Σάββατο, 4 Μαρτίου 2017

ΕΚΤΑΚΤΟ! Ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος τιμωρεί ‘‘άρον άρον’’ τον π. Νικόλαο Μανώλη πριν αυτός απολογηθεί


Με καραμπινάτες παρατυπίες συνεχίζει επιτιθέμενος ο  μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, κατά του πρωτοπρ. Νικολάου Μανώλη. Παραβιάζοντας νόμους και κανονισμούς, μετά την απαράδεκτη κλήση σε απολογία που δημοσιεύσαμε εδώπριν ακόμη απολογηθεί ο π. Νικόλαος, και ενώ η διαδικασία βρίσκεται σε εξέλιξη, ο μητροπολίτης κ. Άνθιμος, απέστειλε νέο μητροπολιτικό έγγραφο ντροπής, με το οποίο, τιμωρεί βαρύτατα τον πνευματικό μας πατέρα, καταλύοντας κάθε αίσθημα δικαίου. Πρόκειται για προσωρινή παύση ιεροπραξιών και ακοινωνησίας, μέχρι την ολοκλήρωση της ανάκρισης και τυχόν επισκοπικού δικαστηρίου.
Η εμπάθεια έχει επικρατήσει στα μυαλά ορισμένων εκεί, ώστε να ενεργούν αχαλίνωτα. Πριν καν ανοίξει το στόμα του ο κατηγορούμενος για να απολογηθεί, ο μητροπολίτης βγάζει απόφαση και καταδικάζει τιμωρώντας.
Ρωτήσαμε τον π. Νικόλαο για την εξέλιξη. Μας απάντησε λέγοντας τα εξής: “Περίμενα παράτυπη ενέργεια από την μητρόπολη Θεσσαλονίκης με την λήξη της υποχρεωτικής άδειας και δικαιώθηκα. Δε θέλουν με τίποτα να κάνουν υπακοή στους ιερούς κανόνες που τους αναγκάζουν να μη με τιμωρήσουν για τη διακοπή μνημοσύνου και την διακοπή της πνευματικής κοινωνίας με τον μητροπολίτη μου, που ανακοίνωσα στις 19 Φεβρουαρίου 2017 από το Ναό μου. Έκοψα το μνημόσυνο του επισκόπου μου για λόγους Πίστεως. Εξήγησα πως είμαι αποφασισμένος να φτάσω μέχρι το τέλος. Τελικά, ο Χριστός θα νικήσει και όχι η παναίρεση του Οικουμενισμού. Ο μητροπολίτης μου διακατέχεται από εμπάθεια προς το πρόσωπό μου και δεν είναι σε θέση να αναλογιστεί μήπως, για την πράξη μου να του κόψω το μνημόσυνο, έχω δίκαιο. Ας ενεργήσει κατά συνείδηση, υπάρχει και η δικαιοσύνη Του Θεού”.
Οι τιμωρίες του κ. Ανθίμου είναι οι εξής:
  1. Απαγόρευση πάσης Ιεράς Ακολουθίας και Αγιαστικής Πράξεως, Ιερών Μυστηρίων, Θείας Λειτουργίας και Θείου Κηρύγματος και
  2. Αποκοπή από κάθε εκκλησιαστική Κοινωνία - Θεία Ευχαριστία (Επιτίμιον Ακοινωνησίας).
        Κατόπιν της παρακλήσεως του ιδίου του π. Νικολάου, δημοσιεύουμε το σημερινό (1 Μαρτίου 2017) έγγραφο του μητροπολίτου με τις ποινές, το οποίο παρεδόθη στον π. Νικόλαο μέσω δικαστικού επιμελητού.

114 σχόλια :

  1. Βρε τους αθλίους!!! Αποτειχιση τώρα!!! Μακρυά από τους παράνομους αιρετικούς δεσποτάδες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κρατάτε γερά αδέλφια!
    Η εκκλησία ήταν και θα είναι πάντα σε διωγμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ασχολείστε με οικουμενιστές.
      Το σημαντικό είναι πως ο πατήρ Μανώλης διέσωσε την εκκλησία αποτειχιζόμενος.
      Όλα τα άλλα είναι δευτερεύοντα και προσωρινά.

      Διαγραφή
  3. Πόσο μα πόσο νυχτωμένος είσαι κ.Ανθιμε......!!!!!! Ο παπα-Νικόλας να ενδώσει στις απειλές σου....!!!! Οχι τα οφφίκια να του πάρεις μόνο,αλλά και το κεφάλι του ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΔΩΣΕΙ ΤΗ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ.....!!!!!!!!! Κατάντησες γραφικός πλέον....Δεν σε φοβάται ο πνευματικός μας και όπως όλοι εμείς έτσι και αυτός ΜΟΝΟΝ τον Θεόν φοβάται.....Αλλά,πρόσεξε.....υπάρχει και Θεός και Αυτός θα κρίνει τους πάντες μη εξαιρουμένης της αφεντιάς σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανθιμε και ολοι οι αλλοι οι δικοι σου να ξερετε οτι δεν θα το αφησουμε να περασει εστι αυτο. Να το θυμοσαστε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με την τιμωρια αυτη στον πνευματικο μας πατερα καταφερεστε εναντιον ολων των πνευμ. του τεκνων εν μεσω Μ Τεσσαρακοστης. Δειχνετε μισος και κακοτητα,μας λυπειτε αφανταστα, μας κανετε να λυπομαστε για την κατασταση της εκκλησιας μας. Παρακολουθειτε τα σχολια και τιμωρειτε τον πνευμ. μας πατερα γιαυτα. Εγω προσωπικα το παιρνω πισω, σας ζητω συγγνωμη, σταματηστε αυτο το πολεμο δειξτε αγαπη και αποκηρυξετε τον οικουμενισμο για να μπορουμε κι εμεις να σας τιμουμε και να σας εμπιστευομαστε. Ευαγγελια. Ζαλακωστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πριν από πολλούς μήνες είχα προβλέψει ότι ο π. Νικόλαος και οι διαχειριστές της κατανυξης θα βγουν από την εκκλησία. Δυστυχώς επιβεβαιωθηκα. Δεν έχω σχέση με την μητρόπολη Θεσσαλονίκης αλλά ως απλός πιστός έβλεπα μακροχρόνια πρόκληση εκ μέρους του π. Νικολάου. Τον σέβομαι και λυπάμαι για την εξέλιξη αυτή. Ο π. Νικόλαος όσο και αν έχει δίκιο και όσο και αν τον υποστηρίζουν κάποιοι είναι φρονιμο να ταπεινωθει. Δεν είναι πιο σωστός ούτε από τον γερο Αγάθωνα που δεν διέκοψε το μνημόσυνο ούτε από πολλούς άλλους κληρικους και μη όπως π. Θεόδωρο ζηση, τσελεγγιδη, Σιασο, όλο το άγιον όρος, μητροπολιτες όπως τον εδεσσης ιωηλ κ πολλούς που είναι περιττό να ονομαστουν.
    Υ.Γ. Παρακαλώ να δημοσιευτεί το σχόλιο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφέ, ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς μόνος του είχε κόψει το μνημόσυνο.. λες να βγήκε εκτός Εκκλησίας;
      Θεωρείς ότι έκοψε το μνημόσυνο χωρίς την ευλογία του γέροντός του;
      Ή θεωρείς ότι είναι ο τελευταίος που κόβει το μνημόσυνο;
      Στα μητροπολιτικά γραφεία έχουν τη γνώμη και τη διαδίδουν, ότι ο παπισμός είναι Εκκλησία (!) - το πρόβλημα δε το έχει ο π.Νικόλαος.

      Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

      Διαγραφή
    2. Το θάρρος του πατρός Νικολάου και η θυσιαστικότητά του δείχνει το μέγεθος της ταπεινοφροσύνης του.

      Διαγραφή
    3. ανώνυμε καταρχην για να είναι κάποιος ορθόδοξος δεν χρειάζεται να έχει τελειώσει πανεπιστήμιο.θα σε μιλήσω απλά.ο πάτερ Νικόλαος είναι ορθόδοξος χριστιανός οπότε είναι εντός εκκλησίας.ο Άνθιμος έχει πλανηθεί από την παναίρεση του οικουμενισμού και παραμένει και αυτός εντός εκκλησίας μέχρι να καταδικαστεί από ορθόδοξη σύνοδο.θα έπρεπε να λυπάσαι για τον Άνθιμο και να χαίρεσαι για τον πάτερ Νικόλαο.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    4. Ποιο όλο το Άγιο όρος αγαπητέ 2:08;;;
      Το Άγιο όρος βράζει

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμε 2:08 από τον πολύ σεβασμό προσέξτε μη πάθετε τίποτα. Μια απορία:πως τολμάτε και μιλάτε για ταπεινοφροσύνη όταν θεωρείτε τον εαυτό σας (!!!) προφήτη; Έλεος δηλαδή! Και πού ξέρετε εσείς τί έχει μέσα του ο καθένας, πότε και πως αποφασίζει ότι αποφασίζει; Και κάτι ακόμα, αν δεν είστε έτοιμος να υπερασπίσετε την πίστη μας, κανένα πρόβλημα. Δεν μπορείτε όμως να μας προτείνετε και ως βέλτιστη λύση την υποχώρηση. Τα περί ταπεινώσεως καλύτερα θα είναι τα πείτε στους μητροπολιτικούς που νομίζουν ότι εξουσιάζουν το σύμπαν.

      Διαγραφή
    6. Αγαπητε αδελφε νομιζω πως στα λαθη του π.Νικολαου που αναφερεις δεν υπαρχει λαθος. Κατ'αρχην κανεις τους δεν βγηκε απο την Εκκλησια.Αρα δεν επιβεβαιωθηκες. Η μακροχρονια διαματτυρια σε σοβαρες παραβατικοτητες, δεν ξερω αν ειναι σωστο να ονομαζεται "μακροχρονια προκληση". Αν οπως λες σου εμπνεει σεβασμο και αναγνωριζεις δικαιο στα ζητηματα του (ετσι γραφεις) εφ'οσον ομως δηλωνει θεμα πιστεως, το να ταπεινωθει ειναι το πραγματικο λαθος. Δεν ταπεινονομαστε στην πλανη αλλα μονο σε οτι ειναι πιο αληθινο απο εμας. Τελος για τα αλλα προσωπα που αναφερεις καλο θα ηταν - και πολυ ενδιαφερον - να απαντουσαν οι ιδιοι για τον εαυτο τους. Αλλωστε αδελφε η ομολογια ειναι καθαρα προσωπικη σταση και δεν εξαρταται απο το ποσοι σε μιμουντε η σε ακολουθουν. Συγχωρησε μου το υφος του ειδικου, παρασυρομαι. Καλη Σαρρακοστη!
      ΥΓ1. Δεν γνωριζω προσωπικα ουτε τον π.Νικολαο ουτε του "Κατανυξις".
      ΥΓ2. Ασφαλη κριση για ολα αυτα που ζουμε και θα ζησουμε μονον η μελετη της ιστοριας της Εκκλησιας μας μπορει να μας παρεχει.
      Αθανασιος Β.

      Διαγραφή
    7. Τον πάτερ Νικόλα μην τον λυπάστε και αυτή τη στιγμή είναι πιο σωστός,πιο γενναίος, από αυτούς που αναφέρεις. Σε θέματα πίστεως δεν περιμένουμε τι θα πράξουν οι άλλοι.

      Διαγραφή
    8. ΕΙΡΗΝΗ ΥΜΙΝ

      "...ὅπου ἦσαν οἱ μαθηταὶ συνηγμένοι διὰ τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων, ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔστη εἰς τὸ μέσον, καὶ λέγει αὐτοῖς· εἰρήνη ὑμῖν" (Κατά Ιωάννην
      κ΄ 19-31)

      Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ,
      Ορθά είπες: «Πριν από πολλούς μήνες είχα προβλέψει ότι ο π. Νικόλαος και οι διαχειριστές της κατάνυξης θα βγουν από την εκκλησία», αλλά δεν όρισες τα όρια του όρου «Εκκλησία». Αυτό βέβαια δεν είναι ανησυχητικό γιατί πράγματι ήταν φως φανάρι ότι ο π. Νικόλαος και οι συν αυτώ θα διαχώριζαν την θέση τους απ’ αυτήν του Αρχιοικουμενιστή της Θεσσαλονίκης και του άλλου που φως φανάρι μας δουλεύει, μας ξεζουμίζει για να γλεντάει με τους αιρετικούς «μνηστήρες» της «τίμιας γυναίκας», δηλ. της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας.
      Φίλε, ησύχαζε και μην θυμώνεις με όσα σου καταμαρτυρούν οι αδελφοί σου, αλλά και μην μιμείσαι τον «Κάιν»
      Με αγάπη καρδιά μου

      Υ.Γ.
      ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ "2 Μαρτίου 2017 - 3:46 π.μ." (Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.)

      Διαγραφή
    9. Αγαπητέ 2:08 το Άγιο όρος είναι σε αναβρασμό.
      Βλέποντας το μένος με το οποίο τιμωρούνται οι αντιδροντες , μονάχοι και ιερείς φοβούνται. Ας αφήσουν το κόσμο ελεύθερο και θα δουν πόσοι μνημονεύουν τους οικουμενιστες.
      Για αφήστε τους ιερείς να μιλήσουν ελεύθερα και θα δείτε τι θα πουν για τις συμπροσευχες και τα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ καρναβάλια. Δυστυχώς όμως όπως οι στρατιώτες που ρίχνουν τα όπλα στη μάχη και αφήνουν τον εχθρό να προελάσει έτσι και πολλοί υπεύθυνοι αντί να προτάξουν τα στήθη τους κρύβονται πίσω από οικουμενιστικες αρλουμπες περί επισκοποκεντρικης εκκλησίας και όχι μόνο δε μιλούν αλλά και επιτίθενται υποκριτικά στους γε αγωνιστές.
      Το δραμα στις μέρες μας είναι ότι δεν υπάρχει Καντιώτης.

      Διαγραφή
  7. Εκεί στη μητρόπολη, δε φοβάσται ούτε λίγο τον Θεό; Μέχρι και οι άθεοι έχουν έλεγχο από τη συνείδησή τους όταν ενεργούν αντίθετα από το Λόγο του Θεού. Η εμπάθεια, σας τύφλωσε όλους;
    Δε φοβάσται τον Θεό όταν ιερουργείτε;
    Κάνω έκκληση να ακούσετε την ελάχιστη φωνή της συνειδήσεως, δε μπορεί να τη μπαζώσατε τελείως!

    Τα λείψανα του Αγίου Δημητρίου ακόμη μυροβλύζουν και εσείς δε μπορείτε να δείτε ότι η Αλήθεια είναι Εντός της Ορθοδοξίας και Μόνο σε Αυτή, μακρυά από τις αιρέσεις;

    Καλή μετάνοια, πατέρες!

    Χαράλαμπος εκ Θεσσαλονίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι διώξεις του οικουμενισμού μόλις άρχισαν.
    Γέροντας Μεθόδιος Εσφιγμενίτης,π. Σάββας Λαυρεώτης,π. Νικόλαος Μανώλης και άλλοι πολλοί έπονται.
    Μήπως το πρόβλημα είναι η έλλειψη ενότητας και ο κατακερματισμός του αντιοικουμενιστικού κινήματος;
    Με μεμονωμένες αποσπασματικές κινήσεις δεν θα υπάρξει αποτέλεσμα.
    Που είναι ο πατερ Θεόδωρος Ζήσης και ο πατερ Γεώργιος Μεταλληνός;
    Γιατί ακόμα δεν υπάρχουν δηλώσεις τους και πράξεις στήριξης; Γιατί μείναν μόνο στα λόγια;
    Συγνώμη πάτερ. Την ευχή σας
    Δημήτριος.Καλαμάτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμε (2 Μαρτίου 2017 - 2:08 π.μ.),

    δεν διέκρινες "πρόκληση" εκ μέρους του πατέρα μας, αλλά μόνο μια στεντόρεια φωνή που μαρτυρεί την αλήθεια του ευαγγελίου και των πατέρων μας...Στις μέρες μας σπανίζουν αυτές οι φωνές και γι'αυτό εντυπωσιάστηκες!

    Θα πρέπει, ωστόσο, ν'αποφασίσεις μέσα σου τι απ' τα δυο ισχύει: είτε ο π. Νικόλαος "έχει δίκιο" όπως γράφεις και άρα καλώς πράττει και τον "σέβεσαι", είτε βρίσκεται εν αδίκω στα όσα υποστηρίζει και "είναι φρόνιμο (κατά την κρίση τίνος;)να ταπεινωθεί". Το περισσόν εκ του πονηρού εστί...

    Γεγονός είναι,πάντως, πως ελάχιστοι ρασοφόροι έχουν την δύμαμη και την πίστη να τραβήξουν παρόμοιο δρόμο μέχρις εσχάτων, θυσιάζοντας ενδεχομένως τον βιοπορισμό, την άνεση, και τις τιμές για χάρη του Χριστού μας.

    Κωνσταντίνος Μανταρλής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ἀπορῶ μὲ τὴν παράθεσι ἀσχέτων τινῶν Βιβλικῶν ἢ έξ ἱερῶν Κανόνων χωρίων, ἐκ μέρους τοῦ τέως Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ἀλεξανδρουπόλεως, νῦν (2/3/2017) Παναγιωτάτου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης καὶ παρ' ὀλίγον Μητροπολίτου Ἀθηνῶν διὰ τὴν ὁποίαν Μητρόπολιν Ἀθηνῶν εἶχε θέσει καὶ ὑποψηφιότητα ἵνα ἀναλἀβῃ καθήκοντα Ἐπισκόπου Ἀθηνῶν, ἀποδεικνύων τὸν σεβασμόν Του (ἢ ὄχι) εἰς τοὺς ἱεροὺς Κανόνας, οἱ ὁποῖοι, νομίζω, ἀπαγορεύουν τὸ "μεταθετόν" ἀπὸ Μητροπόλεως εἰς Μητρόπολιν.

    Κατανοῶ ὅτι ὁ π. Νικόλαος ἐνεργεῖ κινούμενος ἀπὸ Πίστιν καὶ γιἀ λόγους Συνειδήσεως. Δἐν ἔχει οὐδεμία πρόθεσι νὰ ἀμφισβητήσῃ τὴν Διοικητικὴν Ἐξουσίαν τοῦ Ἐπισκόπου του, εἰς τὴν ὁποίαν ὑπακούει προθύμως καὶ εὐσεβάστως. Μὀνον ὡς πρὸς τὰ Πνευματικὰ θέματα, ὁμολογεῖ τὴν Ὀρθόδοξον Πίστιν του (πιστεύω εἰς ἕνα Θεὸν καὶ εἰς ΜΙΑΝ Ἁγίαν Ἐκκλησίαν, οὐχὶ εἰς "πολλὰς ἱστορικὰς Ἐκκλησίας") καὶ κρούει μὲ τὸν κατὰ τὴν πεποίθησίν του καὶ τὴν πεποίθησιν πλείστων ἐπαϊόντων περὶ τὰ Ἐκκλησιαστικὰ, προβλεπόμενον ἐκ τῶν ἱερῶν Κανόνων τρὀπον τῆς ὡς πρὸς τὰ πνευματικὰ θέματα τῶς Πίστεως, προσωρινῆς παύσεως τῆς μνημονεύσεως τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἐπισκόπου, μνημονεύων "πάσης Ἐπισκοπῆς Ὀρθοδόξων", κώδωνα τοῦ κινδύνου ἵνα ἀφυπνιστῇ καὶ συνέλθῃ ὁ ἐπίσκοπος, καὶ ὅσοι ἐπίσκοποι, κληρικοὶ καὶ λαϊκοὶ θέτουν ὑπὸ ἀμφισβήτησιν τὴν Ὀρθόδοξον Πίστιν, δῆλα δὴ ὅσοι ἀποδέχονται ὡς ἔγκυρα τὰ "μυστήρια" τὰ τελεσθέντα ὑπὸ αἱρετικῶν, ἀποδέχονται ὅτι οἱ αἱρέσεις εἶναι "ἐκκλησίες" καὶ ἀναγνωρίζουν ὡς ἔγκυρη ὡς πρὸς τὴν διαδικασίαν συγκλήσεως καὶ διεξαγωγῆς καὶ ὡς πρὸς τὰ έκδοθέντα κείμενα τὴν ψευτοσύνοδον τοῦ Κολυμπαρίου καὶ ἐπὶ πλέον φρονοῦν πώς, ὅ,τι ἀπεφθέγχθη ἐκεῖ πρέπει νὰ τυγχάνει ὑποχρεωτικῆς ἀποδοχῆς ἀπὸ ὅλους τοὺς Ὀρθοδόξους!

    Ὄχι κύριοι, ἡ Πίστις εἶναι "ἐν οὐ παικτοῖς" καὶ ἡ σωτηρία τῆς ψυχῆς ἑκάστου ἀξιολογεῖται ὑπεράνω τῆς πνευματικῆς ὑπακοῆς σὲ ἐπίσκοπον πλανεμένον ὡς ἀποδεχόμενον ψευδοσύνοδον καὶ τὰ "δογματισθέντα" ὑπ΄ αύτῆς. Πιστεύομεν εἰς Ἔνα Θεὸν καὶ εἰς Μίαν Ἐκκλησίαν, τὴν Ὀρθόδοξον.

    Τὸ παρὸν σχόλιο ἀπηχεῖ τὶς προσωπικὲς θέσεις τοῦ συντάξαντος αὐτὸ καὶ στὰ πλαίσια τῶν Διεθνῶν συνθηκῶν τῶν διεπόντων τὰ blogs, ἐφ' ὅσον ὁ σχολιαστὴς ἐπιθυμεῖ τὴν ἀνωνυμίαν, οὐδείς δύναται νὰ γνωρίζῃ ποῖος, Ὀρθόδοξος, Αἱρετικός, Ἕλλην, Ἀλλοδαπός, αντιτιθέμενος, ἠ καὶ συμπλέων μὲ τὸν Μητροπολίτην Θεσσαλονίκης, τὸ συνέταξε. Διότι ὀφείλουν νὰ λάβουν σοβαρῶς ὑπ' ὄψι οἱ ὑπερβαλλόντως ἀξιολογούντες τὰ σχὀλια τῶν ἰστολογίων, ὅτι εὐκολώτατα ὁ καθένας δημιουργεῖ πλαστὸ "προφίλ" (ἔχω πέσει θῦμα πλαστογραφίας συκοφαντῶν ποὺ ὑπέγραφαν μὲ τὸ χαρακτηριστικό μου ὄνομα), εὐκολότατα ὑπογράφει ὡς οἱοσδήποτε καὶ ἐπίσης κανένας δὲν δύναται νὰ γνωρίζῃ ἐἀν κάποιο σχόλιο εἶναι σχόλιον ἐγκαθέτου ἐκ τοῦ μέρους τῆς ἄλλης πλευρᾶς ὥστε νὰ συκοφαντηθῇ τὸ ἴστολόγιο ἢ κάποιο πρὀσωπο (ἐν προκειμένω ὁ π. Νκόλαος Μανώλης). Διὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθές:

    Ἰωάννης Καποδίστριας
    Κυβερνήτης τῆς Ἑλλάδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ντροπη τους! Εχουν αφησει προ πολλου την Ορθοδοξη εκκλησια του Χριστου. Πατερα Νικολαε Μανωλη εισαι παλληκαρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για αυτές τις αντικανονικές αποφάσεις και για το θλιβερό κατάντημα του παναγιότατου δεν είναι τόσο υπεύθυνος ο Άνθιμος, αλλά το «αρρωστημένο» και μοχθηρό περιβάλλον του και αν αυτό δεν καθαριστεί, δυστυχώς θα συνεχίσουν τον ολισθηρό και αιρετικό τους κατήφορο.

    ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
    Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιό είναι το περιβάλλον του;

      Διαγραφή
    2. Τον παρέσυραν; ... μικρό παιδί είναι;
      ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ είναι αυτός που βάζει υπογραφή.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ κ. Χειλαδάκη
      Αυτό το "δεν είναι τόσο υπεύθυνος" ο Θεσσαλονίκς δεν μου αρέσει καθόλου. Εάν δεν είναι "τόσο υπέυθυνος" τότε πόσο υπεύθυνος είναι; Και δεν είναι υπεύθυνος, καλύτερα να πάει στο σπίτι του και να αφήσει κάποιον άλλον "υπεύθυνο" να αναλάβει την διοίκηση. Φτάνει πιά με τους υπεύθυνους-ανεύθυνους στην Ελληνική κοινωνία!!! Καιμη νομίζετε ότι τον τιμά να λένε, μερικοί, ότι τον "παρέσυραν" οι αυλικοί του. Είναι ντροπή, για έναν "αρχηγό" να μην ξέρει τι κάνει.!!!

      Διαγραφή
  13. Ούτε κατ'ελάχιστο δεν περνάει από το μυαλό των μητροπολιτικών η περίπτωση να
    είναι θεομάχοι;;;; Αυτό και αν είναι βαθύτατη τύφλωση προφανώς από εμπάθεια και κατάχρηση εξουσίας!!!Δεν πήραν καν χαμπάρι από τη σοφή αντίδραση του Μητροπολίτη Κεφαλληνίας;







    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι λέτε κύριέ μου. Νομίζετε ότι δεν ξέρουν οι Πατριάρχες και Αρχιεπίσκοποι και Μητροπολίτες και παρατρεχάμενοι ότι δεν ξέρουν τί κάνουν;Ξέρουν και πολύ καλά μάλιστα. Απλώς δεν πιστεύουν τίποτα και κοιτάζουν να βολευτούν καλύτερα, γιατί, δυστυχώς γι' αυτούς, ξεχνούςν ότι είναι θνητοί, και κάποια μέρα θα δόσουν λόγο. Αλλά τί λέω, αυτοί δεν πιστεύουν καν στην άλλη ζωή. Μόνο για το σήμερα νοιάζονται.

      Διαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξεχάσανε μήπως να γράψουνε πως: 3. Απαγορεύεται στον π.Ν. να αναπνέει;!!

    Κύριοι αρχιερείς διατί παύσατε την φιλία προς την πραγματικότητα; σε ποια κοινωνία ζείτε; Έχετε επαφή με τον απλό λαουτζίκο που ιδρώνει να βγάλει το ψωμί του να ζήσει την οικογένειά του; ξέρετε τι είναι η φτώχεια; τι είναι η ανεργία, η κοινωνική περιθωριοποίηση, η μοναξιά και η εγκατάλειψη; έχετε ακούσει για μνημόνια και χρέος; έχετε περπατήσει στους δρόμους, τα λιμάνια, τις γειτονιές ή πάτε από μέγαρο σε μέγαρο και από δεξίωση σε δεξίωση; διατί αποφεύγετε την αγάπη προς τον πλησίον; μόνο εσείς είστε χριστιανοί και όλοι οι άλλοι παρασυναγωγή; η συνείδησή σας έχει λάβει μιαν απάντηση;


    Γνωρίζω ότι ο αββάς Αντώνιος έλεγε α) να έχουμε πάντα τον άγιο Θεό μπροστά μας β) ό,τι κάνουμε και λέμε να είναι σύμφωνα με την Αγία Γραφή και γ) να μην φεύγουμε από εκεί όπου είμαστε: τρεις συμβουλές για να επιτευχθεί η σταθερότητα δια της τάξεως στην οποία αρέσκεται ο Κύριος. Είναι αρεστά τα έργα της μητροπόλεως στον Κύριο; ρωτήσατε προσφάτως τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό τι να κάνετε με τον π.Νικόλαο και σας απάντησε να του απαγορεύσετε την θεία Κοινωνία; εν πάση περιπτώση, έχετε δει ποτέ τον Θεό; μιλήσατε με την Παναγία ή κάποιον άγιο ή κάποιον άγγελο; ο ελληνικός λαός προσέρχεται στην θεία κοινωνία χωρίς νηστεία, χωρίς προσευχή, χωρίς εξομολόγηση, χωρίς προετοιμασία ικανή να τον βοηθήσει να βιώσει την χαρά της μετανοίας. Επιχειρήστε να απαγορεύσετε την θεία Κοινωνία στα πλήθη των χριστιανών που προσέρχονται κάθε Κυριακή και καθημερινές να κοινωνήσουν "για το καλό" ή "για προσωπικούς λόγους": θα αδιαφορήσουν για την απαγόρευσή σας στην καλύτερη περίπτωση, αν δεν σας βγάλουν στα κανάλια όπου χωρίς οίκτο επέρχεται ο εξευτελισμός της προσωπικότητος από τα αδηφάγα τηλεοπτικά κοινά εν είδει σύγχρονου Colosseum. Ο λαός δεν ακούει τους ποιμένες του διότι έχει χάσει την εμπιστοσύνη προς το άτομό τους και προτιμούν την απευθείας σύνδεση με τον Χριστό. Τι παραπάνω να μας πουν οι παπάδες, αναρωτιούνται οι πολλοί. Και συμβαίνει το παράδοξο επειδή ο λαός δεν ακούει τους ποιμένες, οι ποιμένες να θέτουν ως προτεραιότητα αντί να κερδίσουν την εμπιστοσύνη, να ελκύσουν την προσοχή του κόσμου και να αλλάζουν αυτά που λένε για να γίνουν αρεστοί στους ανθρώπους: η κεντρική ιδέα του οικουμενισμού. Η αλιεία των ανθρώπων δεν γίνεται με την μέθοδο που δίδαξε ο Κύριος και οι άγιοι Απόστολοι: σταθεροί στην πέτρα της πίστεως, αλλά αλλάζοντας διαρκώς θέση και απόψεις, που αποτελεί συνταγή σίγουρης αποτυχίας.

    Ζητάμε πρώτα την βασιλεία των ουρανών
    Ζητάμε έλεος
    ζητάμε μετάνοια
    πάμε για ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΚΗΣΙΑΣ ΜΑΣ. ΟΦΕΙΛΕ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΝΑ ΕΓΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΝ Π. ΝΙΚΟΛΑΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΚΡΙΝΕΙ, ΔΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΕ ΤΟΝ ΣΥΓΧΑΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ΝΑ ΟΡΘΟΤΟΜΗΣΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ. ΑΥΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΝΤΑΖΟΥΝ ΟΝΕΙΡΟ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ. ΤΑ ΑΥΤΑ ΕΠΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ Π. ΝΙΚΟΛΑΕ, ΟΤΑΝ ΔΙΑΚΟΨΑΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ: ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΑΠΟΠΟΜΠΕΣ, ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΙΣΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ, ΠΛΑΝΩΝΤΑΙ. ΗΔΗ ΩΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΙΚΗ ΣΥΝΑΞΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ,ΚΑΘΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΩΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ ΙΕΡΑΤΕΥΜΑ, ΕΘΝΟΣ ΑΓΙΟΝ, ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟ ΕΠΡΑΤΑΝ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ.ΤΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΛΙΑΝ ΣΥΝΤΟΜΩΣ. ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥ. ΓΕΡΩΝ ΣΑΒΒΑΣ ΛΑΥΡΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβαστὲ γέροντα (καίτοι νεώτατος) Σάββα σᾶς παρακαλοῦμε, νὰ συμμετέχετε στὴν Ὑπόθεσι τῆς Ὑπερασπίσεως τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως ἔναντι τῶν οἰκουμενιστῶν Κολυμβαριστῶν χωρὶς νὰ ἀναμιγνύετε τὶς προσωπικές σας ἀπόψεις (καὶ προσωπικὲς ἀπόψεις καὶ ἀλλων, ὄχι ὅμως ἀποδεκτὲς ἀπόψεις τῆς Ὀρθοδόξου Έκκλησίας) γιὰ δῆθεν ἐπικειμένη ἔλευση τῆς Δευτέρας Παρουσίας, γιὰ ὕπαρξη δῆθεν σφραγισμάτων τοῦ ... Ἀντιχρίστου 666 σὲ bar-codes τῶν τροφίμων, τὼν συσκευασιῶν φαρμάκων, τῶν ἱατρικῶν ἡλεκτρονικῶν συνταγογραφήσεων, σὲ microchips καρτῶν τραπεζικῶν, Διαβατηρίων, ταυτοτήτων κ.λπ. διότι ἐσεῖς προσωπικῶς καὶ οἱ ἐσχατολογοῦντες συνοδοιπόροι σας οἱ ὁποῖοι δὲν θέλησαν νὰ εκδὠσουν οὔτε ἕνα τυπικὸ ψἠφισμα συμπαραστάσεως πρὸς τὸν ἀδίκως διωκόμενο π. Νικόλαο Μανὠλη θὰ μᾶς ἀναγκάσετε καὶ πάλιν, μερικοὺς, ὀλίγους ἢ πολλοὺς Κύριος οἷδε, νὰ ἀπέχουμε καὶ πάλιν ἀπὸ τοιαῦτες συνάξεις "ὑπερασπίσεως τῆς Ὀρθοδοξίας" (διαστρέφοντας τὴν Ἁγίαν Γραφήν δὲν νοεῖται ὑπεράσπισις τῆς Ὀρθοδοξίας).
      Ἡ συμπαράστασι στόν π. Νικόλαο Μανώλη, τῶν ἀντιοικουμενιστῶν τῶν μὴ ἀποδεχομένων τὴν ψευδοσύνοδον ἀλλὰ καὶ οὔτε τὶς διαστρεβλώσεις τῶν Προφητειῶν τῆς Ἁγίας Γραφῆς μὲ τὶς τριεξαρολογίες καὶ τὶς ἐσχατολογίες, ὑποθέτω ὅτι εἶναι δεδομένη.

      Διαγραφή
    2. να σε έχει ο Χριστός καλά γέροντα Σάββα.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
  17. Έχω λιώσει από την υπερβολική πατρική αγάπη. Την Κυριακή στον εσπερινό της συγχωρήσεως τετοιες παρανομίες σκεφτόταν στη μητρόπολη;
    Τάσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ερώτηση προς τους υποστηρίζοντας τον π. Νικόλαο: Πως είστε σίγουροι ότι ο π. Νικόλαος δεν κάνει λάθος; κ. Διαχειριστά μη ξεχάσετε να το αναρτήσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρωτα ο ιδιος/α τον εαυτο σου,πιστευεις το Πιστευω που λεμε εις μιαν,αγιαν,καθολικην και αποστολικην εκκλησιαν;;

      Διαγραφή
    2. Πεστε μας εσεις που κανει λαθος με οσα λεει και πρατει ο πνευμ π Νικολαος. Ευαγγ. Ζαλ

      Διαγραφή
    3. Ξέρουμε ότι δεν κάνει λάθος γιατί δεν λέει κάτι δικό του, αλλά αυτά που λέει η Εκκλησία μας, οι Αγιες Σύνοδοι και η Αγιοι Πατέρες. Οποιος λέει και κάνει αντίθετα με τη Εκκλησία και αυτά που μάθεμε από τούς Πατέρς, αυτός κάνει λάθος.
      Αλλά οι οικουμενιστές δεν έχουν καν το θάρρος να πουν: Χριστιανοί, μέχρι σήμερα κάναμε λάθος, αυτά που λέγανε οι Αγιοι Πατέρες ήταν λάθος. Γι΄αυτό αλάζουμε πορεία. Αν είχαν λίγο φιλότιμο αυτό έπρεπε να κάνου, αν τολμούν. Και δυστυχώς, ο Βαρθολομαίος,το έκανε κι'αυτό. Κατηγόρησε τους Αγίους Πατέρες ότι παρασύρθηκαν από τον διάβολο και αναθεμάτισαν τους αιρετικούς. Κι εμείς ακόμη τον καμαρώνουμε σαν "Οικουμενικό Πατριάρχη" αντί να τον καθαιρέσουμε και να τον στείλουμε από εκεί που ήρθε. Δυστυχώς οι σημερινοί "Αγιοι Πατέρες", κοιτάζουν πως θα κλείσουν τα στόματα αυτών που φωνάζουν για τον εξευτετλισμό της πίστης μας, και όχι πως να μας προφυλάξουν από τις καθε είδους αιρέσεις, οι οποίες οργιάζουν παντού.

      Διαγραφή
  19. Ηρεμία παιδιά.
    Ξεκίνησε η σαρακοστή.
    Με αγάπη και συνεννόηση όλα επιτυγχάνονται.
    Δεν χρειάζονται φανατισμός και ακρότητες.
    Κρατήστε την ψυχραιμία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή είναι Σαρακοστή θα σας πω μια σεμνή λαϊκή ρήση: Έξω από το χορό πολλά τραγούδια λένε. Την άλλη που μου βγαίνει πιο εύκολα δεν θα την πω εδώ. Αντί να ντρέπονται και να κρύβονται όλοι οι ντεμέκ αρχιμανδρίτες κάνουν τα πάντα για να τον φάνε ζωντανό τον παπα Νικόλα και πάλι δεν θα χορτάσουν. Ένα είναι αυτό που συμβαίνει επειδή η ζήλια τους είναι μεγαλύτερη από το μπόι τους. Δεύτερον πασχίζουν να γίνουν κι αυτοί δεσπότες, αλλά θα μείνουν στην ιστορία ως ανάξιοι και θεομάχοι. Δυστυχώς λυπάμαι για την κατάντια τους και για τον κόσμο που κοιμάται όρθιος και πληρώνει ξενοδοχείο ακολουθώντας τους.
      Εγώ είμαι με το δίκαιο. Εδώ υπάρχει παρανομία καταφανέστατη.
      Θα μου πείτε, όταν διοικεί η μασονία, την πληρώνουν οι σωστοί.
      Έλα όμως που δεν μένει τίποτα κρυφό και θα λάμψει η αλήθεια.
      Πλέκονται τα στεφάνια του μαρτυρίου του απλού παπά. Και τώρα που λέω για απλό παπά, ελικρινά θερμοπαρακαλώ τον άγιο Νικόλαο τον Πλανά. Αυτό τον απλό ιερέα ο οποίος ακούραστα τελούσε αγρυπνίες και όλες τις ακολουθίες. Ο οποίος ενοχλούσε τον διάβολο και τα όργανά του (καλή ώρα). Τον θερμοπαρακαλώ να σκεπάζει με τη χάρη του τον παπα Νικόλα Μανώλη και την οικογένειά του όλη διότι σε μια τέτοια περίπτωση το μαρτύριο το ζει όλη η οικογένεια.
      Την Κυριακή της Ορθοδοξίας φέτος θα την πανηγυρίσω με περισσότερο ζήλο για του Χριστού την Πίστη την Αγία. Κι ας χτυπιούνται οι αιρετικοί. Οι διμούτσουνες οχιές του οικουμενισμού.
      Α.Γ.

      Διαγραφή
  20. Τελικά οποίος παύει μνημόνευση επισκόπου εξαιτίας της αποδοχής (εκ μέρους του επισκόπου) της ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ Κρητης θα τιμωρείται;
    Στη μετά τη Κολυμπαριου εποχή απαγορεύεται ο κανόνας 15;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εν γένει οι ιεροί κανόνες, οι άγιοι πατέρες, όσα καλώς εδογματισαν, όλα τα ακυρώνει o αιρετικός πατριάρχης . O λαός είναι φύλακας της πίστης.

      Διαγραφή
  21. Ποιός τηρεί τους κανόνες και ποιός τους καταπατεί; Ο πάτερ που κάνει ότι λένε οι άγιοι είναι αντικανονικός, ο δεσπότης που αδιαφορεί ακόμα και για το σύνταγμα είναι κανονικός; Κύριε ελέησον. Πού είναι η δικαιοσύνη σας ωρέ λεβέντες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παναγιώτατε παρανόμως κινείστε. Τί σόι δικηγόρους πληρώνετε; Πέραν τούτου αφού διώκετε αγωνιστές ιερείς, εσείς δεν είστε ποιμένας μας, και δεν είστε πατέρας μας. Εσείς αγαπάτε όπως φαίνετε όλη τη σάρα και τη μάρα περισσότερο από τα αρνία που σας εμπιστεύθηκε ο Κύριος. Αγαπάτε ρόταρι, μασόνους, αρμένιους, παπικούς, αγαπάτε τα golden boys που έχετε τριγύρω σας, αγαπάτε όποιον δεν αγαπάει την ορθοδοξία γενικότερα. Είστε πολέμιος της πίστης μας εφόσον δεν την προστατεύετε και δεν προστατεύετε ούτε το ποίμνιό σας. Σας ενδιαφέρει μόνο ο θρόνος σας και πατάτε επί πτωμάτων για να μη χαλάσετε χατίρια στον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο.
    Δεν είστε ΕΠΙΚΟΣΠΟΣ μας εσείς. Ο Θεός να σας λυπηθεί.
    Άννα Πετρίδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρομοια εκαναν οι Αρειανοι και ολοι οι μετεπειτα αιρετικοι οποιοι πιστευαν σωστα τους οδηγουσαν στις φυλακες ως παρανομους. Ας διαβασει "ο Μητροπολιτης" Ανθιμος τα συγραματα του Μ.Αθανασιου ή τον Μαξιμο τον Ομολογητη να δει ποιους μιμητε τους Αγιους ή τους διωκτες . Ο εχων αυτια ας ακουει ακουετο...
      Καλη Μετανοια στους Οικουμενιστες διωκτες μας της Πιστεως μας.

      Χατζητριανταφυλλος Βασιλειος

      Διαγραφή

  23. Η προφητεία του Αββά Παμβώ προς μαθητήν του:

    …Σου λέγω και τούτο Τέκνον μου, ότι θα έρθει καιρός, οπόταν οι χριστιανοί θα προσθέτουν και θα αφαιρούν και θα μεταβάλουν τας βίβλους των Αγίων Ευαγγελίων και των Αγίων Αποστόλων και των Θεσπέσιων Προφητών και των Ιερών Πατέρων και θα μαλακώνουν τας Αγίας Γραφάς και θα γράφουν τροπάρια και άσματα και λόγους τεχνολογικούς.
    Και ο νους των θα ξεχυθεί εις αυτούς, θα απομακρυνθούν δε από τα Θεϊκά πρότυπα.
    Και δια τούτον τον λόγον οι Άγιοι Πατέρες είχαν προαναγγείλει ότι οι μονασταί της ερήμου πρέπει να γράφουν τους βίους των Πατέρων όχι επάνω εις μεμβράνας, αλλά επάνω εις χάρτινους διφθέρας, διότι η ερχόμενη γενεά θα τους μεταβάλλει σύμφωνα με την δική των αρέσκεια. Όθεν και το κακό που μέλλει να προέλθει θα είναι φρικτόν.
    Κατόπιν λέγει ο μαθητής:
    -Ώστε λοιπόν, Γέροντα, πρόκειται να αλλάξουν οι παραδόσεις και τα έθιμα των Χριστιανών; Μήπως δεν θα υπάρχουν πλέον ιερείς εις την Εκκλησίαν αφού θα βαδίσει προς αυτό το κατάντημα;
    Τότε ο αββάς εσυνέχισεν:
    -Εις τους καιρούς εκείνους πλέον, θα κρυώσει η αγάπη του Θεού από τις περισσότερες ψυχές και θα πέσει θλίψις μεγάλη εις τον κόσμον.
    Το ένα έθνος θα ρίχνεται εναντίον του άλλου. Οι λαοί θα μετακινούνται από τους τόπους των.
    Οι άρχοντες θα ανακατωθούν, οι ιερωμένοι θα το ρίξουν εις την αναρχίαν, οι δε μοναχοί θα ξεκλίνουν εις την αμέλειαν.
    Οι εκκλησιαστικοί ηγέτες θα θεωρούν ανάξιον πράγμα να φροντίζουν για την σωτηρίαν τόσον της ιδικής των ψυχής, όσον και του ποιμνίου των και θα περιφρονούν παντελώς ένα τοιούτον ζήτημα.
    Όλοι θα δείχνουν προθυμίαν και δραστηριότητα προ πάντων δια τα τραπέζια και διά τας ορέξεις των. Θα είναι οκνηροί εις τας προσευχάς και πρόχειροι εις τας κατακρίσεις.
    Τους βίους και τας διδαχάς και τα παραδείγματα των αγίων Πατέρων δεν θα ενδιαφέρονται μήτε να τα μιμηθούν, μήτε καν να τα ακούσουν, αλλά μάλλον θα κατηγορούν και θα λέγουν ότι, εάν εζούσαμε και μεις εις εκείνα τα χρόνια, έτσι θα συμπεριφερόμεθα.
    Οι δε αρχιερείς θα υποχωρούν μπροστά στους ισχυρούς της γης. Και θα λύνουν τις διάφορες υποθέσεις, βγάζοντες από πολλές μεριές δώρα και απολαβές λογιών λογιών για λογαριασμό των.
    Τον πτωχόν δεν θα τον υπερασπίζουν, θα θλίβουν τας χήρας γυναίκας και θα καταπονούν τα ορφανά. Αλλά και εις τον λαόν θα εισχωρήσει ασωτία.
    Οι περισσότεροι δεν θα πιστεύουν εις τον Θεόν, θα μισούνται αναμεταξύ των και θα αλληλοτρώγονται ωσάν τα θηρία, θα κλέπτουν ο ένας τον άλλον και θα μεθύουν και θα περπατούν ωσάν τυφλοί.
    Τέλος ξαναρωτά ο μαθητής:
    -Τι λοιπόν πρέπει να κάνει κάποιος σε κείνη την περίστασιν;
    Και ο Γέρων Παμβώ απεκρίθη:
    -Τέκνον μου, εις εκείνους πλέον τους καιρούς, όποιος αν ημπορέσει να σώσει την ψυχή του και να παρακινά και τους άλλους δια να σωθούν, αυτός θα ονομασθεί μέγας εις την βασιλείαν των Ουρανών.
    Αββάς Παμβώ

    https://simeiakairwn.wordpress.com/2017/02/28/%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7%CF%84%CE%B5%CE%AF/#more-18234

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΄έλεος πριν 3 χρόνια με τα μάτια μας είδαμε το μονοφυσίτη (καλεσμένο προφανώς) στον αγ. δημήτριο όπου ήταν παναρχιερατικο συλείτουργο με τον μητροπολίτη άνθιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προφανῶς ἐκεῖ στήν μητρόπολη Θεσσαλονίκης, έπικρατεῖ πανικός. Προσπαθοῦν νά φοβήσουν καί ἄλλους κληρικούς άπό τό νά σηκώσουν τήν φωνή τους έναντίον τοῦ οίκουμενισμοῦ καί τῶν πρακτόρων του. Δέν έξηγεῖται άλλιῶς τό πράμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ο παπα νικολας τραβηξε το δρομο του....αλλοι ιερεις σαν τον παπανικολα δεν υπαρχουν????????..δεν βλεπω στιρηξη του απο αλλου..μονο κουβεντες..λυπαμαι.....ας τον εχει ο θεος καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και τώρα;;;
    Τι θα κάνουμε;;;
    Που θα εκκλησιαζόμαστε;;;
    Πλησιάζουμε στα έσχατα χρόνια;;;
    Υπάρχει ελπίδα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καί αντικανονικός καί παράνομος. Όχι ο παπα - Νικόλας πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Διαβάσατε τί δήλωσε ο έτερος Άνθιμος τής Αλεξανδρουπόλεως?
    Άν όχι,Ρίξτε μιά ματιά,θά δείξετε
    ..
    Δυστυχώς γιά τήν ΙΜ Θεσσαλονίκης, κουμάντο κάνουν κάποιοι βασιλικότεροι τού Βαρθολομαίου, πού ορέγονται αρχιερωσύνη. ..
    Δυστυχώς, μετά τόν μακαριστό Σεραφείμ, αφού ο διάδοχός του εν μία νυκτί, ανέτρεψε μιά πολιτική ετών πρός τό Πατριαρχείο, γιά νά εκλεγείς επίσκοπος στήν Βόρειο Ελλάδα, χρειάζεται τό χρίσμα εκ Φαναρίου....
    Από κεί πηγάζουν όλα....

    Νά θυμίσω πώς ο Βαρθολομαίος, πατριάρχης από τό 1991,επισκέφθηκε γιά πρώτη φορά τήν Ελλάδα, τό 1998....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέμπτη 20 Μαΐου 1999
      ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΑΡΧΗΓΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
      ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
      Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ

      Με τιμές αρχηγού κράτους έγινε δεκτός στο Ανατολικό Αεροδρόμιο Αθηνών ο οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος που πραγματοποιεί την ΠΡΩΤΗ του επίσημη επίσκεψη στην Ελλάδα.
      Ο Πατριάρχης έφτασε στις 10.10' το πρωί της Πέμπτης 19 Μαΐου και τον υποδέχτηκαν ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωστής Στεφανόπουλος, ο πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Χριστόδουλος, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κώστας Καραμανλής, ο δήμαρχος Αθηναίων Δημήτρης Αβραμόπουλος, υπουργοί, εκπρόσωποι των στρατιωτικών αρχών και άλλοι επίσημοι.

      Διαγραφή
  30. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΙΜΕ -΄΄ΦΟΒΕΡΟΝ ΤΟ ΕΜΠΕΣΙΝ ΕΙΣ ΧΕΙΡΑΣ ΘΕΟΥ ΖΩΝΤΟΣ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΜΠΑΘΕΙΑ,ΠΟΡΩΣΗ,ΖΗΛΕΙΑ,ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΕΙΑ,,ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ,ΡΕΒΑΝΣΙΣΜΟΣ,ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑ.ΒΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΣΠΕΡΝΕΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΟΥΝΤΩΝ.ΠΟΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΗΛΕΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΕΛΙΚΑ?ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ?ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΔΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ?ΚΡΙΜΑ ΣΑΣ.ΑΜΠΑΤΖΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτό κάνει την πράξη του πατέρα Νικόλαου ακόμα πιο ανωτερη.Ένας μοναχικός οδοιπόρος του Χριστού.Μακάρι να τον ακολουθήσουν κι άλλοι!

      Διαγραφή
  32. Η ΠΟΙΜΑΝΤΟΡΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ,του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αιτωλίας κ. Κοσμά, είναι η απάντηση προς τον κ. Άνθιμο και τους συν αυτώ.Εύχομαι με πόνο ψυχής, ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός να τους λυπηθεί και να τους ελεήσει καθώς,ου γαρ οίδασι τι ποιούσι!
    ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλων των μετακολυμπαρείων τοποθετήσεων, εγκυκλίων, διαβεβαιώσεων, ακόμα και ομολογιών Ορθοδόξου Πίστεως περί μιας Εκκλησίας, υπερέχει η τοποθέτηση, εάν ο κάθε ποιμένας μας, επίσκοπος ή πατριάρχης, αποδέχεται την ψευτοσύνοδον του Κολυμπαρίου ως "Σύνοδον" της Ορθοδοξίας και εάν αποδέχεται τους όρους της. Αν ο άγιος Αιτωλίας φρονεί ότι στο Κολυμπάρι διεξήχθη κανονική και έγκυρη "σύνοδος" και άρα αποδέχεται τα κείμενά της, τότε, προς τὶ η εγκύκλιος η οποία διακηρύττει τα αντίθετα και μάλιστα θα είχε ισχύ μόνο εντός της επισκοπής του, εάν όμως δεν υπερίσχυαν τα συμπεράσματα της ψευτοσυνόδου, εάν και εφόσον ο ίδιος την αποδέχεται ως έγκυρη.

      Δεν μπορεί να γίνει κατανοητό, βάσει του ανωτέρω συλλογισμού, πώς μπορεί να είναι η απάντηση στον παναγιώτατο Θεσσαλονίκης η ποιμαντορική εγκύκλιος τού αγίου Αιτωλίας. Δεν αναφέρει πουθενά ο άγιος Αιτωλίας ότι η Κολυμπάρειος είναι ψευτοσύνοδος῎ επιπλέον, αφού είναι η απάντηση, γιατί εφείσθη ενός λόγου συμπαραστάσεως προς τον αδίκως διωκόμενο κληρικό π. Νικόλαο και τους άλλους ἀλλων επισκοπών, και μιας συναδελφικής προτροπής προς τους επισκόπους και τον πατριάρχη Κων/λεως ώστε να παύσουν οι διώξεις, να απονεμηθούν οι Κανονικοί έπαινοι στους εφαρμόσαντες τίς προτροπές της Καινής Διαθήκης και των Κανόνων και επιπλέον να αποσυρθή η τρομοκρατική εγκύκλιος περί υποχρεωτικής αποδοχής της ψευτοσυνόδου.


      Διαγραφή
    2. να είσαι καλά φίλε ανώνυμε 4 Μαρτίου 2017 - 9:25 π.μ.συμφωνώ μαζί σου.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
  33. Άνθιμε, "παναγιότατε"(τι μετριόφρων όρος!!! σε ηδονίζει να τον ακούς;),
    μαθαίνουμε ότι είσαι άρρωστος.
    Ακόμη κι αν δεν είσαι, σε λίγα χρόνια θα πεθάνεις.

    1) Μοιχεπιβάτης στην μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως (κατέλαβες τον θρόνο ενώ ζούσε ο δεσπότης),
    2) εγκατέλειψες το ποίμνιο του για να πας σε πιο μεγάλη μητρόπολη, τη Θεσσαλονίκη (γνωρίζεις ότι η ποινή σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες και γι αυτό είναι η καθαίρεση σου),
    3) θα το εγκατέλειπες ξανά όταν επεδίωκες να γίνεις αρχιεπίσκοπος Αθηνών .. (δείτε εδώ)

    Τώρα διώκεις ανηλεώς όχι τους ομοφυλόφιλους αρχιμανδρίτες σου, αλλά τους πιο ευλαβείς κληρικούς σου.
    Τι λόγο θα δώσεις μόλις πεθάνεις;

    ολόκληρο το σχόλιο μας εδώ:

    http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/03/blog-post_2.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Παντως ο Ανθιμος στο γραμμα του ειναι διαλλακτικος και δεν αφαιρει το οφικκιο του πρωτοπρεσβυτερου οπως μπορουσε αλλα ουτε και το μιαθο του παπα Νικολα. Επομενως ας αφησουμε τις υπερβολικες ιαχες και σε πνευμα διαλλακτκοτητας να βρεθει λυση. Παντως ο Ανθιμος ποτε δεν συλλειτουργησε με αιρετικους παπικους και ειναι παραδοσιακος αρχιερεας. Νομιζω σε λαθος ανθρωπο κοβει το μνημοσυνο. Η παρελκυστικη τακτικη " τα λεω στην νυφη για να τα ακουσει η πεθερα" δεν εχει εφαρμογη στην μακραιωνη αντιοικουμενιστικη και αντισυγκριστικη ορθοδοξη χριστιανικη παράδοση. Το οτι δεν καταδικαζει την συνοδο της Κρητης ο Ανθιμος δεν ειναι επουδενι λογος να τον τσουβαλιασουμε στους φιλοπαπικους και να προστρεξουμε να διακοψουμε το μνημοαυνο του ακαιρα αλλα και ακομψα.
    Αλλωστε και ο μητροπολίτης Κοσμας Αιτωλιας δεν καταδικασε επισημα την συνοδο της Κρητης αλλα στην εγκυκλιο του καταδικαζει παπισμο ως αιρεση. Επισης ο Ιεροθεος Ναυπακτου χωρις να καταδικαζει και να αποσχιζεται καυτηριαζει τα κακως κειμενα της συνοδου της Κρητης.

    Γνωμη μου ο παπα Νικολας που τον αγαπαμε πολυ για τον χειμαρρωδη χαρακτηρα του και την χρυση παιδικη καρδια του να επιστρεψει στην μνημονευση του οικειου επισκοπου αχρι καιρου, ωατε ο αγωνας να γινει πιο δυνατος και με πολλους συμπολεμιστες. Την οικονομαχια την πηρε 150 χρονια να καταδικαστει οριστικα και αμετακλητα ισως για τον οικουμςνιαμο και τις αποκρουστικες παραφυαδες του να χρειαστεί πολυ περισσότερο.

    Θέλουμε και ακομη περισσότερο χρειαζόμαστε παπαδες σαν τον παπα Νικολα εντος των τοιχων της τοπικης μας εκκλησίας και οχι αποτοιχισμενους.
    Κλεινω ευχομενος να δημοσιευτεί το αχολιο μου και να μην αποσιωπηθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο Άνθιμος είναι αιρετικός γιατί επέτρεψε τον μονοφυσίτη να φιλήσει την Αγία Τράπεζα.Προχαλκηδόνιες ή Ανατολικές Εκκλησίες ονομάζονται εκείνες που υιοθέτησαν τον Μονοφυσιτισμό ή Ευτυχιανισμό (από το όνομα του ιδρυτή του), ένα δόγμα που εμφανίστηκε τον 5ο αιώνα. Σύμφωνα με αυτό, η θεία φύση του Χριστού θεωρείται κυρίαρχη επί της ανθρώπινης, η οποία απορροφήθηκε από τη θεία φύση ως «σταγόνα μέλητος στον ωκεανό».Ο Μονοφυσιτισμός καταδικάστηκε από την Δ' Οικουμενική Σύνοδο της Χαλκηδόνας το 451 μ.Χ και την Ε΄ Οικουμενική Σύνοδο της Κωνσταντινούπολης το 553 μ.Χ. όπου και διατυπώθηκε το ορθόδοξο δόγμα, σύμφωνα με το οποίο ο Ιησούς υπάρχει σε ένα μόνο πρόσωπο και με δύο φύσεις, την ανθρώπινη και τη θεία, «ενωμένες και μη συγχεόμενες».
      Επειδή κάποιες εκκλησίες δεν δέχτηκαν τις δογματικές διατυπώσεις της Συνόδου της Χαλκηδόνας, και αναγνώριζαν μόνο τις 3 προηγούμενες Οικουμενικές Συνόδους, ονομάστηκαν Προχαλκηδόνιες (και μερικές φορές, Αντι-χαλκηδόνιες).Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    2. Ο μονοφυσίτης επίσκοπος που έμπασε στον Άγιο Δημήτριο φίλε μου,δεν είναι αιρετικός?

      Διαγραφή
    3. Το οτι δεν καταδικαζει την συνοδο της Κρητης ο Ανθιμος είναι ο πιο σοβαρός λόγος να τον εντάξουμε στους οικουμενιστές, γιατί η σύνοδος της Κρήτης πιστεύει ότι πιστεύουν οι οικουμενιστές,οτι δηλαδή δεν υπάρχει μία αλλά υπάρχουν πολλές εκκλησίες.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    4. ο πάτερ Νικόλαος είναι εντός εκκλησίας γιατί είναι ορθόδοξος χριστιανός.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    5. Άνθρωπε του Θεού. Είσαι και είμαι μέλος της Εκκλησίας των Θεσσαλονικέων, η οποία δεν είναι ιδιοκτησία κανενός ούτε επισκόπου, ο οποίος έχει συγκεκριμένη ιερά αποστολή, ούτε κληρικού! Και όπως εσύ, έτσι κι εγώ και όλοι οι ευσεβείς λαϊκοί, έχουμε κι εμείς λόγο στα πνευματικά θέματα της Μητροπόλεως, όσο κι αν το λαϊκό στοιχείο παραγκωνίστηκε στην εκκλησία και αρκετοί κληρικοί θεωρούν ότι.... μόνο εκείνοι είναι η Εκκλησία. Ενθυμούμεθα τους μακαριστούς Παντελεήμονα και Λεωνίδα να έχουν ανοικτές τις πόρτες, τα γραφεία και τις καρδιές τους στους απλούς λαϊκούς. Διάβασε επιστολές και τις Πράξεις των Αποστόλων στην Καινή Διαθήκη και θα δεις ότι απευθύνονται πρώτα στον ευσεβή Λαό πρώτα παράλληλα και στους ποιμένες.

      Γιατί ο επίσκοπος δεν λέει στον π.Νικόλαο: "Μή με μνημονεύεις πνευματικώς, σε καταλαβαίνω, έχεις τη συμπαράστασή μου διότι κινείσαι από Πίστι Ορθόδοξο, και μνημόνευε ως εξής: "Του επισκόπου ημών Ανθίμου Διοικητικώς και πάσης επισκοπής Ορθοδόξων πνευματικώς". Αφού ο κ.κ. Άνθιμος φρονεί ότι καίτοι αποδεχόμενος την ψευτοσύνοδον, και έγκυρα τα "μυστήρια" των αιρετικών, φρονεί Ορθοδόξως, ασφαλώς θα μνημονεύεται εντός της εκφωνήσεως "πάσης επισκοπής Ορθοδόξων".

      Πού το βρήκες επίσης το "εκτός των τειχών" της Εκκλησίας όπως πλανάσαι και πλανάς άθελά σου; Διακοπή μνημονεύσεως, από έναν κληρικό, ή και αποτείχιση κατά τους ιερούς Κανόνες σημαίνει η, εντός της Ορθοδόξου εκκλησίας, εντός και της τοπικής εκκλησίας, ύψωση πνευματικού νοητού τείχους ανάμεσα στον πιστό κληρικό και λαϊκό και στην πνευματική διδασκαλία όσων έστω ποιμένων αποδέχονται ότι οι αιρέσεις είναι ... εκκλησίες και τα "μυστήρια" των αιρέσεων είναι έγκυρα, δηλ, αποδέχονται την ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου ως γνησία σύνοδο της Εκκλησίας. Αλλίμονό μας αν την αποδεχτούμε οι Ορθόδοξοι Πιστοί. Ο διακόπτων ἐστω προσωρινά μνημόνευση για λὀγους Πίστεως μένει στην εκκλησία, την απαρτίζει και την υπερασπίζεται κρούων το καμπανάκι της αφυπνίσεως συνειδήσεων, πρέπει δε όπως ασφαλώς θά λάβη επαίνους πολλούς από τον Θεό, να τυγχάνει κάποιων επαίνων και από τους ανθρώπους, μάλιστα δε από τον επίσκοπο του οποίου την μνημόνευση διακόπτει, διότι τον ευεργετεί, προειδοποιώντας τον να μην απαρνηθεί, άθελά του ασφαλώς, την Ορθόδοξη Διδασκαλία και να σωθή από την αιώνια κόλαση των αιρετικών και των διωκτών των Ορθοδόξων κάτι που επικαλούμενοι το Μέγα Έλεος του Κυρίου δεόμεθα για όλους, διώκτες και διωκόμενους κατόπιν μετανοίας απάντων.

      Το παρόν σχόλιο, πιθανώς εγράφη και από εγκάθετον. Λόγω του ὀτι το έγραψα υπό την προϋπόθεση της υποχρεωτικής από blogger.com διασφάλισης της ανωνυμίας όσων διατυπώνουν ευγενικά και μη συκοφαντικά τις απόψεις τους, δεν επιθυμώ την ανίχνευση της URL μου από κατασκοπευτικές υπηρεσίες και πάντως, θέλω να επισημάνω ότι ΔΕΝ μπορεί νομίμως να είναι γνωστό, εάν το έγραψε κάποιος φίλα διακείμενος προς τον π. Νικόλαο Μανώλη, ή εχθρικώς διακείμενος προς τον π.Νικόλαο, ή φίλα διακείμενος προς τον Μητροπολίτη, ή προς αμφοτἐρους, ή ... ή ... και με τα παραπάνω τονίζω και πάλι ότι, δεν είναι τίμιο και Χριστιανικό να χρεώνεται ο π. Νικόλαος με τα σχόλια ανωνύμων ή επωνύμων, διότι πιθανώς να πρόκειται και για πλαστογραφημένα ονόματα και πάντως αφορούν απόψεις άλλων, ίσως και εγκαθέτων, σε ιστολόγιο άλλων, και απορώ γιατί καταγράφονται, αντιγράφονται και αναφέρονται στην κλήσι σε απολογία!


      Διαγραφή
    6. Mα τι λετε?Ο π Μανώλης ειναι εντος των τειχών της εκκλησίας αποτειχιστηκε απο τον ΑΙΡΕΤΙΚΟ.Ο Ανθιμος ειναι εκτος με τα καμώματα του!!!!

      Διαγραφή
    7. Ο παπα Νικόλας είναι εντός της εκκλησίας.Κανε τον κόπο να ακούσεις το κήρυγμα της διακοπής μνημοσύνου Άλλωστε πολλοί μητροπολιτικοι μιλούν για τους παπικούς σαν να είμαστε το ίδιο

      Διαγραφή
    8. 8:50 κάνε έναν κόπο και άκουσε τους λόγους διακοπής μνημοσύνου και μετά ξανασχολίασε. Δείχνεις ημιμαθής και η ημιμάθεια σκοτώνει.

      Διαγραφή
    9. Φίλε 8:51 , δυστυχώς δεν επαρκούν οι ανακοινώσεις όταν έχουν πέσει υπογραφές σε ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ πορίσματα μιας ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ συνάξεως για την οποία κακώς κάκιστα έχουν υιοθετήσει και την ονομασία Αγία και Μεγάλη Σύνοδος. Αυτό το οικουμενιστικο τίποτα της Κρήτης οσο μένει με την ονομασια Αγία και Μεγάλη Συνοδος και δεν καταδικάζεται θα δημιουργεί όλο και περισσότερα προβλήματα στην Ορθοδοξία.

      Διαγραφή
    10. Παραδόξως ο σχολιαστής που επαινεί τον Άνθιμο για την μακροθυμία του(!),
      4 λεπτά πιο πριν (8:47), έγραψε παρόμοιο σχόλιο και στο δικό μας ιστολόγιο!
      http://opaidagogos.blogspot.gr/2017/03/blog-post_2.html

      Επαγγελματική δουλειά !!!

      Διαγραφή
    11. και η απάντηση που του γράψαμε :

      8:47 πμ. Πρωί πρωί!
      Τι ώρα μπαίνετε στα μητροπολιτικό γραφείο;!


      Χαιρόμαστε που μετά
      1) την αφαίρεση της ιδιότητας του Προϊσταμένου του Προφήτη Ηλία
      2) την υποχρεωτική μετάθεση του π.Νικολάου από τον Προφήτη Ηλία στον Άγ.Σπυρίδωνα Τριανδρίας
      3) την απαγόρευση τέλεσης προγραμματισμένης Θείας Λειτουργίας την περασμένη Παρασκευή 24/2/2017 (με ανακοίνωση υποχρεωτικής άδειας λίγο πριν ξεκινήσει τη Θεία Λειτουργία!)
      4) τώρα την απαγόρευση κηρύγματος και τέλεσης μυστηρίων (αμέσως μετά την ανακοίνωση προγράμματος εξομολόγησης εκ μέρους το π.Νικολάου)

      μας υπενθυμίζετε την μακροθυμία του Άνθιμου για την μη αφαίρεση οφικίου!! Πάντως δεν γνωρίζουμε να έχει ταλαιπωρήσει τόσο άλλον ιερέα εξαιτίας της ευσέβειας του (και φυσικά τον αγώνα του ενάντια στην αίρεση του Οικουμενισμού).

      Δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει τέτοια διαδικασία αφαίρεσης οφικίου αλλά σίγουρα αντιλαμβανόμαστε ότι ο Άνθιμος, ο "παναγιότατος"(!), κάνει το παν να κόψει τον π.Νικόλαο Μανώλη από τους πιστούς και να τρομάξει τους πιστούς (αφού δεν θα μπορούν να μεταλάβουν και να εξομολογηθούν πριν το Πάσχα σε αυτόν-αν εφαρμόσει την άδικη αυτή απόφαση). Το αν έχει ή όχι οφίκιο, κανείς πιστός δεν το αντιλαμβάνεται.

      Από κει κ πέρα δεν αμφιβάλουμε ότι θα βρεθούν πιστοί-βλήματα που θα παπαγαλίσουν την νέα καραμέλα σας:
      "είδες τι καλός είναι ο "Παναγιότατος", δεν του αφαίρεσε το οφίκιο".

      Διαγραφή
    12. Ομολογουμένως ο Ανθιμος είναι πολύ διαλλακτικός, αφού επέτρεψε στον π. Νικόλαο να αναπνέει, και δεν του έκοψε καί τον μισθό του, για να τον αναγκάσει, για τον λόγο ότι έχει οικογένεια, να "κλείσει" τό στόμα του. Αυτό δείχνει "μεγαλοκαρδία" από τον Ἁγιο Θεσσαλονίκης. Και μετά σου λένε γιατί η χώρα μας πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.
      Ο Ανώνυμος 2Μαρτίου 2017, 8:51 μ.μ. λέγει : "Θέλουμε και ακομη περισσότερο χρειαζόμαστε παπαδες σαν τον παπα Νικολα εντος των τοιχων της τοπικης μας εκκλησίας και οχι αποτοιχισμενους." Κληρικούς, όλων των βαθμίδων, έχουμε πολλούς,σαν αυτούς που θέλει ο Ανώνυμος, κληρικούς οι οποίοι, όταν είναι ανάγκη να μιλήσουν πηγαίνουν και κρύβονται από τον φόβο μην τους τιμωρήσουν. Αυτοί οι "Κληρικοί¨" σἰγουρα θά έλεγαν και στον Χριστό :"Χριστέ μου, τα πράγματα δεν είναι καλά. "Αυτοί" θέλουν να σε σκοτώσουν. Δεν πας να κρυφτείς για λίγο, και όταν ηρεμήσουν τα πράγματα, ξαναβγαίνεις και μας λές οτι άλλο έχεις να μας πεις." Οχι, δεν θέλουμε τέτοιους "Κληρικούς". Θέλουμε ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ σαν τον ΗΡΩΑ παπά Νικόλα, οι οποίοι θα λένε τα "σύκα ,σύκα" ακόμα και αν αυτό θα τους στοιχίσει και την ίδια τους την ζωή. Μπορείτε να μας υποδείξετε τέτοιους ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ;

      Διαγραφή
    13. Και τώρα προσέξτε:
      Στην δίωξη του πατρός Θεοδώρου Ζήση, του αφαίρεσαν και το οφίκιο του πρωτοπρεσβυτέρου!!!
      Είδατε που τελικά οι ίδιοι το συζητούσαν και οι ίδιοι το επέβαλαν!

      Ψάχνουν απεγνωσμένα τιμωρίες. Είναι φανερή η αδυναμία τους.

      Διαγραφή
  35. Είναι αξιοθρήνητη η κατάσταση με την Ιεραρχία της χώρας μας . Οι Ιεράρχες κατά μέγιστη πλειοψηφία υποχώρησαν στην αίρεση που πρεσβεύει η Ψευδοσύνοδος της Κρήτης. Οι ελάχιστοι που αντιλαμβανόμαστε το κακό που ενέσκυψε στη χώρα με τους άθεους και αιρετικούς που κατέχουν στην π ο λιτική και στην Εκκλησία αντίστοιχα την εξουσία, μένουμε αδρανείς και η Σύναξη κληρικών και μοναχών που ελπίζαμε ότι θα μπει μπροστά παραδόθηκε αμαχητί. Έμεινε μόνο μια ψυχή και μερικές άλλες εδώ και εκεί να παλεύουν με τα θεριά που λέγονται φίλοοικουμενιστές, παπόφιλοι, αγαπολόγοι. Ο αγωνας μοιάζει να χάνεται. Αλλά δεν ειναι έτσι τα πράγματα. Ο Χριστός έχει την τελευταία λεξη στην Εκκλησία, γιατι ο Χριστός ο ιδιος είναι η Εκκλησία. Ας μη λυγίζουμε ο Θεός είναι με το δίκαιο αγώνα μας,ο αγώνας μας ειναι θεάρεστος.Θα νικήσει ο Χριστός αδελφοί. ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για λόγους που δέν επιθυμώ να ξανα αναφέρω δεν είχα ποτέ καμμία ελπίδα στα περισσότερα πρόσωπα της συνάξεως κληρικών και μοναχών.

      Διαγραφή
  36. Θαυμάζω τη μεγαλοψυχία και μακροθυμία του πατρός Νικολάου Μανώλη και στην υπομονή που κάνει αναμένοντας την μετάνοια των οικουμενιστών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αδέλφια ηρεμείστε.
    Δεν μας τιμωρεί κανείς αφού δεν μπορεί να μας τιμωρήσει. Μην γράφετε ό,τι θέλετε.
    Από τη στιγμή που αποτειχιστίκαμε, πρώτοι εμείς τους θέσαμε σε ακοινωνησία.
    Αυτές οι επιστολές από τη Μητρόπολη είναι για εσωτερική κατανάλωση, για να κατευνάσουν τα πνεύματα των οπαδών τους και να δικαιολογηθούν.
    Δεν μας αφορούν καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αισχος για τη Μητρόπολη! Ούτε τις κανονικές διαδικασίες δεν κρατάνε.ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς εκεί κατάντησε η Εκκλησια μας σήμερα. Ακριβώς ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ . Κηρύτουμε τον Χριστό, καικάνουμε ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που κηρύτουμε. Δεν σκεφτόμαστε τί έκανε ο Χριστός στους ανάξιους γεωργούς του Αμπελώνος του, και τι μας περιμένει όλους εμάς. Δεν σκεφτόμαστε ότι έτσι προσβάλουμε την ίδια την πίστι μας. Κηρύτουμε "Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της γής" αλλά έχουμε εγκαταλείψει κάθε ένοια δικαιοσύνης από την ζωή μας. Λέμε οτι θέλουμε να αναμορφώσουμε τον κόσμο, αλλά εμείς τον παραμορφώνουμε, και περιμένουμε,με τον τρόπο αυτό, να πείσουμε τους άλλους Χριστιανούς, τους μή Χριστιανούς αλλά και τους αλλόθρησκους νά γίνουν Χριστιανοί!!! Και γιατί όλλα αυτά; Σκεφτήτε Αδελφοί: ο Ανθιμος, σύμφωνα με τους νόμους της φύσης, είναι στο τέλος της επιγείου ζωής του. Τι άλλο μπορεί να περιμένει; Και όμως, "το γεροντικό πείσμα", το "Δεσποτικό πείσμα" δεν τον αφίνει να δεί "λίγο μακρύτερα από την μύτη του" τί κάνει. Το ίδιο ισχύει και για όλους εμας που "λεγόμαστε" Χριστιανοί άλλά η καρδιά μας πόρρω απέχει από τον Χριστό.
      Αδελφοί μου, οι"καιροί ου μενετοί". Ας κοιτάξουμε να μετανοήσουμε και να προσπαθήσουμε μήπως μπορέσουμε να περισώσουμε κάτι από την ψυχή μας, από την αξιοπρέπειά μας. Ο Χριστός είναι φιλάνθρωπος και θα μας συγχωρέσει για τις αμαρτίες μας. Και μάλιστα τώρα που είναι ο κατ΄ εξοχήν "καιρός της μετανοίας", ας ξανασκεφτούμε λίγο την ζωή μας, την ψυχή μας, την αιωνιότητα που μας περιμένει και ας φροντίσουμε να αξιωθούμε της συγνώμης του Χριστού. ΟΛΟΙ ΜΑΣ.

      Διαγραφή
  39. Άνθιμε, υπάρχει ένας ΜΕΓΑΣ ΚΡΙΤΗΣ!
    Όχι αυτος που υπηρετείς... αλλά ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΣ!
    ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΣΕ ΚΡΙΝΕΙ... ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΑ!
    Προς το παρόν, και στην επίγεια παραμονή σου, το μόνο που καταφέρνεις, είναι να νοιώθουν οργή και αηδία οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, για τα... έργα σου και ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΑΝΩΛΗ!

    Συνέχισε το διαβολάρεστο έργο σου κατά του ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΙΕΡΕΑ!
    Αλλά, να θυμάσαι...
    ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟ ΦΩΣ!
    ΤΟ ΜΙΣΟΣ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΝΙΚΗΣΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!


    Καλλιόπη Σουφλή
    http://attikanea.blogspot.gr/2017/03/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΑΠΙΚΟΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ!
    Όλο και περισσότερος κόσμος που θέλει να κρατήσει την ορθόδοξη του πίστη θα έρχεται μαζί μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ήδη βάπτεται κάλαμος αποφάσεως, παρά κριτών αδίκων, και Ιησούς δικάζεται , και κατακρίνεται ...
    Στο πρόσωπο του π Μανώλη ο Ιησούς δικάζεται και κατακρίνεται , συν δικάζονται και συν κατακρίνονται όλοι όσοι είναι του Ιησού εδώ και δύό χιλιάδες χρόνια .
    Καλό στάδιο και καλή Ανάσταση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. τι ναπει κανεις ντρομπη και αισχος δεν παιζωντε οι ανθρωποι υποτηθεται οτι εχουν την αγαπη κουφια λογια αυτοι ειναι οι εκπρωσωπο του Χριστου στην γη; του ακακου Χριστου που συγχωρησε και τους σταυρωτας του; τους εχει εκγαταληψει η χαρης του Θεου και κανουν οτι τους υπαγωρευει ο αρχηγος τους ο διαβολος γιατι το ειπε ο Χριστος αν δεν ακουσαιτε εμενα θα ακουσεται τον διαβολο με εκπλησει που χροισιμοει και τα χωρια της και τους κανονες τελεια υποκρισια δεν νρεμπωντε λιγο κρατα πατερα νικολαε μην φωβασε τιποτα πρωχωρα ειναι ο πστος λαος μαζι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΠΟΙΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ Ο ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ποιόν εισαγγελέα να το πεις και να το πιστέψει ε;
      Θεόδωρος Γιαννόπουλος

      Διαγραφή
    2. Προ ολίγου, εξ αφορμής άλλης περιπτώσεως, ανέγνωσα στο βιβλίο "Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ", του μακαριστού ομολογητού της Ορθοδοξίας και μεγάλου πολεμίου του καρκινώματος του δεσποτισμού που λυμαίνεται έν τινι μέτρω το ιεραρχικό σώμα της κατ Ελλάδα Εκκλησίας,και όχι μόνο, καθηγητού του Κανονικού Δικαίου στο ΕΚΠΑ Κωνσταντίνου Μουρατίδη τα εξής βαρυσήμαντα που έχω τη γνώμη ότι σχετίζονται με την υπό του μητροπολίτου απαγόρευση της τελέσεως ιεροπραξιών στον π.Νικόλαο Μανώλη και τα οποία έχουν ως εξής: "Επιβάλλεται να τονίσουμε ότι θεμελιώδης αρχή που διαφοροποιεί το δίκαιο της Ορθοδόξου Εκκλησίας από το δίκαιο του παπισμού είναι το ότι κατά το ορθόδοξο κανονικό δίκαιο κάθε ποινή πρέπει να επιβάλλεται με απόφαση του αρμοδίου δικαστηρίου.
      Οι κατά το δίκαιο του ρωμαιοκαθολικισμού αυτομάτως επερχόμενες ποινές αμέσως μετά την τέλεση του εκκλησιαστικού αδικήματος, για την επιβολή των οποίων δεν είναι αναγκαία δικαστική απόφαση, αλλά και αν αυτή απαγγελθή, έχει μόνο διαπιστωτικό χαρακτήρα (poenae santetiae latae), είναι άγνωστες κατά κανόνα εις το Ορθόδοξο Κανονικό Δίκαιο και μόνο η στέρηση της εκκλησιαστικής κηδεύσεως σε περίπτωση αυτοκοτονίας μπορείνα θεωρηθή ότι εντάσσεται στις ποινές αυτές.(ιδέ Αν.Χριστοφιλοπούλου, Ελληνικόν Εκκλησιαστικόν Δίκαιον, εκδ. δευτέρα, Αθήναι 1965 σελ.279), εις βιβλίο "Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ", σελ.241-242.
      Η συντριπτική πλειοψηφία, πάντως, των σχολίων αποδοκίμασε την πράξη του μητροπολίτη που όφειλε να αναμείνει την απολογία του υπ αυτού τεθέντος σε κατηγορία ομολογητού κληρικού.
      Λ.Ν.

      Διαγραφή
    3. ο κατηγορούμενος έγινε κατήγορος και ο κατήγορος έγινε κατηγορούμενος,δυστυχως τέτοια διαστροφή υπάρχει στην σημερινή υποκριτική ελληνική εκκλησία.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    4. Για στο στόμα σου Κ. Ελευθεριάδη. Και δυστυχώς, στην Ορθόδοξη Χριστανική Εκκλησία, και όχι μόνο στην Εκκλησία της Ελλαδας, ο κατηγορούμενος γίνεται ακόμη και δισκαστής και δικάζει τον κατήγορό του. Οι "Πατριαρχάδες", οι "Δεσποτάδες" κατδικάζουν Αρχιερείς και Ιερείς, απλώς καιμόνο γιατί διαμαρτύρονται για κάτι που είναι οφθαλμοφανες και οι υπόλοιποι δεχόμαστε τις αποφάσεις τους χωρίς να εξετάσουμε πως επεβλήθηκαν. Δεν σκεφτόμαστε ότι με αυτήν την λογική, θα έπρεπε να δεχτούμε και την απόφαση των Αρχιερέων του Ισραήλ που κατεδίκασαν τον Χριστό, λέγοντας : Αφού οι αρχιερείς αποφάσισαν, πρέπει να δεχτούμε την απόφασή τους. Και μετά μιλάμε για δικαιοσύνη και αγάπες και ειλικρίνεια. Και θέλουμε να λεγόμαστε και Χριστιανοί!!! Τόσο πολύ λοιπόν, έχει εξεφτελιστεί το Χριστριανικό όνομα ώστε ο κάθε "κατεργάρης" να μπορεί να λέγεται Χριστιανός; Ο Θεός να μας συγχωρέσει όλους μας.

      Διαγραφή
  44. Η απαντηση προς καποιους που δηθεν σεβωνται τον πατηρ νικολα αλλα διαφωνουν με την τακτικη του ας μας πουν λοιπον αν διαφωνουν με Α.Ιωαννη τον χρυσοστομο τον Α. Γρηγοριο το Μ. Φωτιο τον Α.Νεκταριο τον Μ. Βασιλειο το Μαρκο τον ευγενικο. ολοι αυτοι κυριε ..ΥΓ..διωχθηκαν τιμωριθηκαν .Αλλα αγιασαν......μηπως διαφωνει καποιος δεν το νομιζω..Ας μας απαντησει επιτελους ο χωραρχης οπως οριζει να ονομαζεται και οχι σεβασμιωτατος τι πρατει βαση των πατερων αυτων ...ασ μας πει λοιπον .η θεια λειτουργια της κυριακης ειναι απο τους πατερες αυτους που ονομασα μηπως διαφωνειται και σε αυτο τον αν κυριε χοραρχη αν κυριε εχει το δικαιωμα να σας ελενγχει ο καθε ιερεας η μοναχος ο καθε πιστος και ενα παιδακι ακομα διαβαστε επιτελους τους πατερες και απαντηση θεν θα σας αρεσει καθολου .Στο χερι σας ειναι επιστρεψατε απο την πλανη και ο κοσμος θα σας θα σας αγαπησει σαν πατερα και καθοδηγητη με ολη του την ψυχη δεν μπορω να καταλαβω πραγματικα πως δεν φοβαστε για την ιδια σας την ψυχη γιατι πρατετε εν γνωσει ευχομαι ο θεος νας δωσει φωτιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εμπαθές το περιεχόμενο της ανάρτησής σας, εμετικά τα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε, μην κάνεις τόσο εύκολα εμετό.
      Εμετό θα έπρεπε να είχες κάνει αμέσως και πολύ εύκολα βλέποντας το μητροπολίτη να μπάζει τον αιρετικό μονοφυσίτη στο Άγιο Βήμα, βλέποντάς τον σε εκδηλώσεις του ρόταρυ, μαθαίνοντας ότι άρπαξε το θρόνο του ζώντος προκατόχου του στην Αλεξανδρούπολη, μετά από λίγο όταν την εγκατέλειψε για να πάει στη Θεσσαλονίκη και για άλλα τινά.
      Τότε έπρεπε να αηδιάσεις...

      Διαγραφή
    2. 9:45 δεν πας καλά. Να πας να εξομολογηθείς.

      Διαγραφή
    3. Εμετική αγαπητε 9:45 είναι η υποκρισία.

      Διαγραφή
    4. ανώνυμε 3 Μαρτίου 2017 - 9:45 π.μ.,εξέτασα το γραπτό σου,δυστυχως είσαι εκτός θέματος και μετά λύπης μου σε αφήνω στην ίδια τάξη.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ (αγαπάτε και τους εχθρούς υμών) 3 Μαρτίου 2017 - 9:45 π.μ. προσωπική σου άποψη. Έχεις το δικαίωμα της ελεύθερης γνώμης και της ελεύθερης δημόσιας διατυπώσεώς της και απ΄ό,τι αποδεικνύεται, εδώ σύμφωνα με τους κανόνες του blogger δημοσιεύονται ελεύθερα όλα τα ανώνυμα ή επώνυμα ή και πιθανώς κάποια παρείσακτα και εγκάθετα σχόλια, φιλικά και εχθρικά. Εμένα το δικό σου σχόλιο, μου φαίνεται οσφυοκαμπτικό προς τους διώκτες της Ορθοδόξου Πίστεως και ακραίως φιλοπαπικό.

      Διαγραφή
    6. Θεόδ. Ελευθεριάδη μπορεί να είναι εντός θέματος ο εμέσας, στην περίπτωση που είναι παπικός ή φιλοπαπικός.

      Διαγραφή
  46. Συμφωνώ απόλυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ούτε τα προσχήματα δεν κράτησαν....Nα δούμε τι θα ψηφίσετε στην Ι.Σ. αναφορικά με την ψευτο-σύνοδο της Κρήτης και μετά να δούμε πώς θα τα δικαιολογήσετε...θα ξεκαθαρίσει το τοπίο μια και καλή...θα πέσουν οι μάσκες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή ακόμη δεν πήρες χαμπάρι τι κάνουν οι"Αγιοι" Πατέρες; Αυτοί έχουν εγκρίνει την ΛΥΣΤΡΙΚΗ σύνοδο της Κρήτης( δυστυχώς έχουν σημαδέψει το όνομα της όμορφης Κρήτη μας για πάντα, όσο θα υπάρχουν άνθρωποι με μια ρετσινιά), και τώρα μας κοροϊδεύουν με κάθε ίδους πονηριά ότι δήθεν θα μελετήσουν ξανά τα κείμενα,ότι δήθεν μερικά κείμενα χρείζουν περαιτέρω επεξαργασίας, ότι, ίσως μια μελοντική Σύνοδος θα επανεξετάσει τις αποφάσεις της, ότι , ότι, για να ρίξουν στάχτη στα μάτια μας. Εάν δεν ξεσηκωθούμε, όσοι τουλάχιστον μας έμεινε λίγο φιλότιμο και να βροντοφωνάξουμε "Οὐκ ἀρνησόμεθά σε, φίλη Ὀρθοδοξία΄ού ψευσόμεθά σου πατροπαραδοτον σέβας΄εν σοί εγεννήθημεν, καί σοί ζῶμεν, καί έν σοί κοιμηθησόμεθα΄ εἰ δέ καί καλέσει καιρός, καί μυριάκις ὑπέρ σοῦ τεθνηξόμεθα". Και για να θυμηθούμε και τα λόγια του ποιητή Ἀνδρέα Κάλβου :"ὅσοι το χάλκεον χέρι βαρύ τοῦ φόβου αἰσθάνονται, ζυγόν δουλείας ἄς ἔχωσι΄θέλει ἀρετήν καί τόλμην ἡ ἐλευθερία".

      Διαγραφή
  48. Κανένας ιερέας δεν μπορεί να βγει και να φωνάξει πως αυτό είναι άδικο?
    Θα αφήσουν ένα παπά να αδικείται με τέτοιο τρόπο?
    Μην αφήσετε τον Πάτερ Νικόλαο μόνο του σεβαστοί πατέρες.
    Πείτε κι εσείς αυτό που η ιερατική σας συνείδηση σας προστάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ασχολείται το ποίμνιο με ψευτοδιωγμούς και το σχέδιο δουλεύει άριστα, η αρρώστια ενεργή το σώμα πεθαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντί να πιστεύει σε ψευτοσυνόδους ε;

      Διαγραφή
    2. οι διωγμοί είναι αληθινοί και πρέπει να αποδίδουμε σεβασμό και τιμή στους φύλακες της ορθοδοξίας.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
  50. Είναι στη διακριτική ευχέρεια εκάστου μητροπολίτη το να επιβάλει επιτίμια σε ιερείς του, λόγω της συμπεριφοράς τους. Ακριβώς αυτό ισχύει και εδώ, αυτό έπραξε ο μητρ. Θεσσαλονίκης. Τίποτε δεν είναι παράξενο ή εκτός της παραδεδομένης εκκλησιαστικής πρακτικής και τάξης. Δεν ισχύουν τα περί διωγμού ή τα περί «διωκόμενου που του απαγορεύουν να απολογηθεί». Έτσι γινόταν πάντοτε σε ανάλογες περιπτώσεις και η Εκκλησία ανέκαθεν είχε και έχει το modus vivendi. Ο π. Νικόλαος στην παρούσα φάση είναι υποχρεωμένος απλώς να κάνει υπακοή στα επιτίμια. Κατόπιν θα κριθεί και από το αντίστοιχο εκκλησιαστικό δικαστήριο για τα περαιτέρω. Σε αυτό ως κατηγορούμενος θα λάβει γνώση του κατηγορητηρίου και ως απολογούμενος θα μπορεί να εκθέσει τις απόψεις του.

    Μετά τιμής
    Δημήτριος Αδαμαντίδης
    Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μοντους βιβεντι ειναι της αγαπητης σου αιρεσης τερτιπια φιλε και του αρχιεραισιαρχη της παπα.Υπαρχει προηγουμενο να δικαζουν ιερεα που τηρει κανονες των συνοδων;Και να ξερεις οτι οι δικες δεν ειναι παντα δικες δικαιου αλλα υπαρχουν και ως δικες παρωδιες

      Διαγραφή
    2. Πολυ δηλητηριο, αδελφε μου, σε λυπαμαι. Ας περιμενουμε, στο τελος κριτης και νικητης ειναι ο Θεος. Ευαγγ. Ζαλ

      Διαγραφή
    3. διακριτική ευχέρεια,αυτό το λεξιλόγιο δεν υπάρχει στην ορθοδοξία.Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί καταλαβαίνουν το εξής λεξιλόγιο είναι ορθόδοξος χριστιανός ο πάτερ Νικόλαος και είναι αιρετικός ο πάτερ Άνθιμος.Χρήστος.Θεόδ.Ελευθεριάδης.

      Διαγραφή
    4. Αν εφαρμόζονταν οι ιεροί κανόνες στην περίπτωση του Ανθίμου Θεσσαλονίκης θα έπρεπε να είχε καθαιρεθεί από το 74.

      Διαγραφή
  51. Ο ΑΞΙΟΣΕΒΑΣΤΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ,ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΑΠΟ ΙΕΡΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΣΤΗΝ Α'ΟΙΚΟΥΜ.ΣΥΝΟΔΟ,ΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΕΙ.ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ,Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΑΝ,ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΝΑ ΙΕΡΑΤΙΚΟ ΩΜΟΦΟΡΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΝ .
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΟΗΘΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!
    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ!
    ΚΑΛΛΙΝΙΚΙΔΟΥ Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Αυτό, δυστυχώς, έπρεπε να το περιμένουμε, αλλά δεν πρέπει να απογοητευόμαστε. Οι ιεροί κανόνες είναι με το μέρος του, και μακάριοι όσοι διώκονται για την αγάπη του Χριστού, ο Θεός θα δικαιώσει τον τίμιο αγώνα του π.Νικολάου, εύχομαι καλή δύναμη στον αγώνα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. O πατήρ Θεόδωρος Ζήσης ακολούθησε!!!
    Εύχομαι να ακολουθήσουν κι άλλοι ιερείς το παράδειγμά τους...
    Αν και θα έπρεπε, όσοι γνήσιοι πιστοί υπάρχουν και σχολιάζουν στα διάφορα μπλογκς κατά του οικουμενισμού, και βρίσκονται στην περιοχή της Θεσ/νικης,(εμείς δυστυχώς είμαστε στη Σπάρτηκαι βέβαια δεν βγάζουμε τον εαυτό μας απέξω), όπου πηγαίνει ο Άνθιμος ή να μην πατάει κανείς στην εκκλησία που χοροστατεί, ή να μαζεύονται απ' έξω και να διαμαρτύρονται για την επαίσχυντη απόφαση κατά του πατρός Νικολάου.
    Καλή η ομολογία στα σχόλια αλλά καλύτερη και αποδοτικότερη είναι στην πράξη! ...και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων δεν τίθεται θέμα προσωπολατρείας αλλά καθαρά θέμα πίστεως και ισχύει για κάθε διωκόμενο πρόσωπο που αντιτίθεται στούς οικουμενιστές.
    Εάν γινόταν κάποια τέτοια αντίδραση θα βλέπατε για πότε θα αποσυρόταν η απόφαση. Μόνο τον λαό φοβούνται και ό,τι κάνουν το κάνουν στηριζόμενοι στην αδιαφορία και την αδράνιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com