Κυριακή, 19 Μαρτίου 2017

Νεοεποχίτικος Οικουμενιστικός Μεσαίωνας

“.. Διὰ τῆς παρούσης καταθέτω ἐνώπιόν σας, ἐνώπιον τοῦ σεπτοῦ Σώματος τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τὸν σκανδαλισμὸν ἐμοῦ προσωπικῶς, τῆς συνοδείας μου, κληρικῶν, μοναχῶν καὶ πλήθους κόσμου, ὁ ὁποῖος κλυδωνίζεται ταρασσόμενος ὡς ὑπὸ κυμάτων πολλῶν λόγῳ τῶν ἀλλεπαλλήλων ἑτεροδιδασκαλιῶν, αἱ ὁποῖαι διετυπώθησαν κατὰ καιροὺς ὑπὸ τοῦ Παναγιωτάτου Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου μὲ ἀποκορύφωμα τὴν Ἁγίαν καὶ Μεγάλην Σύνοδον (ΑκΜΣ) τοῦ Κολυμπαρίου τῆς Κρήτης ..”[1]
† Ἀρχιμ. Χρυσόστομος Ν. Πῆχος
Ἡγούμενος Ἱερᾶς Κοινοβιακῆς Μονῆς
«Ἡ Ζωοδόχος Πηγὴ» Λογγοβάρδας, Πάρου
Ήρθε ο καιρός, να γίνουμε θεατές “παραλόγων πραγμάτων”, στην Εκκλησία Ι. 
Ήρθε καιρός που γινόμαστε μάρτυρες ιστορικών γεγονότων, με πρωταγωνιστές Αρχιερείς, που όταν δεν υποβαστάζονται εναγωνίως, ή όταν δε λάμπουν δια της απουσίας τους, τότε  κρύβονται πίσω από επιστημονικοφανείς, κατά βάσιν αθεολόγητους και αντιπατερικούς λεκτικούς ακροβατισμούς[2], υποτιμώντας και ευτελίζοντας την όποια δογματική συζήτηση σχετικά με την αλήθεια της πίστης και την αίρεση   σε φτηνή καφενειακού τύπου ή και πρωϊνάδικη “πολιτική” κοκορομαχία-αντιπαράθεση[3].
Ήρθε ο καιρός, να γίνουμε θεατές “παραλόγων πραγμάτων”, στην Εκκλησία ΙΙ. 
Αρχιερείς που δεν αίρονται, δυστυχώς, στο ύψος της ιστορικής τους ευθύνης και εμφανίζονται είτε να παρα-μιλούν[4] (δίχως νόημα), είτε να παρα-σιωπούν (κυριολεκτικώς). Έχουν πάρει διαζύγιο από την αλήθεια, από τα δόγματα και τελικά από την ίδια την πίστη[5]. Έχουνε συζευχθεί την “αιρετική” αγάπη του Πάπα, την “αναγκαστική και πάσι θυσία” ενότητα του Οικουμενικού Πατριάρχου και τελικά ολάκερη την οικουμενική κίνηση.
Ήρθε ο καιρός, να γίνουμε θεατές “παραλόγων πραγμάτων”, στην Εκκλησία ΙΙΙ. 
"Απολαμβάνουμε" Αρχιερείς[6] που ο επαίσχυντος “αντιρατσιστικός νόμος” τους βολεύει, το μικρό "άλογο" ποίμνιο τους εξυπηρετεί.  Αρχιερείς που με τους αιρετικούς, του αλλοθρήσκους και τους λογής λογής γραφικούς, έρπονται σαν γυμνοσάλιαγκες, ενώ ωρύονται σαν λέοντες[7], στους παραδοσιακούς Ιερείς που ανθίστανται εντός της Εκκλησίας και επιλέγουν να επισημάνουν στον οικείο Επίσκοπο, την εκτροπή προς την αίρεση, με την πατερική διακοπή της μνημόνευσής του[8].
Ήρθε ο καιρός, να γίνουμε θεατές “παραλόγων πραγμάτων”, στην Εκκλησία IV.
Στον πιστό λαό που εκκλησιάζεται και αντιδρά, οι "βασταρούχες" και "κολαούζοι" των Δεσποτάδων, που προαλείφονται για μια πατερίτσα[9], ξεπουλώντας κάθε ίχνος αξιοπρέπειας,  κουνούν οι αχάριστοι, πότε το χέρι ειρωνικά και πότε το δάχτυλο υποτιμητικά, ειρωνευόμενοι. Βαθύτατα αθεολόγητοι, μεγαλωμένοι στα ασύλληπτα σκοτάδια του νέου Διαφωτισμού της Παγκοσμιοποίησης, γίνονται σκεύη εκλογής, για τον Νεοεποχίτικο Μεσαίωνα, υπηρετώντας και υπακούοντας τις αρχές της παναιρέσεως του Οικουμενισμού.
Ήρθε ο καιρός, να γίνουμε θεατές “παραλόγων πραγμάτων”, στην Εκκλησία V. 
Το “θλιβερό” κείμενο “Προς το Λαό”[10], καταγράφεται στη σύγχρονη Εκκλησιαστική μας Ιστορία, σαν το κείμενο που κατάφερε να μείνει στην ιστορία, σαν η επιτομή της προχειρότητος, μνημείο θεολογικής ανεπάρκειας, διπλωματικής τραγωδίας, αβάσταχτης ελαφρότητος και ποιμαντικής αδιαφορίας. Ενώ προκάλεσε θύελλα διαμαρτυριών για τα ανοίκεια ψεύδη του, από τους πιστούς Ιερείς[11], Ιερομονάχους, Μοναχούς[12] και τον πιστό λαό, κατάφερε να εξοργίσει και τους μέντορες του Οικουμενισμού[13].
Αντί επιλόγου
Ζούμε στην εσχατιά της ανοχής μας. Στεκόμαστε στην κόψη της υπομονής. Με το πολιτικό προσωπικό να είναι εξωφρενικά ανεπαρκές, με τις πολιτικές της Ευρώπης, να γίνονται ολοένα και περισσότερο απάνθρωπες, η στάση των Αρχιερέων στα θέματα πίστεως, φαντάζει σαν τη σταγόνα που θα ξεχειλίσει το ποτήρι της υπομονής του πιστού λαού. 
Τώρα είναι η ώρα να πάρετε υπεύθυνα και ξεκάθαρα θέση: 
1. Αποδέχεστε τις αποφάσεις της ψευδοσυνόδου της Κρήτης;
2. Καταδικάζετε την Παναίρεση του Οικουμενισμού;  

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ ΚΑΤΑΝΥΞΙΣ


3 σχόλια :

  1. χερομε πολλη με αυτην την επιστολη απο εναν[ανταξιο]θα ελεγα στην θεση του ηγουμενου τησ ιερασ μονησ λονγγοβαρδασ,[ανακενιστη του αγιου γεροντοσ και ομολογητου π φιλοθεου ζερβακου που ιλενχε με το παραμικρο καθε κακοδοξια του καθ εκαστοτε πατριαρχου,ασ αεχισουνε να ξυπνανε και αλα μοναστιργια,γιατη μπροσταριδεσ μπικαν ιεροισ με οικογενεια και ιποχρεοσησ,και ευτηχοσ και ενα μοναστηρι απο που αλου απο την μητροπολη την φλογερη,του μακαριστου αυγουστινου καντιοτου,ευχωμε ο καλοσ θεοσ να φωτησει και αλουσ γερονταδεσ και του αγιονιμου ορουσ,για να μην μασ πνιξει αυτη η μοντερνα κυρια του οικουμενιζμου,οπωσ την αποκαλουν οι αγιοι γερονταδεσ μασ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και στα δύο ερωτήματα η κρατική "εκκλησία" της Ελλάδος έχει απαντήσει δια λόγων και έργων :

    Στο πρώτο η απάντηση είναι : ΝΑΙ
    Στο δεύτερο η απάντηση είναι: ΟΧΙ

    Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνετε ?

    Εκτός βέβαια αν είναι ρητορικές οι ερωτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα!!! Κι όμως οι επίσκοποι επιμένουν να θολώνουν τα νερά. Οπότε μόνο αυτά τα δύο ερωτήματα να απευθύνει ένας πιστός στον επίσκοπό του, αρκούν για να ξέρει ο καθένας που πατάει και που βρίσκεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

1) Η κατάθεση σχολίου κάτω από τις αναρτήσεις θα γίνεται επωνύμως με την χρήση λογαριασμού Gοοgle και θα αναρτώνται αυτόματα.
2) Τυχόν άσεμνα ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται μόλις υποπέσουν στην αντίληψη των διαχειριστών του ιστολογίου, ή κατόπιν σχετικής ενημέρωσης από τους τυχόν θιγομένους τρίτους.
3) Το περιεχόμενο του άρθρου ή των σχολίων που το συνοδεύουν, ΔΕΝ συμπίπτει με τις απόψεις και θέσεις του Ιστολογίου
4) Να μην χρησιμοποιείτε greeklish στα μηνύματά σας διότι δε θα αναρτώνται.
5) Να τσεκάρετε το πλαίσιο "Να λαμβάνω ειδοποιήσεις" που βρίσκεται κάτω από το μήνυμα σας, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, ώστε να ειδοποιείστε για τα επόμενα σχόλια αυτής της ανάρτησης, μέσω της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης.
6) Για επικοινωνία : Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: istologionkatanixis@gmail.com