Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017

Χιονοστοιβάδα εξελίξεων: Η ανακοίνωση Συνάξεων, που θα καταδικάσουν την ψευδοσύνοδο της Κρήτης

Screenshot (1).png
Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΩΝ ΣΥΝΑΞΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

13 σχόλια :

  1. Η ληστρική ψευτο-Σύνοδος της Κρήτης δεν ακυρώνετε από κληρικο-λαϊκές συνάξεις.

    Μόνο μία πραγματική και γνήσια Ορθόδοξη Σύνοδος, αποτελούμενη από Ορθοδόξους Επισκόπους, κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς, μπορεί να ΑΚΥΡΩΣΕΙ στην πράξη την Κολυμπάρια Σύνοδο και να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.

    Το μόνο που μπορεί να προσφέρει η κληρικο-λαϊκή σύναξη που θα οργανώσει ο π.Θεόδωρος είναι η ενημέρωση του ακατήχητου ποιμνίου και τίποτε άλλο.

    ΥΓ

    Πάτερ Θεόδωρε, η Ορθόδοξη και Μαρτυρική Εκκλησία της Ελλάδος ΥΠΑΡΧΕΙ και δεν χάθηκε επειδή η Επίσημη "εκκλησία" της Ελλάδος έγινε σχισματο-αιρετική. Ψάξτε να την βρείτε και οργανώστε τον ομολογιακό σας αγώνα μαζί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀδελφέ τὸ ἴδιο πρᾶγμα λέμε, μόνο ποὺ ἐσὺ ἐννοεῖς γνήσια Ὀρθόδοξη σύνοδο τῶν παλαιοημερολογιτῶν, ἀλλὰ ποιάς παρατάξεως;
      Ἀς δουλέψουμε μὲ πίστη καὶ ταπείνωση καὶ ὁ Θεὸς θὰ δώσῃ τὴν ἑνότητα όλων τῶν Ὀρθοδόξων δυνάμεων
      (http://www.augoustinos-kantiotis.gr)

      Παραθέτουμε ἀπόσπασμα τοῦ βιβλίου: «ΚΟΡΑΚΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΤΗΣ ΚΙΒΩΤΟΥ», σελ. 36, τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

      Ἐκκλησιαστικὲς ἀποφάσεις
      ἐρήμην τοῦ εὐσεβοῦς λαοῦ εἶνε ἄκυρες

      Ἐκ­κλησιαστικὲς ἀποφάσεις ἐρήμην τοῦ εὐσεβοῦς λαοῦ καὶ ἀντίθετες μὲ τὸ φρόνημά του δὲν μποροῦν νὰ σταθοῦν. Οἱ Πράξεις τῶν ἀ­ποστόλων, ποὺ περιγράφουν τὴν πρώτη Σύν­οδο τῆς Ἐκκλησίας, τὴν Ἀποστολικὴ Σύνοδο, λένε γιὰ τὸν τρόπο λήψεως τῶν ἀποφάσεών της· «Ἔδοξε τοῖς ἀποστόλοις καὶ τοῖς πρεσβυ­τέροις σὺν ὅλῃ τῇ ἐκκλησίᾳ» (Πράξ. 15,22). Ἀκοῦτε, κύριοι, ὅσοι κεκλεισμένων τῶν θυρῶν παίρνετε ἀποφάσεις γιὰ λογαριασμὸ τῆς Ὀρθοδο­ξίας καὶ τῶν ὀρθοδόξων; Τί εἶστε σεῖς, ἀνώτεροι τῶν ἀποστόλων; Τόσο μεγάλη ἰδέα ἔχετε γιὰ τοὺς ἑαυτούς σας;
      Ἕνα παράδειγμα Συνόδου ποὺ δὲν ἀνεγνώ­ρισε ἀλλ᾽ ἀπεδοκίμασε ἡ ἐκκλησιαστικὴ συνεί­δησι, εἶνε ἡ ἐν Ἐφέσῳ συγκληθεῖσα τὸ 449 μ.Χ. πολυαριθμότατη Σύνοδος. Κατὰ τὸν ἱστο­ρικὸ Βασίλειο Στεφανίδη, ἡ Σύνοδος αὐτὴ συνῆλ­θε ὑπὸ τὸ κράτος βίας καὶ τρομοκρατίας, ποὺ ἀσκοῦσαν σκληροὶ στρατιῶτες, φανατικοὶ μοναχοὶ φερμένοι ἀπὸ ἀλλοῦ, χεροδύναμοι ναῦ­τες καὶ κακότροποι «παραβολάνοι» (νοσοκόμοι καὶ νεκροθάφτες). Ὅταν ὁ πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Φλαβιανὸς σηκώθηκε νὰ ὑπερασπίσῃ τὸ δόγμα περὶ τῶν δύο φύσεων τοῦ Χριστοῦ, ἀκούστηκαν κραυγές, ὑψώθηκαν ῥαβδιὰ καὶ σφιγμένες γροθιές, ἔπεσαν χαστούκια καὶ κλωτσιές. Ὁ Φλαβιανὸς ζήτησε νὰ καταφύγῃ κάτω ἀπὸ τὴν ἁγία τράπεζα, ἀλλὰ κι ἀπὸ ᾽κεῖ σπρώχνοντας καὶ χτυπώντας τὸν πέταξαν ἔξω ἀπ᾽ τὸ ναό, τὸν καθαίρεσαν καὶ τὸν ἐξώρισαν. Τὰ ἔκτροπα βεβαίωσαν κατόπιν πα­ριστάμενοι ἱεράρχες, ποὺ ἐνώπιον τῆς Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὡμολόγησαν· «Οὐδείς (ἐξ ἡμῶν) συνῄνεσε· βίᾳ ἐγένετο· βίᾳ μετὰ πληγῶν· εἰς ἄγραφον χάρτην ὑπεγράψα­μεν…· ὅπου ξίφη καὶ βάκλα (=ῥαβδιά), ποία σύν­οδος;» (Mansi, Πρακτ. Δ΄ Οἰκ. Συν.). Γιὰ τὰ ἔκτροπα αὐτὰ ὁ λαὸς ὠνόμασε τὴν Σύνοδο αὐτὴ λῃστρικήν.
      Ἡ τελευταία Οἰκουμενικὴ Σύνοδος, ἡ Ἑβδόμη (Ζ΄), συνῆλθε τὸ 787 μ.Χ.. Ἀ­πὸ τότε μέχρι σήμερα ἔχουν περάσει 12 αἰ­ῶνες. Κάποιος εἶπε, ὅτι αὐτοὶ ἦταν αἰῶνες συνοδι­κῆς ἀπραξίας. Ἀλλὰ κάνει λάθος...


      Διαγραφή
    2. ..Ἀδελφέ τὸ ἴδιο πρᾶγμα λέμε, μόνο ποὺ ἐσὺ ἐννοεῖς γνήσια Ὀρθόδοξη σύνοδο τῶν παλαιοημερολογιτῶν, ἀλλὰ ποιάς παρατάξεως;..Δύσκολη ερώτηση , αλλά για να απαντηθή πρέπει κάποιος να μας πεί , από πότε η εκκλησία της ελλάδος μετεχει της αιρέσεως του οικουμενισμού ?? από τότε έπαψε να είναι εκκλησία Χρστού ! αν λοιπόν υπάρχει πράγματι ορθόδοξο φρόνημα , και απόφαση για αγώνα και επιστροφή στην ΕΚΚΛΗΣΙΑ , ιδου , ας απαντηθή το ερώτημα και τότε θα γίνη κατανοητό - σε όσους δεν το ξέρουν- ποιός , που , βρισκεται η εΕκκλησία του Χριστού σήμερα , αυτή που έχει αδιάκοπο Αποστολική Διαδοχή και πίστη ,από την Εκκλησια του Θεού .

      Διαγραφή
    3. Μόνο μία επίσημη πανορθόδοξη σύνοδος δύναται να αποκόψει μία τοπική εκκλησία από τον καθολικό κορμό της εκκλησίας του Χριστού. Αυτά ορίζει η παράδοση και το αναφέρει καθαρώς ο άγιος Νικόδημος εις το πηδάλιον. Αν ο κάθε επίσκοπος λαμβάνει αρμοδιότητες που δεν του αναγνωρίζουν οι ιεροί κανόνες τότε θα καταντήσουμε 15 παρατάξεις όπως οι ΓΟΧ.

      Αυτά παθαίνει όποιος ασεβεί εις το πνεύμα των πατέρων των οικουμενικών συνόδων και νομίζει ότι υπηρετεί την παράδοση αλλά αντιθέτως πολεμά την εκκλησία του Κυρίου.

      Δείτε πόσο κακό έκαμαν οι ΓΟΧ εις την εκκλησία με τα σχίσματα τους. Ακόμη μυαλό δεν έβαλαν από την τυφλότητα του φανατισμού τους. Παραβλέπουν την εξήγηση του αγίου Νικοδήμου που γράφει πως μόνο μία σύνοδος ζώντων επισκόπων δύναται να εφαρμόσει το ''ανάθεμα έστω'' και το ''αφοριζέσθω''. Αποτέλεσμα να γίνουν 15 κομμάτια που το ένα δαγκώνει το άλλο. Από δικαιολογίες άλλο τίποτα, πάντα πταίουν οι άλλοι, ''όχι η δική μας ομάδα''. ''Οι δικοί μας επίσκοποι είναι άνευ ευθυνών, οι άλλοι έκαναν το σχίσμα''.

      Ο 15ος κανόνας μας επιτρέπει να αποτειχιστούμε από την αίρεση και τον αιρετικό επίσκοπο δεν μας δίδει το δικαίωμα να κάνουμε άλλες εκκλησίες και συνόδους. Αν μελετήσει κάποιος τα πρακτικά των οικ. συνόδων θα διαπιστώσει ότι όλοι οι αιρετικοί υπόδικοι επίσκοποι και ιερείς προσφωνούντο με την ιδιότητα τους, μακαριώτατοι, σεβασμιώτατοι κλπ. Όταν η σύνοδος είδε την αμετανοησία τους και τους καθαίρεσε τότε τους ονόμαζε απλούς μοναχούς. Απόδειξη ατράνταχτη ότι οι πατέρες εις τις οικουμενικές συνόδους μέχρι τελευταία στιγμή ανεγνώριζαν την ιερωσύνη των αιρετικών αφού δεν είχαν καθαιρεθεί ακόμη. Αλλά αυτά πως να τα παραδεχθούν οι ΓΟΧ; Αν τα παραδεχθούν θα παραδεχθούν αναγκαστικώς πως έκαναν σχίσματα με 15 ομάδες αυτονομαζόμενες εκκλησίες γοχ! Η θέση των ΓΟΧ περί αυτομάτου απωλείας της θείας χάριτος είναι δικής τους εμπνεύσεως και αν την αφαρμόσουμε τότε θα χάσουμε ιερωσύνη μυστήρια κλπ. Το γράφει ο όσιος Θεόδωρος Στουδίτης εις την επιστολήν του εις τον Αναγνώστη Στέφανο. PG τ. 99, σελ. 1104 C. Εκεί ερωτάται ο όσιος αν οι χειροτονηθέντες από τους εικονομάχους πατριάρχες Αναστάσιο, Κωνσταντίνο Β' και Νικήτα είναι ιερείς και αρχιερείς κανονικοί ή όχι. Ο όσιος απαντά ότι σε αυτά τα 50 χρόνια της πατριαρχείας των τριών αυτών πατριαρχών πολλοί αρχιερείς ήρθαν από μακρυά και κοινώνησαν με αυτούς, επίσης πολλοί χειροτονήθησαν από αυτούς και πόσοι άλλοι κοινώνησαν με όλους αυτούς. Αν τα υπολογίζουμε έτσι τα πράγματα τότε θα θεωρήσουμε τους πάντες καθηρημένους. Αυτό το τραγικό λάθος έκαμαν οι ΓΟΧ και κατέληξαν σχισματικοί και 15 ομάδες. Μακρυά από ΓΟΧ. Αποστολική διαδοχή σημαίνει πρώτα αποστολική πίστη.

      Διαγραφή
  2. Καλές οι συνάξεις και χρήσιμες. Αλλά να εκλείπουν οι αποκλεισμοί προσώπων. Όλοι μαζί παρ' όλες τις δευτερεύουσες διαφωνίες. Όχι αποκλεισμοί προσώπων.

    Επίσης να επανέλθει το κείμενο της Ομολογίας του 2009. Γιατί θάφτηκε το κείμενο αυτό της Γατζέας; Ένα κείμενο που έθετε το πρόβλημα του οικουμενισμού σε όλη του τη διάσταση. Η σύνοδος στο Κολυμπάρι είναι ένα σύμπτωμα της αιρέσεως. Ν' αναδειχθεί το πρόβλημα του οικουμενισμού στην ολότητα του. Να επαναφέρετε το κείμενο του 2009. Οικουμενισμός υπάρχει σε όλα τα πατριαρχεία και τις αυτοκέφαλες εκκλησίες.

    Απορώ ένας άνθρωπος της επιφάνειας του π. Ζήση και λέει ότι οι σλαβόφωνες εκκλησίες είναι σε καλύτερη θέση από τα ελληνόφωνα πατριαρχεία στον οικουμενισμό; Αφού και οι σλάβοι συμμετέχουν στο ΠΣΕ και μάλιστα έχουν υπογράψει επίσημα συνοδικά έγγραφα που αναγνωρίζουν την παπική εκκλησία και μεταδίδουν την θ. κοινωνία στους παπικούς, πχ. οι Ρώσοι επισήμως και συνοδικώς από το 1965!!!

    Οι σλάβοι δεν πήγαν στο Κολυμπάρι όχι γιατί είναι ορθόδοξοι αλλά γιατί έχουν εθνικιστικό κίνημα εναντίον του Πατριαρχείου Κων/πόλεως. Μην μπερδεύεστε π. Θεόδωρε. Πώς θα καταδικάσει τον οικουμενισμό ο επίσκοπος Λογγίνος αφού μνημονεύει τον πατριάρχη Μόσχας; Ο Μόσχας δεν πήγε στην αμερικανική συναγωγή όπως και ο Κων/πόλεως; Ο Μόσχας δεν συμμετέχει στο ΠΣΕ όπως και ο Κων/πόλεως; Όλοι οι οικουμενιστές είναι το ίδιο οικουμενιστές! Στο πατριαρχείο Γεωργίας π. Ζήση έχει καταργηθεί ακόμη και η νηστεία της Σαρρακοστής. Και λέω πάλι, όχι αποκλεισμοί προσώπων. Καλή μας φώτιση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Λογγίνος αναθεμάτισε την σύνοδο της Κρήτης, τον πατριάρχη του Κύριλλο τον αναθεμάτισε που συμμετέχει στο ΠΣΕ, επισκέφτηκε την συναγωγή στις ΗΠΑ και υπέγραψε βλάσφημο κείμενο στη Κούβα μαζί με τον πάπα Ρώμης;

    Σ' ένα άρθρο το κείμενο λέει ότι πλανήθηκαν και οι πατέρες των δύο πλευρών και έχουμε σήμερα το σχίσμα των Εκκλησιών. Δηλ. ο πατριάρχης Μόσχας Κύριλλος, υπέγραψε ότι οι ορθόδοξοι πατέρες πλανήθηκαν.

    Π. Θεόδωρε πως θα αναθεματίσει τη σύνοδο στο Κολυμπάρι ένας επίσκοπος που είναι μέλος του οικουμενιστικού ως το λαιμό; Γιατί δεν αποτειχίζεται ο Επίσκοπος Λογγίνος ώστε να έχει και κύρος ό,τι πει στη Σύναξη σας στην Ουκρανία; Εσείς οι αποτειχισμένοι κληρικοί δέχεστε να έχετε κοινωνία με επίσκοπο που συμμετέχει στο πατριαρχείο Μόσχας ως ενεργό μή αποτειχισμένο μέλος; Άλλος είναι ο οικουμενισμός των Ελλήνων άλλος των σλάβων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα περιμένουμε με ανυπομονησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμήν να μας αξιώσει ο Θεός να την παρακολουθήσουμε και από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εστιάζουμε σε μερικά από όσα αναφέρει ο π.Θεόδωρος Ζήσης:

    1) Την Τρίτη 4 Απριλίου 2017, στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης (πολυχώρος Nouvelle), στις 5 μμ, ΟΛΟΙ στην μεγάλη εκδήλωση καταδίκης της ψευδοΣυνόδου της Κρήτης.

    2) Ο π.Θεόδωρος προτρέπει να ΑΔΕΙΑΣΟΥΜΕ τους ναούς των οικουμενιστών
    (σχόλιο ο παιδαγωγός: το σωστό είναι να αδειάσουμε ΚΑΘΕ ναό όπου μνημονεύονται αιρετικοί -οικουμενιστές- επίσκοποι και πατριάρχες).

    3) Η 2η συγκέντρωση θα είναι στο Κίεβο, στην Ορθόδοξη Ουκρανία, μαζί με τον επίσκοπο Λογγίνο.



    Σημαντικές εξελίξεις λοιπόν!
    Κόντρα στα οργανωμένα κέντρα, στις ξενοκίνητες δυνάμεις, στα σχέδια λεσχών και στοών, κόντρα στο μίσος της δεσποτοκρατίας και στο μένος των αιρετικών οικουμενιστών :
    ένα ακόμη κερί, μια ακόμη λαμπάδα ανάβει,
    δείχνοντας ότι αυτοί που "δεν έκλεισαν γόνυ" δεν είναι λίγοι! Δεν είμαστε οι μόνοι!
    "Τις Θεός Μέγας ως ο Θεός Ημών"!



    ΥΓ. Όπως ξεκαθαρίσαμε και πριν από 3-4 μήνες, όταν -μετά τις αποφάσεις της Ιεράς Συνόδου- ως ομάδα πήραμε την απόφαση της Διακοπής Μνημόνευσης (=αποτείχισης), δείτε εδώ,
    δεν μας απασχολεί αν θα είμαστε πολλοί ή λίγοι.
    Στις κρίσιμες στιγμές, ο πιστός λαός οφείλει να κάνει το χρέος του: να κρατήσει ανόθευτη την ορθόδοξη αλήθεια. Αυτό που ΔΕΝ έκαναν οι ορθόδοξοι (λυκο)ποιμένες μας, οικουμενιστές και "αντιοικουμενιστές"..
    Αρκετά ανεχθήκαμε. Μπορεί να είμαστε μικροί, ανάξιοι, αμαρτωλοί, οι χειρότεροι όλων, αλλά ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ δεν είμαστε και ΔΕΝ θα γίνουμε, ότι κι αν μας κοστίσει.


    Τρίτη 5/4/2017, όλοι στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης!
    Η πόλη που έσωσε την αξιοπρέπεια της Ελλάδος (στο θέμα της λαθρομετανάστευσης) έρχεται να σώσει και την αξιοπρέπεια της ορθόδοξης εκκλησίας μας.

    https://opaidagogos.blogspot.gr/2017/03/blog-post_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΟΛΛΗ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ. ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ. ΤΑ ΣΧΙΣΜΑΤΑ ΚΑΡΑΔΟΚΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήδη αποτειχισμένοι δεν έχουν επικοινωνία με άλλους αποτειχισμένους. Ήδη εξεφράσθησαν διαφωνίες για τον αποκλεισμό κάποιων αποτειχισμένων εις την προσεχώς συνελθούσα σύναξη. Ήδη κάποιοι αποτειχισμένοι δεν θα έχουν κοινωνία με όσους αποτειχισμένους κοινωνούν με τον επίσκοπο Λογγίνο εώς ου εκείνος αποτειχιστεί από το αιρετικότατο πατριαρχείο Μόσχας εις το οποίο υπάγεται και μνημονεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται κατόπιν εγκρίσεως.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com