαν και υμάς διώξουσιν." "Το ποτήριον ο εγώ πίνω πίεσθε ..."
    Βάλε την μάχαιραν εις την θήκην. το ποτήριον ό δέδωκέ μοι ο πατήρ, ου μη πίω αηυτό;
    Η ανάσταση έπεται του σταυρού. Τώρα είναι η ώρα του σταυρού.
    Εμείς καθώς θα κάνουμε ανθρωπίνως τα ανθρώπινα,
    να είμαστε ανοιχτοί στη θαυμαστή επέμβαση του Θεού.
    που μπορεί να έρθει αθόρυβα και με τρόπο που δεν υποψιαζόμαστε.
    Άς μήν "αποδείξουμε" την αναπόδεικτη φατρία.
    Τώρα είναι η ώρα της διακριτικής υπομονής. έστω και αν δικάζεται η ορθοδοξία όπως τώρα.
    Πρώτα ο Θεός θα είμαστε εκεί. Παρόντες με την πανίσχυρη φωνή της σιωπής.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6/2/2015, 13:00
    έξω από το μητροπολιτικό μέγαρο Θεσσαλονίκης
    Θα είμαστε ΟΛΟΙ εκεί.
    Όπως υποσχεθήκαμε, δεν θα αφήσουμε τον επόμενο αντιΟικουμενιστή ιερέα να καρατομηθεί.
    ΟΧΙ. Ο πιστός λαός θα αντιδράσει μέχρις εσχάτων.

    Όπως έλεγε και ο μακαριστός γέροντάς μας π.Αυγουστίνος Καντιώτης,
    Ζητούμεν ελευθέρα και ζώσα εκκλησία.
    ΟΛΟΙ στον αγώνα.
    Η Ορθοδοξία και πάλι θα ΝΙΚΗΣΕΙ.


    http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/02/622015-1300.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε στα αυγά σου εσυ. Ξέρουμε τι είσαι.

      Διαγραφή
    2. Φοβερό "επίπεδο" απάντησης απ τον 12:39! Για πες μας λοιπόν εσύ που "ξέρεις", τι είναι ο παιδαγωγός; Εμπρός λοιπόν! Όχι πετάμε μια κουβέντα χωρίς να την τεκμηριώνουμε!

      Διαγραφή
    3. Τις υποδείξεις για το που να καθίσει ο άλλος, περιοριστείτε να τις κάνετε στα παιδιά σας. Ενδεχομένως και στον/στην ομοφυλόφιλο ή ετερόφυλο σύντροφο σας.

      Αν θέλαμε "να καθίσουμε στα αυγά μας", δεν θα ασχολούμασταν με το ιστολόγιο. Δόξα τω θεό, και δουλειά έχουμε (με εξαίρεση έναν συνάδελφο που δεν προσλήφθηκε φέτος ως αναπληρωτής, στην συντριπτική μας πλειοψηφία είμαστε 'εν ενεργεία' καθηγητές), οπότε και καφετέριες υπάρχουν και μπαράκια και χώροι για να κάνουμε τις βόλτες μας στις πόλεις που ζούμε, και χώροι με εκκλησιαστικές ομιλίες και ακολουθίες, και μαγαζιά και εφημερίδες και τηλεόραση και ματς και κινηματογράφοι και facebook και chat.

      Η ομάδα μας λειτουργεί ελεύθερα, αυτόνομα, συλλογικά, αμεσοδημοκρατικά, με σεβασμό στην αντίθετη άποψη. Όταν αποκτήσετε στοιχειώδη αξιοπρέπεια και μάθετε να λειτουργείτε και εσείς έτσι θα χαρούμε να δημοσιεύσουμε τις απόψεις σας.

      Κάντε τον κόπο να κοινοποιείτε τον σχολιασμό σας και στο δικό μας ιστολόγιο, γιατί αδυνατούμε να πληροφορούμαστε τις μακριές, "βαθυστόχαστες" αναλύσεις-απαντήσεις στα σχόλια μας (για την ακρίβεια δεν κάναμε σχόλιο αλλά κοινοποιήσαμε απόσπασμα-κάλεσμα της ανάρτησης μας).

      Εργασία μας είναι να χτίζουμε, να ανεβαίνουμε ψηλά, να πετάμε. Η αλήθεια είναι ότι -και λόγω ηλικίας- δυσκολευόμαστε και αποφεύγουμε να σκύψουμε χαμηλά, για να ασχοληθούμε με όρνιθες ή σκουλήκια.

      Διαγραφή
    4. Φίλοι του εκλεκτού ιστολογίου ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ συνεχίστε τον ωραίο αγώνα σας για Ορθοδοξία, Ελλάδα και Οικογένεια. Αυτά τα πνευματικά μεγέθη διαβάλλονται και λοιδορούνται στις μέρες μας όσο ποτέ άλλοτε απ τον εσμό των ψευτοπροοδευτικών και των θολοκουλτουριαρέων που λυμαίνεται το δημόσιο βίο. Σας αξίζουν θερμά συγχαρητήρια γιατί υποστηρίζετε με τη γραφίδα σας το δίκαιο που καταστρατηγείται στην περίπτωση τουπ. Νικολάου, του λεβέντη αυτού ιερέα που επειδή δεν κρατά το στόμα του κλειστό όταν νοθεύεται το Ορθόδοξο Δόγμα και παραφθείρεται τοΟρθόδοξο Ήθος διώκεται. Εύγε για την παρρησία σας! Λ.Ν.

      Διαγραφή
    5. Από την τελευταία παράγραφο του σχολίου 3-56, βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο "παιδαγωγός" χρειάζεται αγωγή ....

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμε 7:47 μμ (απογευματινός βλέπω, άλλαξες βάρδια; έχετε 2 βάρδιες τώρα;),
      άσε τις εξυπνάδες για την 5η παράγραφο και άφησε τους λιγοστούς αγωνιστές παιδαγωγούς να προσπαθούν να ομορφύνουν τον νεοταξικό στάβλο στον οποίο κάποιοι έχουν μετατρέψει το άψυχο σχολείο των παιδιών μας. Τα παιδιά μας χρειάζονται ιδανικά και αξίες, Ελλάδα, Ορθοδοξία, οικογένεια. Αυτά εγώ βλέπω να προβάλουν οι συγκεκριμένοι παιδαγωγοί στην ιστοσελίδα τους. Και εύγε που εκτός από τα παιδαγωγικά ασχολούνται και με τον αντιοικουμενιστικό αγώνα. Εύγε. Όταν μοναστήρια και ενορίες και μητροπόλεις όχι μόνον σιωπούν αλλά δικαιολογούν τα παραπτώματα, εύγε σε όποιον τολμάει να τα αποκαλύπτει. Μακάρι τέτοιους παιδαγωγούς να είχε και το παιδί μου στο σχολείο.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμε 8 - 56, "όταν μοναστήρια, ενορίες, μητροπόλεις σιωπούν", ( δηλαδή οι κατ' εξοχήν αρμόδιοι ποιμένες), τότε οι διάφοροι "παιδαγωγοί" οφείλουν να τοποθετήσουν τον εαυτό τους στην θέση που τους αρμόζει, (δηλαδή του ποιμνίου), και αφού εκφράσουν την άποψη τους, (πράγμα θεμιτό), να επιστρέψουν στο σχολείο τους.

      Διαγραφή
    8. Ξέρεις πολύ καλά γιατί σιωπούν τα μοναστήρια και οι ιερείς. Δεν θέλουν να τα χαλάσουν με τους δεσποτάδες τους. Οι ιερείς γιατί κινδυνεύουν να αλλάξουν ενορία, να χάσουν τα "τυχερά", να ... αναγκαστούν να αλλάξουν ακόμη και μητρόπολη και να μετακομίσουν οικογενειακώς (να χρειαστεί να ψάξουν μόνον αφού τους δώσει το "χαρτί-απολυτήριο" ο δεσπότης τους, αλλιώς δεν μπορούνε να πάνε πουθενά).

      Όσο για το Άγιο Όρος, δυστυχώς προτίμησε να παζαρέψει την φορολόγηση των ακινήτων του με χαράτσι, με την προηγούμενη Κυβέρνηση, με αντάλλαγμα την σιωπή του (υποδοχή Σαμαρά κλπ).

      Τώρα που άλλαξε η κυβέρνηση, παραδόξως βρήκε την φωνή του και έστειλε το έγγραφο στον Πατριάρχη. Δυστυχώς η εκκλησία μας έγινε ένα απέραντο παζάρι μεταξύ εξουσιών.

      Οπότε επειδή συμβαίνουν όλα τα παραπάνω και λίγο ή πολύ τα μαθαίνουμε όλοι, γι αυτό να επαινούμε όσους παλεύουν, είτε είναι απλοί πιστοί, είτε ιερείς, είτε μοναχοί, είτε επίσκοποι (ευτυχώς υπάρχουν και αγωνιστές επίσκοποι). Δεν κερδίζουν τίποτε, δεν περιμένουν ούτε χρήματα ούτε αξιώματα. Κάνουν ότι επιβάλει η συνείδησή τους.

      Για τους παιδαγωγούς που διαμαρτύρεσαι, δεν νομίζω να παράτησαν το σχολείο για να τους προτρέπεις να επιστρέψουν εκεί. Ο άνθρωπος πρέπει να είναι και συνειδητός χριστιανός και σωστός πολίτης. Δεν είναι σωσ΄το να είμαστε αδιάφοροι για το τι συμβαίνει γύρω μας.

      Διαγραφή
  46. Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΩΧΘΗΚΕ ΩΣ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΤΡΙΚΑΜΗΝΑΣ.ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ.ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΙΟ ΣΥΝΕΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΘΕΙ Ο ΕΠΑΡΑΤΟΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ πριν τον Τρικαμηνά διώχθηκαν και άλλοι. Μάλιστα στην περίπτωση ενός από αυτούς, ο Τρικαμηνάς ήταν εναντίον του.

      Διαγραφή
  47. Η πρώτη είναι του π. Εὐθύμιου Τρικαμηνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το ερωτημα που εθεσα
    Απευθυνω στο δευτερο
    Σχολιο των 12-36.
    ---π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/02/622015-1300.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αγαπητοί αδελφοί συμπαραστεκόμαστε στο διωγμό του αγωνιστού κληρικού, πνευματικού και πατέρα σας και προσυπρογράφουμε το κείμενο στήριξής του, αλλά συγχωρέστε μας για τον αντίλογο. Δεν είναι η πρώτη επίσημη δίωξη ορθοδόξου αντιοικουμενιστού κληρικού στη νεώτερη εκκλησιαστική ιστορία. Ας μην υπεβάλλουμε. Πρόκειται για δίωξη όντως άδικη, παράνομη, αντικανονική και εσκεμμένη. Δεν πρέπει να φιμωθεί με τίποτε ο σεβαστός πατήρ, διότι είναι από τους ελαχίστους κληρικούς που τολμούν και καταδικάζουν την παναίρεση του Οικουμενισμού κι αφυπνίζουν το κοιμώμενο πλήρωμα της Εκκλησίας μας. Παρόμοια δίωξη υπέστη κι ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς και όσο κι αν θέλουν μερικοί να θάψουν και να σπιλώσουν τον αγώνα του κατά της παναίρεσης, η αλήθεια δεν κρύβεται, πρέπει να λέγεται. Μαζεύτηκαν 3.500 υπογραφές πιστών και κατετέθησαν στο Συνοδικό Δικαστήριο που τον καταδίκασε και τον καθήρεσε, αφού πρώτα στο Επισκοπικό ο Κατήγορος ήταν και ο φυσικός Δικαστής του, ο μοιχεπιβάτης Ιγνάτιος Λάππας με σωρεία ανυποστάτων κατηγοριών τον παρέπεμψε σ' αυτό. Όλες πήγαν στον κάλαθο των αχρήστων. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι ο αγωνιστής κληρικός πρέπει να παραμείνει έως το τέλος πιστός στις θέσεις των Πατέρων, σύσσωμο το ποίμνιό του στο πλευρό του και ο αγώνας να συνεχισθεί χωρίς συμβιβασμούς και υποτέλειες. Τέλος πάντων η ιστορία επαναλαμβάνεται και καλό θα είναι όλοι μαζί ενωμένοι να αγωνιστούμε για την καταπολέμηση της αιρέσεως και την δεσποτοκρατία που μαστίζει την Εκκλησία του Χριστού. Ας αναφωνήσουμε μαζί με τον προστάτη σας Προφήτη Ηλιού, ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΟ ΦΩΣ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟΝ ΤΟ ΣΚΟΤΙΣΕ ΤΟ ΝΕΦΟΣ ΤΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΕΙΟΥ "ΤΙΜΗΣ"??
    Ο ΙΩΣΗΦ ΣΠΗΛΑΙΩΤΗΣ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ,Ο ΠΑΤΗΡ ΝΙΚΟΛΑΟΣ συκοφάντης και απειθής.
    ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 1% ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΖΕΙ.
    Ε.Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. περιμένω στήριξη απο ιερωμένους της ι μ θ .θέλω να δω ποιο πραγματικά πονάνε για το γέροντα. βεβαία πιστεύω οτι την εχει άσχημα ο παπανικολας. εμεις απο μακρυά του στέλνουμε τις προσευχές μας και την αγάπη μας. θεωρω καλη λυση αφου ο ανθημος δεν τον θελει μεταθεση σε αλλη μητροπολη..δεν καθερεις ετσι εναν ιερεα που εχει κανει τετοιο εργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ο μακαριστός π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έλεγε ότι οι κανόνες έγιναν κανόνια στα χέρια των επισκόπων προκειμένου να πλήξουν τους ανεπιθύμητους σε αυτούς κληρικούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τα Εκκλησιαστικά θέματα δεν λύνονται με φωνασκίες και ταραχές, που δημιουργούν αναστάτωση στην Εκκλησία.
    Η καλύτερη λύση είναι το ταπεινό φρόνημα και η συγγνώμη, από την μία πλευρά, και η επιείκια και η πατρική νουθεσία, από την άλλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει που κρατάς ίσες αποστάσεις τόσο απ το θύμα όσο και από το θύτη 12:09 π.μ.!

      Διαγραφή
    2. Τα εκκλησιαστικά θέματα λύνονται με αγώνες.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ εάν εννοείτε να ζητήσει συγνώμη από την Εκκλησία ο Επίσκοπος Θεσσαλονίκης που έβαλε τον αιρετικό μονοφυσίτη να προσκυνήσει την Αγία Τράπεζα, που προσβάλει ένα τμήμα της με χαρακτηρισμούς που δεν ισχύουν κλπ.

      Διαγραφή
    4. @ 8 - 32
      Αν δούμε το ζήτημα ψύχραιμα και αντικειμενικά, θα καταλάβουμε ότι από την μία πλευρά είναι ένας ηλικιωμένος Ιεράρχης με πολλές ευθύνες, ( μεγάλη Μητρόπολη, πολλοί Ιερείς και ναοί, διάφορα Ιδρύματα, ευαισθησία και παρεμβάσεις σε Εθνικά θέματα, συμπαράσταση σε αναξιοπαθούντες, κλπ), τις οποίες φέρνει εις πέρας με αυτοθυσία, και από την άλλη πλευρά είναι ένας νεώτερος και δυναμικός Κληρικός, με ικανότητες, που διαθέτει συμπαράσταση και υποστήριξη από πολλούς ανθρώπους, και από Ιστολόγια, που μπορούν να παρέμβουν δυναμικά και να του δείξουν αφοσίωση και στήριξη.
      Επομένως δεν είναι σωστό να μιλάμε για "θύμα και θύτη".

      Διαγραφή
    5. Δυστυχώς κάνεις λάθος 12:14μμ
      Δεν νομίζω ότι γίνεται εξαιτίας του "καπρίτσιου" ενός ηλικιωμένου ιεράρχη. Ο ιεράρχης έχει ανθρώπους γύρω του. Και Πατριάρχη πιο επάνω (δεν αποκλείεται καθόλου αυτό το ενδεχόμενο αφού την ίδια χρονική περίοδο διώχθηκαν και άλλοι αντιοικουμενιστές ιερομένοι). Σιγά μην αποφάσισε μόνος του ο Άνθιμος να στείλει το έγγραφο εξώδικο τω δικηγόρων στο Κατάνυξη με τις απειλές. Δεν θέλει πολύ μυαλό να καταλάβεις ότι κάποιοι τον κατευθύνουν.

      Για να κλείσεις ένα ραντεβού με τον Μητρποπολίτη -το δοκίμασα επανειλημμένα- πρέπει να μιλήσεις με τον "Β..", έναν λαϊκό, γραμματέα, ο οποίος θα σου πει: "είναι κλεισμένα τα ραντεβού για τους επόμενους 3 μήνες", ξανατηλεφώνησε τότε.
      Και μετά από 3 μήνες, αν ξαναδοκιμάσεις -όπως ξαναδοκίμασα- θα σου πει το ίδιο, μέχρι να βαρεθείς και να τα παρατήσεις.

      Στην καλύτερη περίπτωση θα σου επιτρέψει να μιλήσεις με τον πρωτοσύγγελο π.Σ. (μέσω ραντεβού).
      Οπότε η ενημέρωση που φθάνει στον ηλικιωμένο ιεράρχη, είναι η ενημέρωση που επέλεξαν να του κάνουν κάποιοι συνεργάτες του. Προσωπικά ξέρω 3-4 από αυτούς και έχω διαπιστώσει στην πράξη πως λειτουργεί το σύστημα (πχ πως κατάφεραν τελικά και πήραν ευλογία για τις εκδηλώσεις ενάντια στο gay pride πρόπερσι, όταν τυχαία ο κ.Σ. Γ. βρήκε τον Άνθιμο στον διάδρομο του μητροπολιτικού μεγάρου, γιατί οι συνεργάτες του δεν τους επέτρεπαν με διάφορες προφάσεις να τον δουν).

      πχ για να κανονίσεις σε μία εκδήλωση να έρθει ο μητροπολίτης, πρέπει να καταφέρεις να πείσεις έναν από τους παρατρεχάμενους του. Αυτός θα διευθετήσει τα ραντεβού. Αλλιώς δεν έχεις καμία ελπίδα να τον συναντήσεις και να τον καλεσεις. Τα ζήσαμε τόσες φορές.

      Και επειδή την περασμένη Κυριακή μίλησα και με άμεσο συνεργάτη του Άνθιμου για το θέμα αυτό (το θέμα του παπά Νικόλα), ήταν κατηγορηματικός. Θα σου γράψω επί λέξη τι είπε για όσους αντιδρούν: "είναι φαρισαίοι, είναι φασίστες", "δεν έχει καμιά δουλειά ο Άνθιμος να συναντηθεί μαζί τους ή να τους μιλήσει, ποτέ δεν έκανε διάλογο ο Χριστός με τους φαρισαίους , η μόνη επιλογή είναι τα δικαστήρια, δεν έχει τίποτε να πει με αυτούς, τους φαρισαίους και τους φασίστες" (το έλεγε και το ξαναέλεγε). Όσο για τον π.Νικόλαο, τον χαρακτήρισε δημοσίως "δαιμονισμένο". Όταν ο αρχιμαδρίτης χαρακτηρίζει έναν ευλαβή ιερέα, που κάνει ώρες προσκομιδή για να μνημονεύσει ονόματα, που κάνει στην ενορία του όρθρο, απόδειπνο κλπ, δαιμονισμένο, τότε τι ελπίδα υπάρχει;
      Ο διάλογος με τον αρχιμανδρίτη έγινε την περασμένη Κυριακή 9/2, όταν, μετά το τέλος της θείας λειτουργίας πήγα στον αρχιμανδρίτη αυτό -με αφορμή το κήρυγμα που έκανε για τον φιλεύσπλαχνο πατέρα στην Κυριακή του ασώτου- να τον παρακαλέσω να μεσολαβήσει στον Άνθιμο να μιλήσει και να εξηγήσει ο ίδιος στους πιστούς, ως στοργικός πατέρας, ποιο είναι πραγματικά το πρόβλημα. Ότι και να συνέβει, να συμπεριφερθεί ο Άνθιμος πατρικά, όπως τόνιζε στο κήρυγμά του ο αρχιμανδρίτης.

      Αλλά όταν ο αρχιμανδρίτης που εργάζεται μέσα στην μητρόπολη αποκαλεί τους ενορίτες του Προφήτη Ηλία δημοσίως "φασίστες", και εμένα που τόλμησα να του κάνω την πρόταση με αποκάλεσε δημοσίως "χρυσαυγίτη", τότε τι ελπίδα υπάρχει για να λυθεί το πρόβλημα ή για να προσεγγίσει κάποιος τον μητροπολίτη;

      Μιλτιάδης Σ.
      (το πλήρες ονοματεπώνυμό μου θα το αποστείλω στο εμαιλ του Κατάνυξη, για να μην νομίζεις ότι γράφω ψέματα ή ότι είμαι κάποιος ανώνυμος συκοφάντης). Σε ενημερώνω ακόμη ότι ο αρχιμανδρίτης με τον οποίο μίλησα, είναι και πνευματικός μου.

      Διαγραφή
  55. Ὀχι δεν πρέπει να μετατεθεί σε άλλη Μητρόπολη, όπως έγινε με τον π. Ματθαίο από τη Βέροια. Όταν κινδύνευσε να καθαιρεθεί από τον Βεροίας προσέφυγε στον άγιο Πειραιώς. Όχι η θέση του παπανικόλα είναι κοντά στα πνευματικά του παιδιά και το αντίστροφο. Τα πνευματικά του παιδιά, σύσσωμος ο συνειδητός πνευματικός κόσμος της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο πρέπει να σταθούν στο πλευρό του μέχρι το τέλος. Δεν θα υποχωρούμε στις αυθαιρεσίες των δεσποτάδων. Παπανικόλα κράτα γερά, ο Θεός μεθ'ημών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΝΘΙΜΟΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΞΕΙ ΣΩΣΤΑ ΑΝ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΤΟΝ Π. ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ. ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΘΑΦΤΕΙ ΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΤΡΙΑΤΑΤΙΚΟΣ

    Με αφορμή το σχόλιο της 3/2/2015 ώρα 5.35 μ.μ.

    Εγώ δεν καταλαβαίνω αυτή τη μερίδα των πιστών που διακρατούν το ζωτικό χώρο
    ανάμεσα στους Οικουμενιστές και στον ""σωτήρα"" της ορθοδοξίας παπα Νικόλα.

    Σίγουρα δεν σώζουμε εμείς την Εκκλησία (και πύλαι Άδου ου κατισχύσουσιν αυτής)
    αλλά η Εκκλησία σώζει εμάς. Είναι σώμα Χριστού και εμείς μέλη του σώματος.

    Χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν. Το ουδέν σημαίνει ούτε ένα δηλαδη τίποτα απολύτως.

    Είπε ο παπα Νικόλας ότι θα σώσει την Ορθοδοξία και εκτοξεύεται αυτή η συκοφαντία;;;;;;;

    "και τινές των Φαρισαίων από του όχλου είπον προς αυτόν,
    διδάσκαλε, επιτίμησον τοις μαθηταίς σου και αποκριθείς είπεν αυτοίς,
    λέγω υμίν ότι εάν ούτοι σιωπήσωσιν, οι λίθοι κεκράξονται¨

    Προσβάλλεται η πίστη μας και δεν αξίζουμε ούτε όσο οι Πέτρες.

    Άν και δεν κινδυνεύει η Ορθοδοξία, μήπως κινδυνεύουν οι πιστοί;;;;

    "πλην ο Υιός του ανθρώπου ελθών άρα ευρήσει την πίστιν επί της γης;"

    Άν επρόκειτο να την βρεί την πίστη θα έλεγε αυτό το φοβερό λόγο ο Κύριος;

    Άς μας υποδείξουν καλύτερο τρόπο να εκλείψει η πίστη από τη γή
    από αυτόν που "υπόσχεται" ο Οικουμενισμός.
    Γιατί περί αυτού πρόκειται. Ο εχθρός εντός των τειχών. "Ε ξ υ μ ώ ν α υ τ ώ ν."

    Ο Επίσκοπος πρέπει όντας επί σκοπόν να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, καμπάνες
    και όχι να εκτοξεύει "καμπάνες".

    Σίγουρα θα κάνει καλό στον παπα Νικόλα η "καμπάνα". Θα τον εκτοξεύσει πνευματικά.
    Το ερώτημα είναι εάν και πόσο θα κάνει καλό σ'αυτόν που την παράγγειλε.

    Όσο για τα περί προκρίσεως της προσευχής ή άλλης μορφής διαμαρτυρίας
    το θέμα είναι αν ό,τι γίνεται είναι με την παρακίνηση του Αγίου Πνεύματος ή όχι.
    Η προσευχητική διάθεση δεν αποσύρεται όταν ο Θεός ευλογεί κάτι.
    Αυτός να είναι ο καημός μας. Να μην υπηρετούμε τα πάθη μας, καθώς ο διάβολος
    δεν σταματάει να πολεμάει τον άνθρωπο ούτε στις πλέον καλές στιγμές του αφού

    Σμπρώχνει στο κακό
    ή εμποδίζει να γίνει το καλό
    ή πασχίζει όταν γίνει το καλό αυτό να μη γίνει καλά.

    Ο κίνδυνος φωλιάζει παντού.

    Επαναλαμβάνω όμως πως δεν καταλαβαίνω την αγαπητή μερίδα
    που επαναπαύεται μεταξύ Οικουμενιστών και του ""σωτήρα"" της Ορθοδοξίας παπά Νικόλα.

    Ζητώ βοήθεια ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριατατικε

      Με λιγα λογια.....
      Καποιοι δεν μπηκαν για καλο εδω μεσα.
      Τους ευχομαι καλη μετανοια μαζι και εγω.. ..
      Πην

      Διαγραφή
    2. Προς @ΤΡΙΑΤΑΤΙΚΟ (με την @Πην, με την οποία γνωριζόμαστε από το μπλοκ της "σαλής".)

      Είμαι ο σχολιαστής των 5:35 και 3 Φεβρουαρίου 1:10, Ιωάννης είναι το όνομά μου. Δεν είμαι τακτικός σχολιαστής σε αυτό το ιστολόγιο. Με παρακίνηση ενός Φίλου μπήκα εδώ και έγραψα αυτά τα δύο σχόλια, περιμένοντας από κάποιον ακριβώς αυτή την αντίδραση όπως έχει η δική σας.

      Ζητάτε να καταλάβετε "την αγαπητή μερίδα
      που επαναπαύεται μεταξύ Οικουμενιστών και του ""σωτήρα"" της Ορθοδοξίας παπά Νικόλα." Αυτό είναι αδύνατον, διότι είναι κάτι που μόνο βιώνεται.

      Άλλο να μιλάει κάποιος περί Ορθοδοξίας και άλλο να μετέχει σ'αυτή.

      Ο γνήσιος Χριστιανός είναι Ορθοδοξία. Όπως ο Θεός είναι αγάπη.

      Τόσο οι οικουμενιστές όσο και οι "σωτήρες" τύπου π. Νικολάου Μανόλη δείχνουν με τη συμπεριφορά τους ότι δεν βιώνουν, δεν μετέχουν στην Αλήθεια, την Ορθοδοξία.
      Εκείνος που αγωνίζεται ειλικρινά για την σωτηρία του, κινδυνεύει κι απ' τους δύο αυτούς "εργάτες της αδικίας" .

      Ο Όσιος Πορφύριος ο καυσοκαλυβίτης είπε σε ένα πνευματικό του τέκνο λίγο προτού κοιμηθεί :

      (Από το βιβλίο του αρχιμ. Αρσενίου Κωτσόπουλου
      "ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΟΣ ΣΤΟ ΦΩΣ. Στα ίχνη ενός σπουδαίου ανθρώπου του Θεού.")

      «Φεύγω, γιατί δεν με ακούει κανείς. Φεύγω γιατί κανείς δεν ακούει κανέναν. Φεύγω γιατί με σαμποτάρουν όλοι. Ο καθένας σήκωσε δική του παντιέρα.
      ***Θα σωθούμε μόνο αν μπούμε στην άκτιστη Εκκλησία του Χριστού κι ενωθούμε στο όνομα της Αγίας Τριάδος.***
      Με παίρνουν τηλέφωνο «προτεστάντες» και μασόνοι και θέλουν να μου πάρουν συνεντεύξεις με κασετόφωνα (εννοούσε οργανωσιακούς κι ορθοδόξους κατά τ’ άλλα ανθρώπους). Φεύγω γιατί με εκμεταλλεύονται (ανέφερε συγκεκριμένα ονόματα)."



      Διαγραφή
    3. Αγαπητε εισαι λαθος.
      Οι σωτηρες ειναι η πρωτη πλανη του εχθρου.
      Δεν θα σε πεισω! Το βιωνει η δεν βιωνει ειναι μεγαλη υποθεση.Ο καθενας αναλογως της πιστεως της θεσης του των δυνατοτητων του το λιγο η το πολυ.
      Δεν ειναι δυνατον λαικος ας πουμε να προλαβει να κανει τοσα κομποσχοινια που κανουν οι μοναχοι η και τοσες μετανοιες.Καποιος λαικος κανει π.χ στην καθημερινη του ζωη 200 μετανοιες και συμβαινει να βρισκεται στα νοσοκομεια να διακονει τους γονεις του τα αδελφια του κλπ,διακοπτει την ασκηση του κλπ επειτα επανερχεται κλπ.οι εργατες της αδικιας ειναι οι οικουμενιστες και το παραδεχεσθε,
      Οι ''σωτηρες'' ..ειναι ολοι αυτοι που αγωνιζονται να σκαψουν και να φερουν την αληθεια στην επιφανεια την οποια κρυβουν επιμελως το team της Νεας Ταξης;Μηπως οι γερονταδες που αποφανθηκαν πως ο οικουμενισμος ειναι παν-αιρεση ειναι ''εργατ´ς της αδικιας'' και αυτοι;
      Συ δε ειδικως,,,,θελησες για πολυ καιρο να φερεις την εν λογω κυρια στην Εκκλησια και εκρινες αυτην σχισματικη μηπως εισαι και εσυ εργατης της αδικιας με το να αγωνισθεις μια ψυχη να την φερεις στην αληθεια ; Το ''εργατης της αδικιας'' ειναι τοσο αδικο οσο θα χρειαζοταν να το εξομολογηθεις και να κλαυσεις γι αυτο διοτι κατηγορεις εν αγνοια σου βεβαιως το σωμα του Χριστου.
      Τωρα οσον αφορα το τι ειπε ο οσιος Πορφυριος το κατανοω απολυτα...η αιρεσις ομως οπως εχουν αποφανθει σπουδαιοι γεροντες μας δεν εχει μονον αρχη,οπως και η καθε αιρεση αλλα αρχη ..μεση και τελος.Υπαρχει μια περιοδος που αντιμετοπιζεται η πονηρα παραταξη εκ θειας δυναμεως και μεθ επιστολων,διαλογων και διαλογων,απαντησεων και αντιπαραθεσεως προκειμενου να ευαισθητοποιηθει το πληρωμα της εκκλησιας να απαιτησει την αληθεια.
      Πως θα γινει δηλαδη;πλαι πλαι αληθεια και πλανη;Ο Χριστος να σερνεται στα παζαρια του Βατικανου και το σωμα της εκκλησιας να τηρει σιγη ιχθυος;Βλασφημειται Ο Θεος και θεωρεις δηλαδη οτι μπορει να θεωρεισαι ευσεβης ενω με τη σιωπη σου το επισφραγιζεις;Και πως θα βγει δηλαδη η Ορθοδοξη διδασκαλια στο προσκηνιο;..πως θα βγει η αληθεια που επιμελως καλυπτεται;
      Ειπες αλλο να μιλα κανεις για την ορθοδοξια και αλλο να μετεχει σε αυτην ..
      Μεγας εισαι Κυριε...τι ακουμε; Οι Χριστιανοι δηλαδη στην εκκλησια τι κανουν ,δεν μετεχουν παντου; δεν τρεχουν στα συσσιτια; δεν τακτοποιουν τις υποθεσεις της στις μητροπολεις; δεν μαζευουν χρηματα γιαυτες;οι πατερες δεν αγωνιστηκαν για να κατατροπωσουν τις αιρεσεις;
      Οι δραστηριοτητες της εκκλησιας δεν ειναι μονον η φιλανθρωπια Ιωαννη. ...αλλα μεσα σε αυτες ανηκει και το κομματι εκεινο της διαφυλαξης της δογματικης διδασκαλιας της .
      Εγγιζει δηλαδη τα ορια της απιστιας ακομα και αυτη η αδιαφορια στα της πιστεως.
      Αλλα το να θεωρεις τον εργατη της διαφυλαξης της αληθειας και εργατη της αδικιας...
      Ε,αυτο δεν ειναι απιστια μονον...αλλα συντασσεται με την πλανη .ο π.Νικολαος εχει οδηγο γεροντα καταπληκτικο οπως ειναι και ο γερων Εφραιμ..εμενα να με αφησεις ..πειρα δεν εχω τοση...πειρα για μενα ειναι η αληθεια της εκκλησιας ..μια φορα και απειρη να ειμαι στα σιγουρα δεν ειμαι εργατης της αδικιας η αληθεια δεν αδικει τον εαυτον της.
      Το ζητημα ειναι οτι ο τροπος που μας προετοιμαζει η νεα κατασταση δειχνει και την υποταγη στους Λατινους.Οταν οι πατερες διεβλεπαν πως υπηρχε αιρεσις στη μεση οπως αποφανθηκαν πολλοι δεν δημιουργουσαν γοχ εκκλησιες πασης φυσεως αλλα εκανα αγωνα να μεταδωσουν το φως της αληθειας. Ετσι ωστε και να προφυλαξουν την εκκλησια .κλπ.
      Η εκκλησια ανθρωπε ειναι μεγιστη αναγκη να εχει κοινη ζωη οπως λες και λατρεια αλλα και κοινο φρονημα.
      Οπως γνωριζουμε Ορθοδοξος Εκκλησια θα πει το συνολο των αυτοκεφαλων βεβαιως εκκλησιων που διοικουνται συλλογικα απο συνοδους βεβαιως [πανορθοδοξες ,οικουμενικες ,τοπικες κλπ] αλλα που ομως εχουν αποδεχθει το περιεχομενο των αποφασεων των οικουμενικων συνοδων....
      Η διαμαρτυρια δεν ειναι ουτε σχισμα ουτε φατρια ουτε παρασυναγωγη...
      Η διαμαρτυρια δεν αποκλειεει τις πνευματικοτητες.η διαμαρτυρια βεβαιουται απο το λαο...
      1

      Διαγραφή
    4. 2
      Το ''μη
      φοβου το μικρο ποιμνιο ...''Λουκ12-32
      Δεν μας λεγει κατι;
      Οποιος δεν ειναι με το μερος μου
      Ειναι εναντιον μου Λουκ11-23
      Ιωαννη
      Το ξαναλεγω πως η διαμαρτυρια δεν ειναι σχισμα αλλα διαχωρισμος της θεσης της εκκλησιας για την ανακριση των εσφαλμενων δογματων και απαιτηση της αληθειας.
      Αλλα εαν φθασουμε στα σημεια να λεμε ''απο τη μια οι οικουμενιστες και απο την αλλη οι σωτηρες'' αυτο ειναι αξιο δακρυων πολλων διοτι ουσιαστικα πας συνακολουθωντας τον οικουμενισμο δεν υπαρχει ενδειαμεση κατασταση η αληθεια απο τη στιγμη που βγηκε η αληθεια.
      Η Ορθοδοξος εκκλησια πρεπει να διαφυλασσει ακεραια την πιστη Ιωαννη...και υπερμαχος της μπορει να ειναι ακομα και μονον ενα παιδι.
      Ειδες τον αγιο Μαρκο τον Ευγενικο;;;;Σηκωσε στα χερια του ολακερη την ορθοδοξια.
      Ολα τα αλλα ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ Κ ΞΑΝΑΛΕΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ Η ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ Η ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ ..ΟΤΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΛΠ ΟΙ ΥΠΕΡ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΥ ΚΛΠ ΕΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΠΕΡΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ..ΟΙ ΤΥΧΑΙΟΙ ΚΛΠ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΗΡΩΕΣ...
      ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ας ζυγισουν την αληθεια ποσο βαρος εχει κ ας μετρησουν την αγαπη τους για Τον Κυριο και εκει θα δουν πως χα:σκουν και στην πιστη και στην αγαπη διοτι η αγαπη οι ζηλοι κλπ και εαν ο αγιος Γρηγοριος ο Παλαμας μας λεγει πως την ανθρωπινη φιλια που θυσιαζει την αληθεια Του ΘεουΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΠΤΩΣΗ...
      Ας ερευνησει ο καθεις εαν αυτη ειναι πτωση δικη του και οχι εκεινου που αγωνιζεται.
      Πην

      Διαγραφή
  58. Μετά την δοξολογία πριβέ με τους άρχοντες μέσα, με το πλήρωμα κλειδωμένο απ' έξω να το προγκάρουν τα ΜΑΤ, με τον Αη-Δημήτρη να κάνη απεργεία και να μην βγαίνη, τι περιμένατε; Καβάλησε τον κάλαμον και τον πήρε η κατηφόρα. Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απωλέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η περίοδος του Τριωδίου που περνάμε, περίοδος ταπεινωσης και μετανοίας, μας δίνει την λύση για το θέμα .
    Χρειάζεται ταπεινό φρόνημα και αίτηση συγγνώμης από την πλευρά του Ιερέως, και αγαπητικό φρόνημα και επιείκια από την πλευρά του Επισκόπου.
    Και έτσι θα επικρατήση ειρήνη στις καρδιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Διαβάζοντας ξανά προσεκτικά το κατηγορητήριο θεωρώ πως είναι αίολο, γενικόλογο και αόριστο. Πώς μπορούν να στοιχειοθετήσουν τα περί φατρίας; Πώς μπορεί ο πνευματικός και τα πνευματικά του παιδιά να χαρακτηρίζονται φατρία; Το ρήμα φατριόω φατριώ στο λεξικό LIDDEL SKOTT γράφει: συνομωτώ Αλήθεια ο πατέρας Νικόλας και τα πνευματικά του παιδιά ή οι ενορίτες που τον σέβονται και τον αγαπούν ή ο κόσμος που παρίσταται στις ομιλίες του ή όσοι ανά την υφήλιο παρακολουθούν μέσα από τα διάφορα ιστολόγια τα κηρύγματά του, πώς κατορθώνουν και συνασπίζονται σε φατρίαν; Εναντίον τίνος συνομωτούν; Τι θέλουν να επιτύχουν; Μήπως έχουν προσωπικά με το Μητροπολίτη; Μήπως ορέγονται τον επισκοπικό θρόνο ή μήπως επιδιώκει για τον.... εαυτό του ο πατέρας Νικόλαος το ..... θρόνο; πράγματα αστεία δηλαδή.
    Όσο για την κατηγορία της εξύβρισης ας μας παραπέμψουν σε όλες τις ομιλίες του πατέρα Νικόλα , γιατί υπαρχουν όλα τα video, για να μας το αποδείξουν. Αλλά επειδή πουθενά και ποτέ δεν το έπραξε , είναι πάλι αίολο το κατηγορητήριο.
    Για το θέμα της ανυπακοής στην προϊσταμένη αρχή, αφορά τα θέματα πίστης όπως αντιλαμβάνομαι. Γνωρίζω την απόλυτη και ξεκάθαρη θέση του πατρός Νικολάου σε θέματα Πίστης.Αν αυτή είναι η απείθεια -πουαυτή είναισιγουρα- δεν θα προσπαθήσω να απαντήσω με δικά μου λόγια.Την απάντηση τη δίνουν τα αναρτημένα κυριακάτικα κηρύγματα - κατηχήσεις του σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Γόρτυνος κ.Ιερεμία περί των Αποστολικών κανόνων και πότε παραβιάζονται. (Βλέπετε τα ιστολόγια έκαναν καλή δουλειά για την Ορθόδοξη μόρφωση μας.Και γι'αυτό η ΔΙΣ έσπευσε να νομοθετήσει για να προστατέψει τους παραβάτες οικουμενιστές στους οποίους φαίνεται πως ανήκουν αρκετοί Ιεράρχες. Αυτό αποδεικνύει η παταγώδης σιωπή τους στα οικουμενιστικά αίσχη).
    Όσο για το τελευταίο κατηγορητήριο το ποιοι σκανδαλίζουν τους πιστούς το ξέρουν από πρωτο χέρι οι ίδιοι οι πιστοί, γιατί το βιώνουν στο πετσί τους καθημερινά. Τι να πρωτοαναφέρουμε; Τη διανομή κορανίων από Ιεράρχες, τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς, τις εισαγωγές των μονοφυσιτών μπροστά στην Αγία Τράπεζα, την ένθερμη υποστήριξη των ισλαμικών σπουδών στο ΑΠΘ, την μεταπατερική θεολογία, τι και τι να μην πρωτοθυμηθούμε.
    Νομικός δεν είμαι, ρήτορας δεν είμαι , θεολόγος δεν είμαι. Είμαι απλώς σκεφτόμενος και αγωνιζόμενος για τις αμαρτίες μου άνθρωπος με πίστη και αφοσίωση στην μόνη σώζουσα Εκκλησία του Χριστού όπως μας την παρέδωσαν οι Απόστολοι, οι Άγιοι και οι μάρτυρες ανά τους αιώνες.
    Πολύ θα ήθελα να ενημερωνόταν ο Σεβασμιότατος Θεσσαλονίκης για τη γνώμη του ποιμνίου, αλλά φοβάμαι ότι "η αυλή "τον παρασύρει σε ενέργειες αψυχολόγητες και αντιχριστιανικές.
    Ο Θεός να φωτίσει τους κατήγορους μην τυχόν και συσσωρεύουν άνθρακας πυρός επί την κεφαλήν αυτών.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόκειται για κατηγορητήριο φαιδρό, εμπαθές και γέμον αδικίας! Και όζον ι δεσποτισμού!
      Επιπροσθέτως θα ήθελα να κάνω μία παρατήρηση για το επισκοπικό δικαστήριο: δυστυχώς ο κατήγορος σε αυτό είναι ταυτόχρονα και δικαστής του κατηγορουμένου! Αν είναι δυνατόν!
      Λ.Ν.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το τελευταίο που είπατε ότι ο κατήγορος είναι συγχρόνως και δικαστής είναι αλήθεια και δυστυχώς είναι άκρως αντισυνταγματικό και έχει κατακριθεί η χώρα μας πολλές φορές γι' αυτό.

      Διαγραφή
  61. Οι κατηγορίες κατά του Αρχιοικουμενιστή και κακόδοξου Μονοφυσομάνη Ανθίμου είναι:

    Α. Φατρίαν, με τους αναθεματισμένους Μονοφυσίτες και λοιπούς αιρετίζοντες Οικουμενιστές!

    Β. Εξύβρισιν και συκοφαντίαν, κατά παραδοσιακών ιστολογίων και κατά παραδοσιακών κληρικών και λαϊκών θεολογούντων,(π.χ. Το μέγιστο ψέμα που εξέφρασε ο κ. Άνθιμος, ότι δήθεν διέσωσε τον δεδιωγμένο κληρικό του Πατριαρχείου, Ομότιμο Καθηγητή π. Θεόδωρο Ζήση, λές και δεν θα υφίστατο έτερος Μητροπολίτης να τον υποδεχθεί, μετά την άδικο απόλυσή του, εκ το Φανάρι....!)

    Γ. Απείθειαν και καταφρόνησιν της προϊσταμένης εκκλησιαστικής αρχής, η οποία είναι η Εκκλησιαστική Συνείδηση Κλήρου και Λαού, αλλά και οι τεθεομένοι άγιοι Πατέρες, τους οποίους έγραψε εκεί που δεν δύναται στυλό να γράψει..., μιάς και ως εμπαίκτης, κοροΐδεψε τον αιρετικό Μονοφυσίτη Αρμένη, ότι δήθεν είναι καθόλα Ορθόδοξος, αναγνωρίζοντας την ιεροσύνη του, με έμμεσο και "διπλωματικό"τρόπο....
    Δ. Σκανδαλισμόν των πιστών.... Εικάζω, να συνειδητοποιεί ο Σεβ. κ. Άνθιμος, ότι η θεομπαιξία του δεν έχει όρια, μιάς και είναι πεπερασμένο και τρεπτό όν το οποίο παρασύρεται, καθώς όλοι μας, από ετέρους θεομπαίκτες κρυφαλουπούς..., ο σκανδαλισμός ημών των Θεσσαλονικέων της ομογένειας έγκειτε εις τους ανόητους χειρισμούς της υποθέσεως περί του παπα-Νικόλα, και περί του πατρός Θεοδώρου Ζήση.... και όταν ο Μητροπολίτης μας, μας σκανδαλίζει με την αντιχριστιανική στάση του, οφείλουμε να δράσουμε, να ενεργήσουμε και οτι θέλει ας γενεί....

    Π.Π.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως , εύγε!!!!

      Διαγραφή
    2. Θα προσευχομαστε και εμεις μιας και δεν μπορουμε να ειμαστε εκει μαζι σας.π

      Διαγραφή
  62. Η Σύνοδος τρεις φορές στο παρελθόν έχει απαγορεύσει τη συμμετοχή κληρικών στις συνεστιάσεις του Ρόταρυ. Το γνωρίζει αυτό ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης; Προφανώς ναι! Τότε γιατί στέλνει ιερέα εκπρόσωπό του σε αυτές; Στην περίπτωση αυτή δεν έχουμε σκανδαλισμό του λαού; Η ΔΙΣ τι μέτρα σκέπτεται να λάβει σε βάρος του μητροπολίτη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΙΚΑΙΩΣ ΟΙ ΑΔΙΚΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΙΝΗ ΕΤΣΙ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ , ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ, ΘΑΠΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΟΤΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΚΑΜΠΑΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ονομαζωμαι δεσποινα και ειμε απο την κυπρο.επαθα σοκ για αυτα που βλεπω και ακουω για αυτον τον αγιο ιερεα που εχετε εκει στην ελλαδα τι του κανουν.εαν μπορουσα θα επερνα αεροπλανο να ερθω εκει.αλλα χριστιανοι αδελφοι μου ξερετε τι θα κανω΄΄΄΄θα τουσ καταγκειλω στην προσευχη μου αποψε στον χριστο μασ με την ευχη του αημνιστου νικολαου σοτηροπουλου που επαθε τα ιδια.θυμαμε χρονια τοτε οταν ηρθε κυπρο και μασ το ειπε οτι τον αφορεισαν εγω πηρα τισ κολλεσ για υπογραφεσ που μου εδωσαν και πηγα.....μονο που το θυμαμαι συγκινουμαι..στην ιερουσαλημ.εκει στον ταφο του χριστου μασ ημουν εξω στον προθαλαμο κρατωντασ τισ κολλεσ μπροστα μου πανω στην καμαρα χαρακτηκε ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ .ηταν ιουλιοσ και ολοι το θυμουντε.οταν το ειπα στον μακαριστο νικολαο χαρηκε εσωτερικα .ΠΑΤΕΡ ΝΙΚΟΛΑΕ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΣΗΝ ΚΥΠΡΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΗΣ ΤΗΝ ΤΥΜΗ ΝΑ ΕΡΘΗΣ ΚΑΙ ΕΔΩ.ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκλονιστικό!Αυό θα πει θερμή πίστη!

      Διαγραφή

  65. Αδελφοί μου είναι η ώρα, από κάθε μητρόπολη, από κάθε μετερίζι, από κάθε γωνιά της Ελλάδος να συμπαρασταθούμε στον αγωνιστή κληρικό, να συμπαρασταθούμε σε όλους τους κληρικούς μας που διώκονται και διώχθηκαν για την παναίρεση του Οικουμενισμού, να καταγγείλουμε όλοι εμείς οι συνειδητοί χριστιανοί την αίρεση και τους αιρετικούς επισκόπους και πατριάρχες και ν΄ απαιτήσουμε εδώ και τώρα Σύνοδο που θα τους καταδικάσει. Οι Ορθόδοξοι Πατριάρχες στη Σύνοδο του 1848 τί είχαν πει για τον λαό του Θεού; Έχουμε εξουσία να το κάνουμε και πρέπει να συμπαραταχθούμε με το μέρος των αγωνιστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. περιμενουμε απο το ιστιολογιο ενημερωση τι εγινε σημερα με τον π νικολαο. ειμαστε απο μακρυα και δενν εχουμε ενημερωση απο θεσσαλονικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φωτογραφίες έχει και εδώ : http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/02/blog-post_6.html

      Διαγραφή
  67. Προχθές Πέμπτη έγραψαν και οι ΑΚΤΙΝΕΣ για τον άδικο διωγμό. Ακόμη δεν έγραψαν κάτι τα ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ και το ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ. Πότε σκέπτονται να γράψουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Το ΑΚΤΙΝΕΣ τελευταία στιγμή. Και λοιπόν;...

      Διαγραφή
    2. και Παρασκευή, όχι Πέμπτη όπως είπες. Δηλαδή όντως τελευταία στιγμή.

      Διαγραφή
    3. Κάποιοι έκαναν την πάπια, γιατί αυτές τις εντολές πήραν (από τι αδελφότητές τους), για να μην κακοκαρδίσουν τον μητροπολίτη.
      Τον χρειάζονται φαίνεται ως φολκλόρ στις εκδηλώσεις τους.
      Γράφουμε κάνα αρθράκι για τον Οικουμενισμό, αραιά και που, στο περιοδικό της αδελφότητας και μέχρι εκεί (κάποιες δεν γράφουν ούτε ένα κειμενάκι). Και ζωή συνεχίζεται στον μικρόκοσμο της αδελφότητας. Με τις ομιλίες και τα κουτσομπολιά για το ποιος παντρεύτηκε και ποιος γέννησε..

      Ο Μπρέχτ έλεγε, χθες πήραν τον έναν, δεν μίλησα
      μετά πήραν τον άλλον, πάλι δεν μίλησα
      μια μέρα ήρθαν να πάρουν και μένα, αλλά δεν υπήρχε κανείς να μιλήσει.

      ΥΓ. Μήπως ξέρετε που βρίσκεται ο π.Σάββας ο Αγιορίτης, που μιλούσε στον ναό Αγ.Κων/νου και Ελένης Ιπποδρομίου (στη Θεσσαλονίκη); Μάζευε εκατοντάδες (300-400) άτομα σε κάθε ομιλία του, κυρίως νέους αν και δεν είχε καμία διάθεση "συμβιβασμού" και καλοπιάσματος στις ομιλίες του. Όπως έμαθα από πνευματικοπαίδι του, εκτοπίστηκε κι αυτός κάπου στα Γιαννιτσά με εντολή της μητρόπολης. Ένας ένας, οι αληθινοί ποιμένες να εκτοπίζονται,
      να μείνουν μόνον οι "επαγγελματίες", που ξέρουν να προσαρμόζονται ή να έρπονται.

      Διαγραφή
    4. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΓΡΑΨΟΥΝ; ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΤΟΥ ΔΙΩΓΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ; ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΙΜΟ; ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΣΙΩΠΟΥΝ;
      ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ, ORTHODOX VOICE, ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟ, ΕΛΛΑΣ-ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ, ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΑΓΩΝΑ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ , ΤΕΛΕΒΑΝΤΟ, ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗ, ΑΜΕΘΥΣΤΟ, ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ, ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ.
      ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΗ Η ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΩΜΑΙΙΚΟΥ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΝΑΤΣΙΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ, ΣΑΛΤΑΟΥΡΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ, ΝΑΝΗ, ΝΟΥΝΗ ΚΑΙ ΆΛΛΟΥΣ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ-ΝΙΚΟΛΑ.

      Διαγραφή
    5. Προς Ρωμαίικο Οδοιπορικό: Καλά εσείς του Ρωμαίικου Οδοιπορικού δεν πήρατε χαμπάρι ότι διώκεται άδικα ο αντιοικουμενιστής και παραδοσιακός π.Νικόλαος Μανώλης; Έχει βουίξει το διαδίκτυο και σεις δε βρήκατε μια λέξη να γράψετε; Ούτε μια ανάρτηση δεν αξίζει να αφιερώσετε σε αυτό; Τα φυτοφάρμακα στα οποία αφιερώσατε ολόκληρη ανάρτηση έχουν μεγαλύτερη σημασία απ το διωγμό ενός αγωνιστή παπά;

      Διαγραφή
    6. Ας δοκιμάσουμε όλοι μας να στείλουμε σχόλια διαναρτυρίας στο Ρωμαίικο Οδοιπορικό και τα Θρησκευτικά γι αυτή τη στάση τους. Ελπίζουμε να τα δημοσιεύσουν!

      Διαγραφή
    7. Οι αγωνιζόμενοι Λαρισαίοι χριστιανοί είναι μπαρουτοκαπνισμένοι απ τον αγώνα τους κατά της δεσποτοκρατίας της οποίας και αποτελούν θύμα απ το 1989 για να μην πω απ το 1974 όταν απομακρύνθηκε αναπολόγητος ο άγιος επίσκοπός τους μακαριστός Θεολόγος. Θα ήταν απίθανο να μη συμπαρασταθούν στον αδίκως διωκόμενο π.Νικόλαο.

      Διαγραφή
    8. ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 7/2 10:14, ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ.
      ΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣΑΒΒΑΣ ΔΙΩΧΤΗΚΕ ΚΑΚΗΝ ΚΑΚΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ. ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΓΙΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ. ΤΟΥΣ ΕΔΙΩΞΑΝ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΨΥΧΡΑ ΣΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΠΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΙΔΕΥΕΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ , ΦΕΥΓΕΙ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ.
      ΟΠΟΙΟΣ ΛΑΙΚΟΣ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΤΟΥ,(π.χ. ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ, ΧΟΡΟΕΣΠΕΡΙΔΕΣ, Κ.Α.) ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΝΟΡΙΑ.
      ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ " ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΣΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ", ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.
      ΕΙΤΕ ΕΙΣΑΙ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΠΟΥ ΠΕΙΘΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΘΕΟ, ΕΙΤΕ ΕΙΣΑΙ ΛΑΙΚΟΣ, Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΠΟΛΥ. Χ.Α.

      Διαγραφή
    9. Μπα, δεν τα δημοσιεύουν
      έστειλα και στα δύο ιστολόγια, ΠΡΙΝ την εκδήλωση, αλλά ... φωνή βοώντος εν τη ερήμω ..
      Κρίμα.

      Διαγραφή
  68. Oφείλετε να αφαιρέσετε την λέξη ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ γιατι του πατρός Νικολάου προηγήθηκαν αλλοι τρεις: Ο πατήρ Ευθύμιος Τρικαμηνάς, ο πατήρ Σταύρος Βάϊος και ο πατήρ Ευθύμιος Χαραλαμπίδης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Κάποτε κατηγορούσαν και τον επίσκοπο Φλωρίνης κ. Θεόκλητο ότι δεν παίρνει θέση .

    Έπειτα από το παρακάτω βίντεο και από τα όσα αναφέρει , οι κατήγοροι του δεν ξέρουν σήμερα που να κρυφτούν . !

    https://www.youtube.com/watch?v=y4zsu9UHPWI

    Λ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς Λ.Κ.: αυτά τα έχεις ξαναγράψει σε άλλη ανάρτηση. Και πήρες τις κατάλληλες απαντήσεις. Τώρα επανέρχεσαι. Άσε τους αναγνώστες να κρίνουν την πολιτική του Θεοκλήτου Φλωρίνης (έχουν γραφεί πάμπολλα σχόλια σε διάφορες αναρτήσεις και οι αναγνώστες και μνήμη και κρίση έχουν) και άσε τα βαρύγδουπα περί "κατηγόρων που δεν ξέρουν σήμερα πού να κρυφτούν" γιατί απλά λες καραμπινάτες ανοησίες ισχυριζόμενος ό,τι ισχυρίστηκες! Επιτέλους έχουμε και σοβαρότερα θέματα να ασχοληθούμε εκτός απ τη συμπεριφορά των κατ επάγγελμα διαφωνούντων!

      Διαγραφή
    2. Εντελώς ακατάλληλη και άστοχη η παρομοίωση που επιχείρησε ο Λ.Κ.

      Διαγραφή
  70. ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΟΥ ΔΙΚΑΙΩΣ Ή ΑΔΙΚΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΑΠΛΑ ΤΡΑΒΑΝΕ ΤΑ ΑΚΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ...Ο Π. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΣ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΝ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΕΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΕΦΥΓΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΔΕΝ ΕΙΝΕΙΝ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Τελικά στα ερωτήματά μας, δεν απάντησε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Ενδέχεται το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, να μη συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου

2) Υβριστικά ή προσβλητικά και εν γένει παράνομου περιεχομένου σχόλια δεν θα αναρτώνται ή θα αφαιρούνται

3) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.

4) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.

5) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com